Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tuurlijk kun je die stappen ook meetellen als kilometers!

Fijn dat het fietsen zo leuk is! En prachtig weer er bij.

Ik heb vandaag een rustig herstelloopje van 3 km gedaan (20 min).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Heerlijk sportief Geke! En ik ben het met Kaktus eens hoor.

Mijn stappenteller heeft het na al die trouwe dienstjaren begeven. En dat op de eerste dag van de challenge week..

Na even nadenken heb ik besloten toch weer te gaan voor de Vivofit, omdt deze op batterijen loopt en niet hoeft opgeladen te worden. En ook wel een beetje om de uitstraling. Gaf wel wat keuzestress moet ik zeggen, want er zijn ook goedkopere versies en met hartslagmeters, iets wat ook handig is met hardlopen.

Tja, maar deze is ook weer niet té duur, en ik heb er best lang mee gedaan.

Donderdag hebben we 4,5 km gelopen en woensdag liep ik ruim 10 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag 4 km gewandeld
Zondag 5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag wandelde ik 8,9 km
Vrijdag 4,4 km
Zaterdag 11,2 km
Zondag lag ik ziek in bed met keelpijn en hoofdpijn terwijl ik met de wandelsite een mooie tocht zou gaan maken van 17 km maar ik durfde het niet aan. Vandaag ging het gelukkig wel weer. Ik maakte in de pauze een flinke wandeling en na het werk nog een klein wandelingetje. Totaal voor maandag 8,6 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ai Corienn, daar kom je dan goed vanaf.. ikhoest nog steeds (niet normaal zo lang als ik ziekzwak en misselijk ben..

Vandaag dag 1 van de challenge. Er waren minder mensen dan anders en het was ook minder uniform omdat niemand (behalve ons groepje) hetzelfde shirt aan had.
De eerste 10.000 stappen zijn dus gezet, 7 km op de teller, de wandeling was in Putten.
Morgen gaan we naar Ermelo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week:
Maandag 1,5 km
Dinsdag 2,5 km
Woensdag 3 km
Donderdag 3,5 km
Vrijdag 2 km
Zaterdag 2,5 km
Zondag 1 km

Volgende week Italië!! Lekker veel stappen zetten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik ben er weer....

Vorige week heb ik de wandel4daagse in Barchem gelopen. Woensdag waren nog grote twijfels of ik uberhaupt wel mee kon doen. De eerste dag voelde de tocht wel 2x zo lang...maar lang leve de hot coldrex e.d.
Lachen

Dag 1

Donderdag 28 juni, de BAAKSEBEEKROUTE.
Deze wandeling voert door het stroomgebied van de Baakse Beek.'Barchem/ Ruurlo' We liepen alle afstanden over zowel verharde als onverharde wegen door een bosrijke omgeving afgewisseld met gras/ en bouwland en vaak prachtig gelegen woningen, boerderijen en kastelen. Ik was wel een klein beetje bekend in deze omgeving, maar ben op plekken geweest waar ik het bestaan niet van wist. Zo mooi!!
Het waren zonovergoten dagen, maar ik denk dat we 3 kwart van de route´s in de luwte hebben gelopen. 20 km.

Dag 2

Vrijdag 29 juni,VEENGOOTROUTE

We liepen tussen Barchem, Vorden en Lochem.
De gemeente Brockhorst is onlangs door Wandelkrant Te Voet uitgroepen tot wandelgemeente van het jaar.
Ook op deze dag veel natuur gezien.
21,2 km.

Dag 3

Zaterdag 30 juni, BERKELLANDROUTE
Op deze dag liepen we tussen Barchem, Geesteren en Borculo.
Ze hadden ons gewaarschuwd dat dit de zwaarste dag zou worden. De eerste 8 km. was er niets aan de hand. Maar toen....Ik vroeg me ff af, waarom ik me had ingeschreven. Maar als er wat oudere mensen voor je lopen met een lichte beperking, dan denk je: Als zij het kunnen, moet ik het zeker kunnen...
Lachen Lachen Diep respect voor deze mensen.

20,9 km.

Dag 4
Zondag 1 juli, TWENTEKANAALROUTE

Op deze dag liepen we tussen Barchem, Lochem en Exel.

Op de laatste wandeldag gingen we even stevig klimmen en daarna daalden we af door het bos om de tocht tussen akkers en weilanden voort te zetten richting de Lochemse berg. We hadden wel een routebeschrijving bij ons, maar deze zat in de tas. Want je kon immers de pijltjes volgen...als je oplette....en dat deden we niet altijd, want we hadden elkaar veel te vertellen. Altijd handig als een oplettende wandelaar zegt dat je ander kant op moet...
Lachen
Dus van Lochem richting Exel, daar waren we op de helft en vervolgens weer langs de andere kant van Lochem weer richting Barchem. Deze dag voelde als een makkie. Bij de finish stonden familie en vrienden ons op te wachten met bloemen e.d. GEWELDIG!!!
20,9 km.

Applaus voor de organisatie!! CHAPEAU!!

Ik kan jullie deze omgeving van harte aanbevelen. Misschien is dit wel het mooiste stukje van Nederland....

Laatst aangepast door Wicht op di 03 jul 2018 13:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 13:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maar...ga ik weer een 4daagse lopen? Ik weet het niet. Volgens mij vind ik af en toe een lange wandeling nog net zo leuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 13:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En wat ook nog positief was: ik had praktisch geen spierpijn en geen blaren. ´s Avonds en ´s morgens smeerde ik me ongeveer van top tot teen in Lachen met tijgerbalsem e.d., talkpoeder in de sokjes en gaan!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 13:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Veel plezier Mamdarijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 13:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 37 van 46