Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Vanochtend gewogen en gelukkig weer een groen vakje.
Ik zie dat de meesten van jullie de kilometers in het rood aangeven. Is det de bedoeling. Dat heb ik in mijn eerste berichtje niet gedaan. Moet ik het nu dan nog een keertje doorgeven? Ik kan het desbetreffende berichtje niet meer veranderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 15:37    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo we zijn weer thuis. Na het Joods historisch museum richting huis hadden we nog soort van autopech maar dat viel mee. De accu dus even wat steoom erop en gaan met die banaan. Was de auto van onze vriendin dus ze moet morgen wel even een nieuwe er in laten zetten. Vandaag niet echt gezod bij de burgerking gegeten maar was een klein menuutje. Toch begin ik lekkerder in mijn vel te raken. Mijn vraatzucht is wwer wat meer op de achtergrond. Dus niet constant de behoefte meer is heel fijn. Afgelopen dagen verder ook niet heel veel gegeten. Deze week weer verder met hardlopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 18:51    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo
Vervelend autopech maar gelukkig weer verder kunnen
Joods historisch museum lijkt me interessant.
Een x burgerking kan geen kwaad morgen weer
Verder waar je gebleven was.

Hier na etentje gister en meerdere dingen de draad ook maar weer opgepakt 11 km gewandeld vanavond

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 19:31    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Vandaag 3,5 km gelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 20:03    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Tja het was zo vaag...er was niks aan de hand..we tankten en willen bij de pomp wegrijden doet ie het niet...kregen m niet gestuurd. Dus even naar de parkeerplaats bij het pompstation geduwd. De ANWB gebeld. We zijn blij dat het alleen de accu is. Morgen weer werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 22:00    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ganeel schreef:
Het eerste groene vakje in dit sprintje, komt van mij: -0,8 kg.
Gewandeld in deze eerste week: 23 km

Aanstaande dinsdag gaan we op vakantie voor 10 dagen. Ik ben op tijd voor het vakje van week 24, maar het vakje van week 23 sla ik over.
(we hebben waarschijnlijk wel wifi, maar ik neem geen weegschaal mee op vakantie Lach )
De verwachting is dat we ook in de vakantie wat kms gaan maken.
We gaan naar de Cotswold en daar is voldoende te wandelen.

Supermooi begin!
Ik heb duidelijk wat kilometertjes van jou gemist, in het overzicht staan er 'maar' 10. Als je ze nog wilt aanvullen dan kan dat hoor, geef maar door welke wandelingen ik gemist heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Even kort want het is bedtijd, hierbij het eerste overzicht van onze sprintweek.

Zoals jullie zien staan er een paar namen van vaste sprinters op de lijst die zich nog niet hebben ingeschreven maar van wie ik wel verwacht dat ze weer mee gaan draaien; Alfons, Hennie en Nijne. Maar misschien stappen ze deze keer niet in, we wachten even af.

In de eerste week liepen we al 320 km bijelkaar.. en ook best vaak in de benen gekomen: 45 keer deze week.
Mijn kilometers heb ik niet allemaal gemeld, ik heb net mijn stappenteller uitgelezen en kon toen de km's van vorig weekend noteren.. Die waren pittig!

Het jaaroverzicht en de resultaten van de laatste sprintweek in de vorige sprint post ik later. Dit om het niet te laat te maken..
Net als de doelen voor deze sprint en de totaaloverzichten. Ook dat heb ik nog niet op orde..

Klik op het dik gedrukte woord hieronder voor het eerste overzicht.
Ik hoop dat Dropbox weer een beetje goed te lezen is, mijn pc is nogal van slag door alweer een windows update..
Week 21

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 22:44    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Bedankt Mamdarijn,

Alles werkt goed met dropbox, heerlijk om zoveel km's onder mijn voetzolen door te laten schieten.

Ik zou volgende week naar Oostenrijk, maar mijn wandelmaatje heeft zichzelf gediskwalificeerd. Ik heb daar veel verdriet van, maar beter nu inzien, want het loopt toch mis met iemand die mensen continu beoordeelt op hun uiterlijk. We hadden daar iedere keer mot over. Respectloos vind ik het.

Ik keek er erg naar uit, dus ik ga die trip uitstellen naar 13 t/m 18 aug. Ik moet dus nog op zoek naar een nieuw wandelmaatje zonder hoogtevrees, met een goede conditie en met betere waarden en normen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ganeel schreef:
Het eerste groene vakje in dit sprintje, komt van mij: -0,8 kg.
Gewandeld in deze eerste week: 23 km

Aanstaande dinsdag gaan we op vakantie voor 10 dagen. Ik ben op tijd voor het vakje van week 24, maar het vakje van week 23 sla ik over.
(we hebben waarschijnlijk wel wifi, maar ik neem geen weegschaal mee op vakantie Lach )
De verwachting is dat we ook in de vakantie wat kms gaan maken.
We gaan naar de Cotswold en daar is voldoende te wandelen.

Supermooi begin!
Ik heb duidelijk wat kilometertjes van jou gemist, in het overzicht staan er 'maar' 10. Als je ze nog wilt aanvullen dan kan dat hoor, geef maar door welke wandelingen ik gemist heb

Beste Mamdarijn, je hebt alleen de wandeling van 13 km op maandag gemist.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:

Ik zie dat de meesten van jullie de kilometers in het rood aangeven. Is det de bedoeling.

ja, graag de kilometers in rood doorgeven. Dan vindt Mamdarijn ze snel terug in de berichtjes als ze haar overzicht maakt.

Wat jammer Leonie, dat te trip naar Oostenrijk niet doorgaat volgende week. Kan me voorstellen dat je je daar op voorbereid en verheugd had. Op welke manier heeft zij zich gediskwalificeerd?Zoiets wordt toch meestal tijdens een loop gedaan?

Ik heb gisteren 3,7 km gelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 9:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 10 van 49