Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Jammer dat jullie huwelijk gestrand is , goed dat je zo'n fijne hulphond hebt waaraan je alles kwijt kan.
Je voortschrijdende ziekte , speelt je grote parten , maar je bent als altijd goed in het omschrijven van je zeldzamen aandoening .
IK hoop dat je nog heel lang mag en kan schrijven .
De groetjes vanuit Burgum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 14:27    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hallo,
Bedankt voor jullie lieve reactie's en jij Odette voor het alvast plaatsen van een plaatje Lach

Ik heb zelf nog even 2 meer up to date plaatjes geplaatst Lach

Ze helpt me met dingen oprapen, aangeven, medicatie halen indien nodig, kalmeren(stressreductie), lage kastjes openen.
Op het moment dat ze door heeft dat het voor mij te druk wordt leidt ze me weg of blokt (gaat tussen mij en betreffende persoon staan om afstand te creeeren.
Nu ben ik mbv een Amerikaans trainingsprogramma (In Nederland is het helaas totaal onbekend en de scholen vinden het te complex om op te pakken (plus te weinig mogelijke klanten waarschijnlijk) aan het trainen een te laag of dalend Cortisol niveau te herkennen en daarop te reageren. Bepaalde reactie's van mij of mijn lichaam herkent ze al Lach

Helaas is ze (nog) geen officiële hulphond aangezien de bekende hondenscholen mbt hulphond/assistentiehond de combinatie van Hersenletsel/PTSS/Mobiliteitsproblemen en de onbekendheid van mijn ziekte met de risico's daarvan te complex vonden.
Ik hoop nog altijd iemand of een school te vinden die het wel aandurft en ik jullie gewoon overal mee naar toe mag nemen.

Tot die tijd train ik met haar door mbv Mensen in de VS & Canada.

Kortom:
Mijn beste maatje waar ik op kan en durf te vertrouwen.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
fijn zo'n maatje, je hebt er een hoop liefde van en dan nog zo'n slimmert die zich laat trainen als hulphond

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 15:50    
Vrouw Weeggegevens   marianc
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Een golden he.
Wat een slimme lieverd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 16:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136
Pagina 136 van 136