Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetboekje paula

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 66, 67, 68
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bewustwording is er al even maar er echt iets aan blijven doen dat is het probleem.
Begin er steeds enthousiast aan en dan ineens doe ik het weer anders. Ik doe het zelf maar het is echt iets waar ik echt hard aan moet werken. Net als aan die gedronken koolhydraten ook zo’n verschrikkelijk iets die ik vaak vergeet. Achteraf denk je ineens dat je niet al te slim bent beziggeweest.
Nu maar eens een poging doen om uit de kreukels te komen en richting de bezigheden te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 5:46    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes het ìs een proces waar je door moet erg lastig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 9:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alles is binnen. Ik ga zo koken en eten met mijn kleine mannetje.
Die moet trainen en dan nog even relaxen. Met 1 van de lekkere goeie hapjes eten. En hopen dat de hoofdpijn eindelijk wegtrekt.

Voor de komende dagen heb ik verschillende salades gemaakt voor de middagen. De ochtende zijn nooit problemen geweest. Het is meer alles daarna Hahahah. We gaan het proberen aan te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 14:28    

Reageer met quote
Succes meid we houden contact hoe het gaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 6:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag, na 10 jaar de metro te hebben mogen bedienen, samen met de bedrijfsarts en mijn chef de knoop doorgehakt. Ik kom niet meer terug op de metro. Ik kan het lichamelijk niet meer aan. Er is een betonblok van me afgevallen (dat hoop ik maandag op de weegschaal terug te zien natuurlijk Uitlachen ). We gaan nu gezamelikk kijken waar mijn komende carrière zal loggen om deze met alle zorg op te kunnen pakken en te pimpen tot weer een mooie periode. Ik hoop nu ook een beetje regelmaat te krijgen en dat ik dingen al sporten op vaste tijden kan gaan doen. Ik hoop ook meer tijd voor mijn gezin en mezelf te creëren. Ik ben voorlopig nog 2 dagen in de week aan het revalideren en ik hoop daarnaast 1x per week te ‘sporten’ (ik mag nog niet heel veel) zodat ik weer wat conditie krijg en mijn spieren op de geblesseerde plaatsen stevig genoeg zijn om de last te kunnen gaan dragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 23:58    

Reageer met quote
Goede keuze zus trots op je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 7:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen goeie dieet week ik hoop het dese week beter te doen. Woensdag een meidendag en ga ik met een vriendin stappen en zal er minder op geled worden, maar de rest van de week gaan we er weer streng tegen aan. Ook heb ik donderdag een stukje taart omdat mijn geliefde dan een jaar bij zijn lentes erop mag tellen en we dit wel willen vieren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 20:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zijn we weer poging ben de tel even kwijt maar moet nu toch echt gaan lukken.
Ik heb een voedingsschema ergens vandaan gevist (staat inderdaad veel vis in daarom bijt het zo lekker en kon ik hem zo makkelijk binnenhalen) en dat gaan we eens volgen.
Ik loop in de revalidatie maar mijn aandoening gaat niet over. Ik zit nu een jaar in de ziektewet en mag niet terugkeren in mijn functie. We zijn nu andere functies aan het uitproberen en over een jaar gaan we zien of ik voldoende herstel of dat ik niet meer kan werken.
Ik heb al mijn spieren nodig op überhaupt iets te kunnen doen en helaas zijn dat ook de dingen die bij het verkeerd afvallen ook gelijk verdwijnen. Vandaar dit schema, ik ga het uitproberen en hoop dat mijn spieren in orde blijven. Ik hoop volgend jaar 2x per week te gaan zwemmen als sport, daar zal ik eerst ‘toestemming’ voor moeten krijgen van de revalidatie anders ven ik bang dat ik hun programma dwars zit.
Kortom ik probeer weer wat gewicht kwijt te raken en zal daarbij helaas niet te veel kunnen bewegen of sporten, maar dit gaat (hoop ik) dus verbeteren. Ik moet namelijk wel naar 2x per week sporten.
Ik begin weer tot mijn schaamte vandaag met 74 kilo rond en als ik gewassen ben schoon aan de haak!!! Op naar de 60 kilo!!!! Tot snel vandaag was dag 1 dus de kop is eraf. (Vandaag was het zalm)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 dec 2018 21:58    

Reageer met quote
Welkom terug zus je kan het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 0:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je zus ik ga mijn best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 7:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 66, 67, 68
Pagina 68 van 68