Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een rustig vegetarisch najaar ...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had voor de zaterdag bamisoep en brood. Lekkere verse desembroodjes. smullen Die zijn al lekker met alleen een likje margarine erop . Erg blij

Maar nu moet ik weer een nieuw plan voor de komende dagen gaan bedenken.......... zucht. Dat is altijd een hele bevalling. Vind het soms moeilijk om weer wat anders te bedenken en wil ook niet telkens het vaste repertoire afdraaien. Rollende ogen

Ik denk dat ik morgen Chicken Tonight maak, zoetzuur, met zilvervlies rijst. En 'kip' stukjes. En dan wat kokosyoghurt als dessert. Snel klaar, kan ik voor het slapen misschien nog lekker met de honden wandelen als het droog weer is. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 1:27    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Tja, dat bedenken is ook het moeilijkste. En als je niks bedacht hebt, is het soms wel van, bwa, ik neem snel.... En dat is dan meestal niet het meest gezonde!

Gisteren uit gaan eten: veggie spaghetti met veel groentjes, dus wel ok. Alleen wat veel wijn gedronken met ons gezelschap Geschokt Lachen

Vandaag weer braaf! Straks pastinaak oogsten (in de regen...) en dan maak ik pastinaakstoemp met iets veggie erbij en wat rauw witloof.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ga dikwijls wat ideetjes halen bij de AH recepten of andere sites...er zijn er genoeg
ik sla de linken dan op en maak daar m'n weekmenu mee

dit is bv een mooi vega gerecht voor de kerst

Regenboogrollade van groenten-pannenkoeken met zoetzure tomaten-paprikasaus (lidl.nl)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 10:11    

Reageer met quote
Nou de Chicken Tonight was ok, met extra paprika en champignons en ui/knoflook.

Dus nu moet ik weer wat bedenken voor morgenavond en de rest van de week. Rollende ogen Morgen kan ik misschien weer eens witte bonen in tomaten saus eten, met vega gehakt erdoor en pittige kruiden. Lach

Dini, ik vind recepten vaak heel bewerkelijk en je heb altijd dingen nodig die je dan natuurlijk niet in huis hebt (want zo verdienen de supers hun geld immers) maar om ideetjes op te doen is het wel ok Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 0:59    

Reageer met quote
Ik had ook wat wortel door de pastinaak stoemp gedaan. Veggie burger erbij.

Voor vanavond heb ik veggie ballekes van de vegetarische slager. Benieuwd!
Maak ik met een saus van tomaat en ui. En aardappelen of puree.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 7:25    

Reageer met quote
Het was verse macaronisaus (met Italiaanse roerbakgroenten en een extra ui en knoflook erdoor) kon ik gelijk een overgebleven tomaat verwerken. Volkoren macaron erdoor. Ik had weer teveel. Dus morgen mag echtvriend bij de lunch het restant eten. Lachen Neem ik een kleine salade een keer. Lach

Maar de rest van de week zit nog in de planning. 1 dag witte bonen in elk geval, want die heb ik al in huis. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 0:09    

Reageer met quote
Bij ons werd het een croque. De balletjes zijn voor straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 6:39    

Reageer met quote
Zijn er veggie feest menu's in de maak?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 dec 2021 10:08    

Reageer met quote
Leuke receptjes, meestal (of altijd, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen) veggie!

https://www.velt.nu/winterkeuken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 12:36    

Reageer met quote
Whis het wordt een licht soepje, kaasfondue met meergranen stokbrood en een salade ernaast. Dessert. Koffie met een kerst traktatie.

En de tweede dag eten wij 'gewoon' want ik moet werken en we zijn maar met zijn 2-en. Vega balletjes met pindasaus, sperziebonen en frites. Dessert. Lach Niet veel bijzonders hoor.

Ik heb dit weekend wel een lekkere pan snert (erwtensoep) gemaakt met vega spekjes ipv vlees. Heel goed gelukt al zeg ik het zelf. Niet van de vleesversie te onderscheiden. Lachen W.s. door de rooksmaak van de spekjes. En ipv plakjes worst zitten er plakjes winterwortel in. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 16:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 18 van 20