Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dromertje begonnen met Cambridge 500! dagboek*

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dromertje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Green Coffee 1000

Reageer met quote
Halloo Cool

Ik heb dan eindelijk de stap genomen om te gaan beginnen met het cambridge dieet! Ik wil 15 kilo afvallen en dan ben ik op mijn gewenste gewicht!! Momenteel weeg ik 67.5 kilo maar aangezien ik vrij klein ben (1.57) is dat natuurlijk te veel.

Ik ben gistermiddag bij de consultant geweest en ben met een pakketje weggegaan. Ik moet wel zeggen dat ik totaaaal geen klik heb met deze vrouw en er nu al tegenop zie om er weer heen te gaan volgende week Huil huil

Maaarr vanmorgen lekker begonnen met de eerste shake (ik heb een box gekregen met 21 voedingen met alle verschillende smaken). Ik had gekozen voor cappuchino...en jaaa....jummie! ik vond het nog lekker ook!! Ik ben erg benieuwd naar de andere smaken maar als die ook zo zijn dan kan ik er wel mee leven.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en ik zal jullie op de hoogte houden! Zelf vind ik het ook erg leuk om terug te lezen! Als er meer deze week zijn begonnen met Cambridge dan lijkt het me leuk als jullie dat ook met mij delen! Ervaringen uitwisselen blijft natuurlijk het leukste!!

Liefs Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 8:40    

Reageer met quote
pffff vandaag boodschappen gedaan voor mijn gezin. wat een ramp...ik wilde zooo graag lekkere dingen halen. Terwijl ik mijn zoon een kaasstengel voerde heb ik braaf mijn shake genomen! Erg blij jaja ben best trots op mijzelf..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Selis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen na (modifast)

Reageer met quote
Hoi Dromertje

Als "ex" - Cambridger wilde ik je ff heel veel succes wensen! Je kan het hoor!
Er zijn dames en heren die 2 of 3 x zoveel moeten afvallen en die hebben het ook moeilijk, maar is het wel gelukt! Heb fantastische resultaten om mij heen gezien en moet zeggen ook bij mijzelf...

Ik kies zelf nu alleen voor Modifast, omdat ik gewoonweg veel minder tijd heb om afspraken te plannen (voor de consulent dus) wegens mijn pasgeboren baby Uitlachen

Ik vond de cappuccino ook superlekker! En de choco, aardbei, kip champignon soep ook... tis echt uitproberen.. smaken die ik echt niet lustte waren bosvruchten en banaan...zo chemisch, maar dat is ieder voor zich.

En goed dat je gewoon je shakie hebt genomen zo ga ik het ook doen! Kind eten mama eten hihi! Heel veel succes en goed blijven drinken

Groetjes, Selisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 22:48    

Reageer met quote
Dank je wel voor je oppeppende berichtje!! hihi!
Ik werd vanmorgen wakker en ik droomde van pizzas eten!!! ooooohh Gemeen dat duiveltje zit nog op mijn schouder hihi.
Ik hoop gewoon dat het gaat lukken, ik vind het al knap van mezelf dat ik de eerste dag ben doorgekomen! Ik ben alleen heel erg benieuwd hoe het gaat nadat ik mijn streefgewicht heb behaald! Modifast heb ik ook geprobeerd maar ik heb nu meer discipline omdat er mee wordt gekeken door de consulente hahhaha.

Ik had gistermiddag dus de aardbeienshake maar die vond ik ook erg chemisch. Vanmiddag dus de choco proberen idd!!! ik hoop op meer reacties! Klopt het dat je in het begin alleen vocht verliest??

liefs!! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2012 10:28    

Reageer met quote
ik ben zo vreselijk sjagerijnig...ik wil mezelf nog niet wegen om teleurstellingen te voorkomen maar ik ben momenteel niet te genieten : duizeligheid, erge vermoeidheid en lekkere trek Sip gaat dit nog over mensen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2012 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Selis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen na (modifast)

Reageer met quote
Hoi dromertje

ja! dit gaat zeker over, belangrijker is: neem echt 2,5 tot 3 L vocht liefst water... je verliest echt veel vocht de eerste week, dit houdt je consulent ook in de gaten hoe dat is als t goed is...
Ben je de laatste dagen nog n beetje doorgekomen?? de eerste dagen heb je sowieso t meeste last van die klachten, bedenk dat als je eenmaal in ketose raakt (vetverbranding) alles beter gaat!! dus neem echt geen extra (slechte) dingen tussendoor, dan liever komkommer!

Succes en ik ga je volgen hoor

Groetjes, Selisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 8:28    

Reageer met quote
Bedankt voor je berichtje!! ik was gister even langs mijn consulente gegaan om wat op te halen, en ondanks dat ik wat gezondigd heb (kipfile plakjes) is tov vorige week mijn vocht juist gestegen en mijn vetmassa met 2kg gedaald!!!! wauw dat is toch ongelovelijk?!

Overmorgen wegen maar ik heb echt trek als ik bijv moet koken of de kids eten moet geven. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 12:46    
Vrouw   Janet41

Reageer met quote
Ik ben gister begonnen met Cambridge, geen trek gehad dus dat gaat wel goed. Vind de shakes alleen erg vies, ook de soep vind ik niet lekker..wil toch graag volhouden, moet 20 kilo kwijt....leuk om elkaar zo te steunen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 18:11    

Reageer met quote
Hai Janet! wat goed van je dat je begonnen bent! Ik ga thuis niet meer wegen, volgens mij zijn alle weegschalen verschillend dus ik hou de weegschaal bij mijn consulente aan! Ik ben echt heel erg benieuwd als ik mag wegen.... Rollende ogen

Heb je alle verschillende smaken genomen bij je eerste pakket? ik had echt veel smaken, vind ze ook niet allemaal lekker, maar beter te haggelen dan de soepen!!! ooooh wat zijn die smerig! heb er geen beter woord voor hahahha

Laat me weten hoe het de aankomende dagen gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 13:21    

Reageer met quote
Ik heb vreselijk gezondigd vandaag!!! ik voelde me ineens heel zwak worden vandaag (terwijl ik in ketose ben Verward ) dus ik heb een broodje gegeten... ik voelde me zo vreselijk schuldig, heb gewoon zitten huilen. pfff in mijn hoofd ben ik nu al 5 kilo zwaarder dan vanmorgen...

klinkt echt geobsedeerd he hahaha. i know...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 18:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2