Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Een nieuwe (hopelijk niet te lang meer) zwaargewicht

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Marki3
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi mensen,

Ik kwam hier zojuist via google op jullie site terecht en vond het wel leuk/nuttig om me aan te melden.
Samen met mijn vrouw ben ik sinds 31 januari met Sonja Bakker bezig.
Ben nu rond de 5 kilo afgevallen, maar was dan ook echt veel te zwaar. Woog 138 kilo bij een lengte van 1.86.
Ben dan wel stevig gebouwd, maar dit was echt té, en ik kreeg er echt last van. Ik merk nu al dat ik 5 kilo kwijt ben.
Eigenlijk wil ik er voorzichtig wat bij gaan sporten en ik zat te denken aan skeeleren. Met dit zoekterm bij google kwam ik hier dus terecht.
Zelf denk ik dat aanmelding op deze site ook een goede motivatie kan zijn voor mezelf, en misschien kan ik zelf anderen motiveren.

En dikke mensen zijn gezellig zeggen ze dus het zal hier vast goedkomen Lach

Grt. Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012 0:07    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Mark, van harte welkom bij de weegclub. Als je afvalt ben je nog steeds gezellig hoor! Lachen

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Sonja Bakker

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012 1:46    
Man Weeggegevens   arjan2050
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten / sporten

Reageer met quote
Welkom Mark,

Veel suc6 met afvallen, mooi dat je al kan merken dat je 5kg kwijt bent.

Gr

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012 21:24    
Man Weeggegevens   Marki3

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dankje. Vanmiddag voor het eerst sinds anderhalf jaar weer 15 km gefietst. Eerst 8, toen een uur uitgerust en toen weer 7 km. Heb nu nog lamme benen.

Vroeger heb ik trouwens veel gesport. Kickboksen en gewoon boksen. Daar ben ik na een jaar of 5 gedaan te hebben abrupt mee gestopt. Toen ben ik in een jaar tijd 30 kilo gegroeid. Van 85 naar 115 kilo.
Vorige week was ik op een verjaardag van een maat van me, waar ik vroeger mee gesport heb. Hij doet het nog steeds (is net 42 nu) en vroeg of ik mee wilde doen.
Afgelopen avond heb ik een rondje meegedaan. Heel voorzichtig wat rekoefeningen en wat sparringsoefeningen.
Na 15 jaar is het wel enorm wennen. Hij probeert me te motiveren, en heeft me een stel bokshandschoenen meegegeven na afloop met de mededeling: Tot volgende week.
Kijken of ik dit vol kan houden een uurtje per week.
Het zal wel goed zijn voor me, want ik kom veel te weinig in beweging.
In combinatie met fietsen of skeeleren moet dat wel leiden tot iets sneller gewichtsverlies.
Mijn conditie is helaas niet veel, maar dat is niet zo vreemd. Rook nog behoorlijk ook. Stoppen daarmee lukt ook niet als ik aan het dieten ben. Maar dat is iets voor later.
Skeeleren heb ik trouwens nog nooit gedaan. Vroeger wel veel geschaatst. Maar dat is ook al 10 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2012 23:14    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Geweldig dat je zo'n maat hebt!

Hou hem in ere, dat zijn de mensen die het goed met je voor hebben zonder een oordeel te vellen. Petje af dat je gegaan bent en gewoon nog een keer gaan, het gaat je vanzelf makkelijker af, dat zul je zien! Over een maand begint je conditie weer een beetje op peil te komen en hoe meer je doet, hoe meer aardigheid je erin gaat krijgen. Zo gaat die spiraal omhoog!!!

Stoppen met roken is nu niet verstandig, goed dat je je realiseert dat je nu eenmaal niet alles tegelijk hoeft aan te pakken.
En wie weet ga je daar vanzelf mee minderen als je lekkerder in je vel komt te zitten. Zet 'm op!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 feb 2012 14:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1