Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw, wat stoer Leonie! Ennuh, echt niks mis met dat rokje hoor! Ziet er leuk zomers uit! En eens een keer wat anders als alle sportbroeken.

Deze week van mij geen loopkilometers, ik blijf wat last van mijn heup houden. Daarom een aangepast programma met fietsen en zwemmen.
En vandaag in een wilde bui een racefiets gekocht... Zat er al een poos over na te denken, en vandaag naar de fietsenwinkel gegaan. Ze hadden er een prachtig 2e handsje staan voor een leuke prijs. Ik was op slag verliefd... Eind van de week kan ik hem ophalen. Ik kan niet wachten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 18:57    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Wauw, wat stoer Leonie! Ennuh, echt niks mis met dat rokje hoor! Ziet er leuk zomers uit! En eens een keer wat anders als alle sportbroeken.

Deze week van mij geen loopkilometers, ik blijf wat last van mijn heup houden. Daarom een aangepast programma met fietsen en zwemmen.
En vandaag in een wilde bui een racefiets gekocht... Zat er al een poos over na te denken, en vandaag naar de fietsenwinkel gegaan. Ze hadden er een prachtig 2e handsje staan voor een leuke prijs. Ik was op slag verliefd... Eind van de week kan ik hem ophalen. Ik kan niet wachten!

Leuk Kaktus, ik ga morgen weer fietsen, heb een gewone sportfiets. Dan rijden we een km of 40. Ook leuk naast rennen en wandelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 19:23    

Reageer met quote
Leuk dat jij ook fietst Leonie.

Ik heb maandag 1 uur gefietst (23 km).
Dinsdag krachttraining gedaan.
Vanavond 25 minuten gezwommen (750 meter) en aansluitend 30 minuten gefietst (13 km).

Morgen kan ik mijn racefiets ophalen en staat er een intervaltraining op de fiets op het programma. Kan ik hem meteen uitproberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 21:38    

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Leuk dat jij ook fietst Leonie.

Ik heb maandag 1 uur gefietst (23 km).
Dinsdag krachttraining gedaan.
Vanavond 25 minuten gezwommen (750 meter) en aansluitend 30 minuten gefietst (13 km).

Morgen kan ik mijn racefiets ophalen en staat er een intervaltraining op de fiets op het programma. Kan ik hem meteen uitproberen.

Ik kan niet zo hard als jij, ik rij 18-20 km km/u
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 22:06    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zondag 1,2 km (en 12,5 km gefietst)
Maandag 3,2 km
Dinsdag 3,2 km
Woensdag 2,8 km (en 12,5 km gefietst).
Kleine stukjes, maar toch. Opgeteld is her altijd meer dan ik zou denken.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 3:44    

Reageer met quote
Gisteren 2,6 km gewandeld en gisterenavond 44 km gefietst, veel wind tegen, toch lukte dat wel. Nu we dat elke week doen, zo'n fietsavondje, gaat het beter.

Ik ben nog steeds niet ongesteld, al 14 dagen te laat, ik hou vocht vast en het wringt hormonaal en daar ben ik niet blij mee, ben nu 6 ons zwaarder dan vorige week (eergisteren zelfs 1,2 kilo), terwijl ik nog steeds goed mijn best doe en er geen enkele reden is waarom ik niet minstens 5 ons afval per week, dus ik vul mijn gewicht nog maar even niet in, zit niet op een rood hokje te wachten. Wie heeft ook last hiervan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 6:29    

Reageer met quote
Hmmm, vervelend Leonie.
Ik ben al jaren niet meer ongesteld door gebruik van de prikpil, dus ik heb er geen ervaring mee hoe je gewicht kan schommelen rondom de menstruatie. Maar ik lees dat wel meer hier op het forum.

Vandaag 2x een rondje van 21 km gefietst. Eerst bij het ophalen van mijn fiets. Toen zou ik intervallen doen, maar omdat ik de fiets nog niet goed 'kende' durfde ik dat nog niet aan. Eerst maar eens leren fietsen op deze fiets. Vanavond toch maar de intervaltraining gedaan.

Morgen weer wegen. Ben heel benieuwd. Heb afgelopen 2 weken zo hard mijn best gedaan... Hoop in de buurt van de 101 uit te komen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb je ook wel verdiend Kaktus, je doet zo goed je best!

#Mamdarijn, wat ben je mooi slank! Looking good girl!

Laatst aangepast door Corienn op vr 13 jul 2018 7:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb al een tijdje geen kilometers doorgegeven dus moest diep graven. Lang leve de app!

Woensdag 4 juli 6,9 km
Donderdag 5 juli 4 km
Vrijdag 6 juli 9,8 km
Zaterdag 7 juli 15,2 km
Zondag 8 juli 4,6 km
Maandag 9 juli 6,8 km
Dinsdag 10 juli 8 km
Woensdag 11 juli 5,9 km
Donderdag 12 juli 7 km

Afgelopen zaterdag een stadswandeling gemaakt door Rotterdam met een groep van de wandelsite. Koffie gedronken op de ss Rotterdam, bezoek aan het Maritiem museum en het Mariniersmuseum. Afgesloten met een biertje op het terras. Was weer een hele geslaagde dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 7:45    

Reageer met quote
Donderdag 12 juli 3 km gewandeld.

Je gaat lekker Kaktus, bijna naar twee cijfers op de weegschaal! Heel veel plezier met je racefiets. Ik blijf voorlopig nog op mijn sportfiets rijden, dat ie zwaarder is en ook nog zwaarder trapt neem ik dan maar en dat ik gemiddeld rond de 18 km blijf hangen, is dan maar zo. Mijn lief wil op ons fietsavondje zich niet uit de naad rijden en aangezien ik wil dat hij het blijft doen en er enigszins plezier in heeft, moet ik daar ook rekening mee houden. Hij is alleen sportief tussen de lakens en een trouw supporter.

Binnenkort ga ik ook met mijn sportmaatje fietsen, die heeft een De Rosa Carbon fiets, met alle snufjes die daarbij horen, rijdt boven de 30 gemiddeld in Zuid-Limburg, over alle steile heuveltjes, maar past zich aan mij aan.....anders reden we niet lang samen, maar dan geef ik wel gas natuurlijk. Ik weet niet waar mijn limieten liggen.

Vroeger (25 jaar geleden) reed ik met gemak 80/90 km op een dag, was zadelpijn de bottleneck, niet mijn conditie. Mijn moeder rijdt op haar 73ste nog 120 km per dag met een gemiddelde van bijna 30 km/u. Die wandelt ook dik 6 km/u als je haar niet wat afremt, niet moe te krijgen, 'Oma loop toch niet zo snel, loop wat zachter toe, want ik ben al zo moe', zingt Michelle dan Lachen Lachen

Met Michelle naar de huisarts geweest omdat ze na een km of 30 pijn in haar heup krijgt sinds de Driedaagse van Limburg. Ze moest zondag ook stoppen op 36 km. Ze blijkt een iets korter rechterbeen te hebben, minder dan een halve cm, maar het heeft impact. We beginnen de Nijmeegse wel, maar grote kans dat ze moet stoppen omdat het anders een langslepende blessure wordt. Verwijzing gehad naar podologe. Maar daar is het probleem niet acuut mee opgelost. Ik moet persé doorlopen van haar, anders voelt ze zich te schuldig. Iemand moet de familie-eer redden volgens haar en zij deed dat de laatste 2 jaar, daarvoor samen Lachen Lachen Lachen Ik ben een verstandige moeder, dus Nee geen pijnstiller erin en doorgaan, op tijd stoppen, maar het vooruitzicht dat we misschien niet samen al deze dagen lopen maakt me toch wel verdrietig.

Wat ik zodadelijk weeg ga ik invullen, dat het dan rood is, het zij zo, eerst maar even wachten totdat ik naar het toilet kan. Ik wil ook gaan rennen, heb mezelf afgelopen week een beetje 'renrust' gegund na mijn wedstrijd van vorige week. Op de tijdstippen dat het kon qua temperatuur, werkte ik of was ik te moe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 5:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 42 van 49