Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vossenjacht vandaag en ik mocht vos zijn 5.5 km vanavond

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 23:35    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
afgelopen woensdag overdag 4,4 km gewandeld en in de avond hardlooptraining, 3,6 km o.a. 1 minuut voluit, 30 sec wandelen en dat dan 12x achter elkaar. Goed mijn best gedaan, maar ik voelde wel dat ik hard gewerkt had die dag, dat dempt mijn vermogen absoluut. Gisteren dus maar een rustdag gepland. Ik verbruik dan maar net 1600 Kcal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
De veluwe fitchallenge is een opvolger van de diabeteschallenge. In 12 weken trainen we met mensen met een lage conditie en een chronische ziekte, en in juli is de challengeweek waarin elke dag 10.000 stappen gezet worden. Die week is intensief maar supergaaf. Want de mensen die begonnen met een lage conditie lopen dan fit en enthousiast. De groep die we nu hebben bestaat uit 10 deelnemers, 3 fitte en de rest boekt elke week meer vooruitgang. Heel leuk om mee te maken.

De eerste keer deed ik mee als deelnemer en nu voor de derde keer als (assistent) trainer.
In het begin liep ook elke wandeling een fysiotherapeut mee of een dietiste. Die gaven dan onderweg advies als men er om vroeg. Maar nu doen we het met alleen een paar thema avonden na de training, vanavond ging het over wandelschoenen.

Leuk zeg!
Ik ga eens kijken of er bij ons in de buurt ook zoiets is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ganeel, dit is de link naar de diabeteschallenge. Je hoeft geen diabetes te hebben om daar aan te sluiten, het gaat er ook over voorkomen, en mensen die risico hebben op, en zoals je op de foto’s ziet, het zijn niet direct de sportieve mensen die meedoen, maar de mensen die in beweging willen komen.

Gisteren zei een van de wandelaars tegen mij dat het zo fijn is om met een groep mee te lopen, ze wordt steeds enthousiaster en loopt ook tussendoor. Terwijl ze in haar eentje nooit begonnen was..
Ze zou geen training willen missen. En dat gevoel is super

https://www.nationalediabeteschallenge.nl/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Even snel mijn kilometers doorgeven, binnenkort hoop ik wat meer tijd te hebben. Gisteren 6,3 km, vandaag 7,2 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
naar winkelcentrum gelopen voor een boodschap 1 km
(het is niet veel, maar elke km telt, toch?)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisteren 76 km gefietst en vanaf ons logeeradres een paar keer kleine stukjes gewandeld, ik noteer 2,5 km.
Vandaag fietsten we 56 km terug naar huis. Wat een prachtige tocht was het. Ook was het heerlijk om nog even stevig te kunnen wandelen, al was het maar het kleine rondje van 3,2 km.

Jullie hebben vast allemaal gelezen dat Friesland de verborgen parel is en op nr. 3 in de Lonely Planet staat? Wij hebben weer eens met eigen ogen mogen zien, dat het klopt. Wat een pracht, wat een rust, wat een verscheidenheid aan landschappen en dorpjes. Uniek!
Ik wilde even een foto toevoegen, maar dat lukt niet. Later misschien!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 22:03    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76

Reageer met quote
Niet veel veels te druk vandaag 2 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
5,5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
WOW Geke, wat heb je veel gefietst! Geen zadelpijn aan overgehouden? Goed bezig hoor!

Ik heb dinsdag een wandeling van 7.5 km gemaakt. Woensdag 10.3 km, verdeeld over drie korte wandelingen. Donderdag 8.4 km gewandeld en vrijdag 7.2 km.

Ik heb net mijn huis een beetje met de Franse slag gedaan. Straks hijs ik me in mijn wandeloutfit en ga via bos en duinen naar Scheveningen wandelen. Afgesproken met twee vriendinnen om aan de haven op een terras neer te ploffen.

Ik wens iedereen een gezellig weekend en veel wandelplezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 9:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 8 van 29