Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eetdagboek Nikilauda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Verlof nu te pakken !
Woensdag was mijn eerste dagje ! Heerlijk, op gemak opstaan, fijn buiten kunnen ontbijten ... beetje was en strijk en om 16u met hele bende met fiets naar zus om verjaardag van haar oudste te vieren ! 16 km heen en 16 km terug ! Viel mee, enkel pijn aan mijn arme zitvlak ... Lekker stukje taart gegeten zonder schuldgevoel aangezien ik al 16 km gefietst had en er nog evenveel terug ging doen ! Leuke verlofdag !
Donderdag : zonnige dag ! namiddag weeral de fiets op : onder ons drietjes (husband, jongste en ik - onze oudste kan pc niet missen en wij fietsen ook nog eens te traag voor hem ... ) langs kanaal naar Rekem. Daar terrasje gedaan en dan nog grotere, fijne toer richting andere zus, daar ijsje (!) en weer terug naar huis. Totaal, als kilometriek me niet in steek laat, toch zo'n 20 km ! niet slecht ! s avonds kaartavondje met kaartvriendinnen. Geslaagd einde van geslaagde dag !
Vrijdag : eindelijk stappenteller weer eens opgevist ! voormiddag met mama naar winkelcentrum, inkopen in Jumbo, tss door nog paar leuke sandaaltjes gekocht ! moest 12u30 terug zijn, manlief middag klaar Uitroep Namiddag eindelijk weer fikse wandeling gemaakt met buurvrouw -> stappenteller : 9527 ! We zijn vertrokken ! Op naar die 10000 stappen per dag nu !!!
Zaterdag : voormiddag afspraak met kleurenconsulente van Levis ( verf ! ) : willen onze inkomsthal, gang, trap, gang boven ... eens fiks onder handen nemen ! Viel geweldig mee ! Kunnen alvast met deuren beginnen en volgende week krijgen we idee volledig uitgewerkt met staaltjes en al ! Ben benieuwd hoe t gaat worden ! Luc zal zijn werk hebben de komende dagen, weken ...
namiddag hadden we Bokrijkdagje met koor ! Bezoek aan de sixties, kregen ieder paspoort van iemand uit die tijd ... Leuk : was de hele middag 22 jaar, pas afgestudeerd, met 200 frank ( 5 euro ) zakgeld ... 4u koffie met stukje Limburgse vlaai ! om 5u kort optreden van ons koor : ludieke repertoire ( normaal zingen we vrij zware stukken ... ) dat met applaus onthaald werd !
Dan hadden we nog wandeling met gids door kruidentuin afgesloten met aperitief ( heidekruinwijn ) met 2 hapjes (Velouté van topinambour met duizendblad- en moederkruid en een terrine van lichtgerookte forel met verbena met rozemarijn en verloren groenten ) Mondvol voor heerlijk soepje en hapje van vis !
Als afsluiting van ons dagje Bokrijk aten we dan nog allen tesamen : kalfsonglet, langzaam gegaard, zevenkruidenboter, ovenaardappelen met rozemarijn en verloren groenten en als dessert : Panna cotta met Heidebitt en lavendel !
Zeer lekker, alles en volgens mij ook wel gezond ! En ipv wijn heb ik toch zeker wel liter water gedronken ...
Kers op de taart : stappenteller gaf thuis 10833 stappen aan ! Yes ! Nu volhouden ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2012 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Zoetje23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel goed bezig meid! Je gewicht gaat echt mooi achteruit! Nog veel succes verder! Erg blij

Mijn (eet)dagboekje: http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-van-zoetje23-t38406.html
Altijd welkom om er iets in te schrijven Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2012 11:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zondag 26 aug 2012 :
ontbijt - flinke wandeling gevolgd door douchke - middag : frietjes met kipfilet en champignons ( bereid door manlief ! ) - uurtje rust - 14u vertrek basketmatch van zoon - supporteren - nadien nog korte wandeling - even bij mama langs - ontspannen avondje met leesboek of zo ... Dat was het plan !
Nog redelijk gelukt : uur stevig gewandeld in plensende regen met paraplu die voortdurend dichtwaaide door wind Uitroep - douchke - so far so good ! Maar dan : wilden net aan tafel gaan, toen we gebeld werden dat match van zoon al om 13u in Genk was ! Snel, snel eten, klaarmaken, inladen en wegwezen ! Paar spelers waren nog verkeerd gereden, paniek omdat deze de uitrusting ook nog bijhadden ... Scheidsrechters gelukkig begrip voor situatie en match kon uiteindelijk toch gespeeld worden met beetje vertraging ! Ik moest tafel doen ( wedstrijdformulier invullen met score en zo ... ) maar helaas hebben ze toch verloren met zo'n 14 punten ! Voordeel was wel dat we reeds rond 4u terug thuis waren en nog een fijne avond hadden ! Wandelingetje gemaakt naar mama : daar nog potje gekaart ( en gewonnen Lach en nadien hier thuis beetje tv, sudoku's opgelost, beetje op pc ...
Stappenteller : 10277 stappen ! Yes : weer boven de 10000 !!!
En mijn mini target voor vandaag was : geniet vandaag en doe wat je echt leuk vindt ! Gelukt !
Op naar morgen ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 0:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
maandag 27 aug 2012 :
laundry day ! voormiddag dus was en strijk ! namiddag : klusjes die nog gedaan moesten worden : naar bank, naar telenet draadloze modem halen ( zou super eenvoudig zijn om te installeren, Rollende ogen uiteindelijk gelukt dankzij hulp van 2 buurmannen ... Lach , jongens brengen en halen cinema ...
en s avonds fikse boswandeling gemaakt met buurvrouw en nog een vriendin ! Had voor wandeling alleen al 7500 stappen !
s avonds in totaal : meer dan 11000 stappen !!! supercontent !

dinsdag 28 aug 2012 :
winkeldagje : met zus naar Maastricht 'shoppen' ! Heb me nieuwe trainingsbroek gekocht, leuk kort jasje en nog een bloesje voor werk ! s Middags broodje ham gegeten ! Stappen in Maastricht : zo'n 4000 ! Zou eig. nog wandeling moeten maken, nu, maar geen fut meer ... Straks heb ik ook nog koorrepetitie : ga wel te voet, dan heb ik toch nog wat extra beweging, maar zal wel niet aan mijn stappentotaal geraken, vrees ik !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 18:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Woensdag 29 aug 2012 :
Jongens hele dag basket ! Huis dus voor ons alleen ! Zalig ! Wat klusjes gedaan, Luc aan het verven, lekker op t gemak ! s Avonds 1ste basket training van ons clubke 'Go Team ' ! Jammer genoeg al na 15' eerste gekwetste : eentje haar voet omgeslaan, enkel !!! Moesten ook vroeger stoppen wegens voetbal ! Totaal 6055 stappen ! Al met al nog redelijk !

Donderdag 30 aug 2012 :
met Ruben kaftpapier halen, beetje shoppen ... Hij had er niet veel zin in, jammer ! Beetje was en strijk ! Advies van kleurenconsulent gearriveerd ! Luc nu superenthousiast om te zien wat de kleuren geven ... Plafond al af en deuren beneden ook ! Ben benieuwd ! Namiddag naar ziekenhuis : schoonzus geopereerd aan blinde darm ! s Avonds met Martine fikse boswandeling gemaakt ( zo'n 4 km ) , kletsnat geworden ( ondanks paraplu ) !
Stappenteller : 9824 stappen ! Yes : zet hem nu op 9000 per dag ! Moet lukken vanaf nu ...

Vrijdag 31 aug 2012 :
Al vroeg wakker (6u30) : beetje getaffeld hier in huis ! Regent tot het klettert ! Wandelschoenen toch maar aangetrokken en in mijn eentje ( niemand wou zich door regen wagen ... ) fikse wandeling gemaakt ! Namiddag beetje gerust ( spannend boek begonnen ... ), met Thomas boeken gaan halen op school, nog toerke gewandeld ... s Avonds bbq bij Carine ( met bende van Frankrijk ! ) ! Heel gezellig, lekker gegeten ( teveel ! ) ! Johan film van Frankrijk gemaakt : leuk, grappig, waren direct terug in vakantiesfeer ... maar ook confronterend : mezelf zo in beeld zien ! Toch echt te dik ! Wil toch echt vermageren ... We zien onszelf toch niet zoals we werkelijk zijn ! Dacht toch steeds : valt wel mee ... Maar nu !!! Ga er nu toch echt iets aan doen !
Stappenteller : 10485 stappen !
Beweging is dus prima ! Nu nog letten op eten ( minder, juiste dingen, niet snoepen ... veel water ! ) en dan komen we er wel !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 01 sep 2012 11:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag 4 mei 2013
Zo'n 8 maanden verder ... Wel nog meegedaan met sprintjes, maar hier niets meer genoteerd ! Terug als dagboek gebruiken ! Wintermaanden toch weer stilletjes wat bijgekomen ... Maar heb me gelukkig al vroeg herpakt. Terug herbegonnen op 14 februari 2013. Intss toch al 10 kg kwijt ! Nu doordoen ! Tot nu toe gaat het nog steeds goed ! Stappenteller wordt weer gebruikt, beetje opgebouwd en zit nu aan 8000 stappen minimum per dag ! Volg nog steeds schema van Weight Watchers : points tellen ! Eerst telkens alles opgeschreven en nu tel ik wel nog in mezelf, maar noteer niet meer alles ! Af en toe eens een minder weekje, en dan schrijf ik toch weer alles netjes op ...
Vandaag zalig weer, zon schijnt en is redelijk warm ! Voormiddag met husband naar wekelijkse markt geweest, gezellig ! Namiddag uurtje in bos gewandeld met nichtje en erna nog naar plantencentrum geweest ! Nu toch wel moe ! Straks lekker douchke, avondeten en dan 'Rust' !
Morgen kommuniefeest ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 mei 2013 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer gestopt met je dagboekje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 12:18    
Vrouw Weeggegevens   bosschebol
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ha niklauda

Even je boekje gelezen, wat schrijf je leuk, maar je bent gestopt,...zunde
Je zingt , doe ik ook, ben in de wacht tot er n leuk koorproject weer passeert.
Je had nu vakantie? Geniet je een beetje? Ga je wef og lekker eigen honk?

Nu snel naar werk ,
Groet bosschebol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2013 8:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Auteurs Titels Te lezen Gelezen
Boyne John De jongen in de gestreepte pyjama X
Brys Stefan Arend / De engelenmaker X
Claudel Philippe Het verslag Brodeck
Fossum Karin
Galbraith Robert
Gerrits Tessa Koud Bloed X
Hayder Mo Vogelman
Hayes Terry Ik ben Pelgrim
Hertmans Stefan
Japlin Arthur Vaslav X
Ka Vee
Kepler Lars Hypnose X
King Stephen
Lackberg Camilla Zeemeermin
Lehane Dennis
Maynard Joyce Een lang weekend
Mortier Erwin
Murakami 1Q84 deel 1
Nessar Hakan
Neuville Katherina
Nicolai anne Sprakeloos
R.J. Ellory Een stil geloof in engelen
Schoetens Gaea De kunst van het vallen
Slaughter Karin
Soetewey Rudy
Tiegeler Piet
Van Steenbergen Kris Woesten
Verhoef Esther
Verhulst dimitri

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 okt 2014 16:20    
Vrouw Weeggegevens   bosschebol

Reageer met quote
Thom Lanoye boek Sprakeloos is ook n aanrader!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 okt 2014 17:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 11 van 14