Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 5,5 km gewandeld
Vandaag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wicht schreef:
En wat ook nog positief was: ik had praktisch geen spierpijn en geen blaren. ´s Avonds en ´s morgens smeerde ik me ongeveer van top tot teen in Lachen met tijgerbalsem e.d., talkpoeder in de sokjes en gaan!! Lachen

Goed bezig Wicht, met 4 dagen aaneen afstanden lopen. Geloof niet dat ik dat zou kunnen, denk dat ik het na 2 dagen wel voor gezien hou... Lach Maar ik neem mijn petje voor je af! Mallepietje

Ik maakte vandaag 2 wandelingen, goed voor totaal 10,4 km. Zo fijn om in de pauze drie kwartier te kunnen wandelen. Tot vorig jaar nam ik niet eens pauze.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wicht wat een leuk verslag en wat gaaf dat je dit gedaan hebt! Mooie afstanden ook!

Gewoon af en toe een georganiseerde tocht doen is wel heel leuk! Soms wat meer dagen achter elkaar, zoals een tweedaagse of vierdaagse is ook leuk.. Je krijgt dan een flow en dat is echt een uitdaging...

Dag 2 van de challenge ging ook weer goed, erg lekker weer.. We liepen nu in het bos van Nunspeet, om de Zandenplas heen. 6,8 km, bijna 10.000 stappen
Morgen lopen we in Ermelo, ik geniet er echt van.

Mijn nieuwe stappenteller is ook gearriveerd.. Ik moet nog wel even uitzoeken wat er allemaal mee kan, een stuk meer dan mijn vorige in ieder geval. Zo kan ik voor de wandeling aangeven dat ik ga wandelen en dan wordt ook de snelheid (tempo) gemeten, dat vind ik eigenlijk wel heel leuk. En er zit een stopwatch op, ook handig als ik straks ga hardlopen..
Ik ben er blij mee..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 21:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Corienn schreef:
Ik maakte vandaag 2 wandelingen, goed voor totaal 10,4 km. Zo fijn om in de pauze drie kwartier te kunnen wandelen. Tot vorig jaar nam ik niet eens pauze.

Wow, dus je loopt nu in de pauze en je neemt pauze. Twee dingen die echt heel ontstressend zijn, je werk zal er beslist profijt van hebben.
Leuk dat je dit deelt.. Op het werk dat ik nu heb neem ik ook bijna geen pauze, en wandelen in de lunchpauze doe ik helaas maar zelden. Dat komt ook wel omdat ik eigenlijk vaak in de buurt van de telefoon blijf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 21:49    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 5,3 km gewandeld.

Klinkt inderdaad als en mooie vierdaagse, Wicht. Ik vind de driedaagse van Heerlen in Zuid-Limburg erg leuk en mooi qua natuurschoon, daar heb je tegenwoordig ook 15/20 km mogelijkheden, de helft van de reguliere afstand. Apeldoorn is ook erg mooi, maar die is een week voor de Nijmeegse, dus volgende week en zoveel vrij kan ik niet nemen aan één stuk.

Groet,

Leonie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 5:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik ervaar nu tijdens de challengeweek dat mijn bloedsuikerpeil echt omlaag gaat. Natuurlijk fijn, maar ik ga te laag en heb nu al twee keer een hypo gehad en enorme drang om mijn tekorten aan te vullen (lees honger en trek) Ik maak steeds verkeerde keuzes omdat ik niet vanuit mijn verstand kies maar van mijn gevoel. En die zegt letterlijk: eet koek, chocola en andere onzin.

Heeft iemand tips voor me om verstandiger te kiezen? Voor vanavond heb ik al bedacht dat Skyr met fruit de enige optie is als snack. Dus geen brood met chocopasta zoals gisteren..
Echt stom dat mijn lijf altijd om de foute dingen vraagt en ik in zwakke momenten als enige doel heb die foute dingen te zoeken en te eten..

Naast de challenge om 10.000 stappen te zetten heb ik dus ook de challenge om goed te eten erbij.
Alle tips zijn welkom, ook de tips die ik ooit aan jullie gaf want ik ben alles vergeten.. Ben een blanco blad.. Heb een acute aanval van 'hoe het niet moet'.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hé Mamdarijn, wat vervelend voor je...
Ik doe ´s ochtends altijd kaneel in mijn havermout, kaneel zorgt voor een goede balans in je bloedsuikerspiegel.

Vorige week tijdens de 4 daagse at ik het volgende als ontbijt (7.00uur) en echt waar ik had de hele morgen geen trek.

6 el havermout (in gekookt water)
Kaneel
Zonnebloem en pompoenpitten
Banaan en een sinaasappel

En als ´toetje` 2 gekookte eitjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Wicht, wat heerlijk om je verhalen over de tocht te lezen! Wat moet je hebben genoten! En prachtig weer er bij. Gelukkig dat je zo veel in de schaduw kon lopen.

Leonie, ga jij de Nijmeegse lopen? Stoer hoor!

Mamdarijn, tips om gezond te eten... Ik zou zeggen: lees je eigen dagboekje eens door, om je eigen tips te lezen en ook in de menuutjes te kijken wat goed voor je werkt.
Verder: opschrijven wat je wanneer hebt gegeten. Vaak geeft dat wel een beeld over de oorzaak van je trek. En dan kun je een goede keuze maken.
Houd je je eten nog bij in die app die de aangeeft hoeveel eiwit, vet en koolhydraten je hebt gegeten? Anders dat gewoon weer gaan doen.
Bij mij werkt tandenpoetsen of kauwgom kauwen bij snaaizin (want wat is er echt lekker na tandenpoetsen?)

O ja, zou het bijna vergeten, gisteren 5,3 km gelopen. Een pittige training, en als toetje nog even de kardingebult omhoog (32 meter stijgen in 150 meter...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Weer terug van vijf dagen fietsen. We hebben in totaal 302 km gefietst, dus een mooi gemiddelde van 60 km per dag.

Zondag liep ik 3,2 km
Maandag was het 4,7 km
Dinsdag liep ik buiten het fietsen om 2,9 km.
Vandaag fietsen we niet meer (behalve dan anderhalve kilometer naar de buurtsuper) dus ik tel m'n gewone stappen niet meer mee. We hebben ons gewone loopje van 3,2 km weer gedaan.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wicht, wat prachtig om jouw wandelavonturen te lezen. Ik ken de omgeving daar ook een beetje, we zijn heel vaak in Almen geweest. Ik krijg gewoon zin in die vierdaagse. Misschien volgend jaar? Ik ga eens speuren op Internet.

Als ik een lange wandeling ga doen, eet ik meestal ook havermout met flink veel pitten en zaden en rozijnen en (soms) noten. Ik kook het niet, maar zet het de avond van tevoren klaar met ruim water (ik gebruik nooit melk). Ik kan hierdoor uren lopen.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 21:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 38 van 45