Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geen greintje zadelpijn gelukkig. Ook m'n man niet. Wel even wat extra geslapen na zoveel buitenlucht en indrukken.
Vandaag 3,2 km gewandeld. Vanavond, toen de hitte wat geweken was. Het is nu heerlijk om buiten te zijn.

Corienn, hoe was je wandeling naar Scheveningen?

En hoe beleven jullie de warmte? Verval je tot niets doen of kun je er ook van genieten?

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 20:49    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Wat zijn jullie allemaal goed bezig.
Donderdag heb ik 11,5 gewandeld, ik mocht mijn kleindochter vergezellen bij de avondvierdaagse
Vrijdag heb ik 3,5 km gelopen, niet veel, maar ging even niet anders.
Vandaag 4,5 km gelopen, ook niet zover als ik had gewild, maar ik had mijn schoonzusje bij me, en zij had geen goede schoenen aan.

Een goede start gemaakt, dit gaan we volhouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 22:11    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren naar de B&b gereden. En van daaruit de metro naar A'dam gegaan. Naar het Rijksmuseum, daar hebben we tot sluitingstijd rondgelopen. Daarna bij Hard Rock cafe gegeten. Alleen hoofdgerecht en geen tijdje. Vanochtend hardgelopen, voor het eerst sinds 7 maanden. Het ging bagger, we liepen wel op een mooie plek bij de Gaasperplas. Aan de aanmoediging van mijn vriendin lag het niet. Masr liep ook zonder muziek en dat werkt niet zo bij mij. Na het hardlooen gedoucht en ontbeten . Daarna weer richtimg centrum van A'dam. Naar de Hermitage, ook daar weer tot het einde rondgehobbeld. Daarna weer richting het plein wasr ook Hard Rock cafe zit. Nu bij de Ier gegetten. Heerlijk zalmfilet op met boontjes en patatjes. Wederom geen toetje. Toen richting Vondelpark en daar nog gewandeld. Uiteindelijk vandaag 11,2
km
voor de pot.
Nu weer meht het hardlopen verder gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 22:58    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed dat je weer begonnen bent Milly! Top! En natuurlijk ging het bagger na zo'n lange tijd maar dat is een kwestie van doorzetten en weer opbouwen maar dat weet je zelf ook wel. Toch maar weer gedaan!

Ik heb gisteren een flinke wandeling gemaakt door bossen, parken en duinen naar de haven van Scheveningen. Daar zaten twee vriendinnen al te wachten met de wijn. Lekker gegeten en met de tram weer naar huis. Ik had een goeie dag. De wandeling was goed voor 17.9 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het eerste groene vakje in dit sprintje, komt van mij: -0,8 kg.
Gewandeld in deze eerste week: 23 km

Aanstaande dinsdag gaan we op vakantie voor 10 dagen. Ik ben op tijd voor het vakje van week 24, maar het vakje van week 23 sla ik over.
(we hebben waarschijnlijk wel wifi, maar ik neem geen weegschaal mee op vakantie Lach )
De verwachting is dat we ook in de vakantie wat kms gaan maken.
We gaan naar de Cotswold en daar is voldoende te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 7:36    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
ja Corrien de eerste stappen zijn weer gezet en nu weer opbouwen. Liep ook zonder muziek en dat werkt voor mij niet echt. Op zware momenten focus ik op de muziek en ga ik door dat lukt niet als ik dat niet heb. Zeker niet op het niveau waar ik nu op zit. Straks ontbijten en dan weer richting A'dam gaan we naar het Joods historisch museum.En daarna weer naar huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Geen greintje zadelpijn gelukkig. Ook m'n man niet. Wel even wat extra geslapen na zoveel buitenlucht en indrukken.
Vandaag 3,2 km gewandeld. Vanavond, toen de hitte wat geweken was. Het is nu heerlijk om buiten te zijn.

Corienn, hoe was je wandeling naar Scheveningen?

En hoe beleven jullie de warmte? Verval je tot niets doen of kun je er ook van genieten?

Het was een fijne wandeling met vooral veel schaduw... Ik kan niet goed tegen de warmte maar probeer wel een beetje actief te blijven.

Sinds ik wandel ontdek ik trouwens steeds meer hoeveel groen er in Den Haag is. Heel veel parken en bossen waar ik nog nooit geweest was en die ik nu leer kennen. Tis uiteraard geen Friesland maar ik vind het toch fijn! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Mijn overzichtje van de afgelopen week: (ik ben vanaf donderdag de Fitbit gaan gebruiken)

do: 4,81 km
vr: 4,01 km
za: 3,83 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 8:31    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag 26/5 3,5 km

Wandelend bij de Libelle zomer beurs

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 12:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Gisteren 9 km hard gelopen (jaja, stond er zelf ook van te kijken) 8,6 gewandeld st Pietersberg bij Maastricht en 640 meter gezwommen (maar dat telt niet). Totaal 17,6 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 15:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 9 van 49