Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb al even niks meer geschreven, heb ook erg weinig gewandeld en gelopen de afgelopen tijd. Ik had nog 2 wandelingen niet door gegeven, 3 juli 2,7km en 13 juli 3 km. Het is bijna de moeite niet. Ik doe weer mee in het volgende sprintje, daar wil ik zeker meer gaan lopen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 5:54    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik schaam mij diep al een tijd niets gepost,al wandel ik wel. Hardlopen doe ik momenteel toch echt niet. Eten kan beter,dat blijft momenteel lastig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 19:23    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
milly24 schreef:
Ik schaam mij diep al een tijd niets gepost,al wandel ik wel. Hardlopen doe ik momenteel toch echt niet. Eten kan beter,dat blijft momenteel lastig.

Dit sprintje is inmiddels afgelopen, Milly. Kom je meedoen met het vervolg? Welkom!
Hierboven staat wel ergens de link ernaartoe. En anders kun je naar mijn profiel gaan, daar zie je het wel staan: verder met de kilometervreters.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een foto van mij bij het Gipfelkreuz op de Schönbichler Horn

Ik zie er ook vanalles aan maar ik zie ook een blij trots meisje. Dat telt. De rest trekt wel bij.

Ik vind het ook fijn om mensen te helpen hun problemen van welke aard dan ook te overwinnen. Mijn sportmaatje Jo had vorig jaar nog het plan om uit het leven te stappen.....ik heb hem uit zijn isolement getrokken, doen inzien dat het leven wel leuk is en dat hij zoveel heeft om voor te leven. Nu wandelen, rennen en fietsen we vaak samen en is hij 12 kilo afgevallen, weer flink gespierd en trainen we samen voor allerlei doelen. Dat maakt mij ook gelukkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hierbij nog even het jaaroverzicht voor de mensen die niet in de vervolgsprint stapten, maar het misschien wel leuk vinden om het eindresultaat te zien.
En het persoonlijk overzicht inclusief de laatste twee weekjes. Ik had het pas vandaag bijgewerkt, vandaar de vertraging, met excuus..

Jaaroverzicht
Persoonlijk overzicht van de resultaten per persoon, gemaakt in deze sprint

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 23:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49
Pagina 49 van 49