Auteur |
Bericht |
Jaycee1987 Vaste Weegclubfan

|
|
Dat zal ik vandaag horen. Maar gezien mijn zware mate van PCOS EN de daarbij komende menstruaties is de kans zeer zeer klein. Ik ben eerder bang voor andere dingen. Misschien maak ik me ook wel te druk maar ik voel me noet prettig. Ben totaal opgeblazen en dik terwijl ik in gewicht niet aanzienlijk bij kom. Dit stagneert wel het afvallen helemaal dus het is fijn als het wordt uitgezocht._________________ Will today be the day that you say I'm worth it?
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 mrt 2014 14:06 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 34135 Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW Woonplaats: Giessen
|
|
sterkte meis  _________________
*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag* |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 mrt 2014 16:45 |
|
 |
xxxxx Super Weegclubfan

|
|
Jaycee, ik snap heel goed dat je ongerust bent. Heel veel sterkte. Hoop dat ze snel vinden waar het aan ligt en het kunnen oplossen. Succes!!
Hier wat slechtere dagen gehad, veel stress niet eens heel veel te veel gegeten maar toch gaat de lijn niet goed. Moet ook ongesteld worden, dus zal ook wel vocht vast houden. Heb nog een paar dagen voor gewicht invullen. Hoop dat het beter gaat! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 apr 2014 19:46 |
|
 |
xxxxx Super Weegclubfan

|
|
Joehei, het is weer gelukt. Komende week hoop ik echt mijn gezonde gewicht te halen. Maar hier ben ik al heel blij mee!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 apr 2014 11:44 |
|
 |
|
 |
von66 Mega Weegclubfan

|
|
Jaycee1987 schreef: | Dat zal ik vandaag horen. Maar gezien mijn zware mate van PCOS EN de daarbij komende menstruaties is de kans zeer zeer klein. Ik ben eerder bang voor andere dingen. Misschien maak ik me ook wel te druk maar ik voel me noet prettig. Ben totaal opgeblazen en dik terwijl ik in gewicht niet aanzienlijk bij kom. Dit stagneert wel het afvallen helemaal dus het is fijn als het wordt uitgezocht. |
Hee Jaycee,
Hoe gaat het nu met je?
Heel veel beterschap!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 apr 2014 8:28 |
|
 |
von66 Mega Weegclubfan

|
|
Jooze schreef: | Joehei, het is weer gelukt. Komende week hoop ik echt mijn gezonde gewicht te halen. Maar hier ben ik al heel blij mee!! |
Knap gedaan Jooze, bijna op je streefgewicht!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 apr 2014 8:29 |
|
 |
von66 Mega Weegclubfan

|
|
Hallo allemaal,
4 onsjes eraf deze week. Ik ben er tevreden mee. Mijn 100% zal ik zeker niet gaan halen want ik heb wel gemerkt dat voor mij gemiddeld 1 kilo per week wat aan de hoge kant is.
Ik ben nu in totaal 12 kilo kwijt in 14 weken en dat is helemaal goed. Ik krijg het nu iets moeilijker dan in de eerste weken dus als ik de komende weken ongeveer een pond per week af ga vallen dan zou ik heel tevreden zijn.
Fijn weekend allemaal._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 apr 2014 8:32 |
|
 |
|
 |
xxxxx Super Weegclubfan

|
|
@von 66 bedankt!! Enne 1 kilo in de week is in het begin leuk, maar inderdaad niet eeuwig vol te houden? Ik vind 12 kilo in 14 weken echt mega goed!!!!
Laat je niet belemmeren als het ietsje minder gaat! Hoort erbij helaas ;-( |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 apr 2014 21:21 |
|
 |
bommelie Vaste Weegclubfan

|
|
Ikke blij!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 apr 2014 10:23 |
|
 |
TessaP Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-9-2013 Berichten: 132 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Nederlandse in Belgie
|
|
Bijna een groen parcours afgelegd, totdat ik nu tegen een rood blokje loop. 0,2 erbij. Ik weet waardoor het komt en ik ga ervan uit dat het er volgende week gewoon weer af is.
Volgende week gewoon een groen blokje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 apr 2014 8:02 |
|
 |
|
|