Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
L1970 schreef:
Vandaag 37 km gewandeld, onverhard, meest

@ Leonie

Gefeliciteerd!!!!!

Knappe tijd voor de eerste keer!!!
Was je gauw hersteld?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 10:43    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Vanmorgen heerlijk 12,5 km gelopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 11:58    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geinspireerd door dit sprintje, vandaag een wandeling gemaakt van 13 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 17:45    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vandaag moesten we in Schiedam iets ophalen. Toen zijn we ook naar het Jenevermuseum geweest en naar museum molen De Walvisch. Denk dat de wandeling van auto naar museum en molen en terug een 2km was. Niet echt veel maar toch iets. Vanaf vrijdag naar Amsterdam met mijn man en een vriendin van ons. Vooral voir musea bezoek. We gaan zondag weer terug. Maar vriendin zij wil je ook hardlopen. Is wel weer een mooi begin, al zal ik er weinig van bakken, lang niet gelopen en stukkie zwaarder, maar mooie nieuwe start.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Ganeel, welkom in het sprintje, en leuk te zien dat het sprintje je meteen heeft gemotiveerd om 13 km te lopen!

Verder het verzoek voor alle deelnemers van het sprintje:

Graag de afgelegde kilometers in het rood vermelden!

Mamdarijn maakt namelijk elke week een overzichtje van de gelopen kilometers, en kan ze makkelijker in de berichtjes vinden als ze in rood genoteerd zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 21:26    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben er weer....Vanavond weer het rondje van 4,2 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 23:07    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jan70 schreef:

@ Leonie

Gefeliciteerd!!!!!

Knappe tijd voor de eerste keer!!!
Was je gauw hersteld?

Thanks, Jan, ja, ik was binnen 10 minuten weer totaal hersteld en had ook daarna nergens last van, heb mezelf niet 'dood' gelopen, al zat mijn hartslag na de eerste km tussen de 175 en 185. Dat mijn top. Ik rende zo dat ik mezelf kon bijbenen qua ademhaling. Die halve chocolade muffin die ik een paar uur daarvoor op had, hielp ook wel Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 5:52    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 5:53    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wow wat een heerlijke grote sprint weer, superfijn dat jullie ingeschreven hebben en dat we samen in beweging komen! Ik heb de inschrijving gesloten, maar als je graag mee wilt doen en nog niet binnen bent voel je dan vrij om dat te vragen, want natuurlijk ben je welkom!

Speciaal welkom voor Corienn, wat gaaf dat je toch met ons mee blijft doen!

Afgelopen weekend heb ik veel gelopen, gisteren keek ik op mijn stappenteller en zag er ruim 28000 op staan. Ik zal hem straks eens uitlezen want dit zijn toch wel mooie km’s voor de sprint..

Vandaag doe ik kalm aan. Mijn benen en rug doen zeer, en mijn voeten hebben echt rust nodig. Ik neem lekker de tijd om terug te lezen. Mijn hoofd is wat vol, dus ik weet niet of ik alles zal lezen wat ik zie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Wow wat een heerlijke grote sprint weer, superfijn dat jullie ingeschreven hebben en dat we samen in beweging komen! Ik heb de inschrijving gesloten, maar als je graag mee wilt doen en nog niet binnen bent voel je dan vrij om dat te vragen, want natuurlijk ben je welkom!

Speciaal welkom voor Corienn, wat gaaf dat je toch met ons mee blijft doen!

Afgelopen weekend heb ik veel gelopen, gisteren keek ik op mijn stappenteller en zag er ruim 28000 op staan. Ik zal hem straks eens uitlezen want dit zijn toch wel mooie km’s voor de sprint..

Vandaag doe ik kalm aan. Mijn benen en rug doen zeer, en mijn voeten hebben echt rust nodig. Ik neem lekker de tijd om terug te lezen. Mijn hoofd is wat vol, dus ik weet niet of ik alles zal lezen wat ik zie Erg blij

Dank je wel Mamdarijn. Ik kan het niet laten en vind de verhalen hier toch fijn om te lezen. Wat ben je goed bezig geweest dit weekend! Hoop dat het je goed heeft gedaan (buiten rug en benen om dan.. Lach ).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 13:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 5 van 31