Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Zeg nooit nooit Wicht! Wat heb je de afgelopen week lekker veel kilometers gemaakt zeg! Dat gaat je vast lukken op de vierdaagse. Mijn ervaring is dat je bij evenementen vaak veel minder spierpijn ervaart tijdens en na het lopen, iets met het stofje dat je gelukkig maakt Vraag

Leonie, ik heb een fikse griep gehad. Ook vandaag nog de halve dag in bed gelegen. Maar ik knap op en daar gaat het om..

De kilometertjes zijn weer bijelkaar gesprokkeld cheerleader
Excuus voor de vertraging, blij dat ik weer back on track ben..

Bij de kilometers zijn deze keer schuimige stranden, lange vluchten (met twee dagen vertraging), avondvierdaagse, heerlijke vakantiekilometers, een bruidsloopje (van harte Maria!!) en mooie lange tochten genoteerd, maar ook trouwe dagelijkse loopjes en gelukkig een come back van Jan. Welkom terug!

Stappentellers: kies wat bij je past.
Ik heb er eentje van 3 jaar (Garmin Vivofit) en op mijn club hebben heel veel mensen deze omdat die 3 jaar geleden voor 65 euro te koop was via groepskorting. Ik vind het een fijn ding, ook omdat het een horloge is en op batterijen loopt (nog maar 2 keer vervangen!) Ik kan het uitlezen op de computer, iets wat ik prettig vind. In het begin kreeg ik ook medailles en aanmoedigingen maar op een of andere manier wordt dat niet meer geupdated. Gelukkig heb ik de kilometervreters en mijn wekelijkse lijstjes, dat geeft mij voldoende motivatie om door te gaan.
Wicht dat je je liet ompraten door je man bij de Lidl is wel een beetje jammer.. Die heeft toch wel heel vaak de juiste spullen voor een fijne prijs.. Wie weet deze week (ik zag dat Ganeel die tip gaf)
Een stappenteller is geen echte onzin hoor, het ding stimuleert echt om door te stappen
Erg blij

Week 22
Week 23
Week 24
Week 25

Weekoverzicht t/m week 25
Persoonlijk overzicht t/m week 25

Doelen (update)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wicht schreef:
Hallo Mamdarijn, wat fijn dat je er weer bent.... Disco Applaus

Net weer terug van m´n avondwandeling. Durf het bijna niet te zeggen...2 rondjes van 4,2 km. is dus 8,4 km.
Wie weet worden het wel eens ooit 10 rondjes achter elkaar Lachen
Denk het niet, ik weet wel zeker van niet... Lachen

Gezellige zondag allemaal!

7 dagen 4,2 km is bijna 30 km dus je loopt in 10 dagen ook een marathon Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Donderdag maakte ik een wandeling van 6 km en vrijdag een wandeling van 6,8 km.

Gisteren (zaterdag) liep ik met de wandelsite van Leiden naar Katwijk aan Zee met onderweg een bezoek aan het Spinozahuisje in Rijnsburg. Leuke route, mooi weer en gezellige mensen, al met al weer een dag met een gouden (wandel)randje. Terug in Leiden liep ik nog een stuk met één van mijn medewandelaars. In totaal stapte ik ruim 22 kilometer weg.

Fijn dat je weer opgeknapt bent Mamdarijn!

Iedereen een gezellige zondag gewenst. Ik ga vanmiddag geocachen met een vriendin, als het weer het toelaat tenminste...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 6:34    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Zo 2.3 km
Ma 4.0 km
Di 3.8 km
Wo. 3.6 km
Do. 7.7 km
Vr. 6.1km
Za. 2.7 km

Totaal 30,2 km

Minder gewandeld dan de bedoeling was, omdat het veel te druk was. Dat gaan we komende week proberen te verbeteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag 6 km gewandeld
Vandaag 7,3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Afgelopen nacht in het Lauwersmeergebied een midzomernacht tocht gewandeld. Prachtige omgeving en droog weer.
De tocht was iets langer dan aangegeven, 28 km ipv 25.

Ik had altijd nog de gedachte om ooit eens de Nijmeegse te lopen, maar nu weet ik dat dat niks voor me is. Ik kan vandaag bijna geen stap verzetten... En des te meer respect voor alle lange-afstand-wandelaars!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 21:13    

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Afgelopen nacht in het Lauwersmeergebied een midzomernacht tocht gewandeld. Prachtige omgeving en droog weer.
De tocht was iets langer dan aangegeven, 28 km ipv 25.

Ik had altijd nog de gedachte om ooit eens de Nijmeegse te lopen, maar nu weet ik dat dat niks voor me is. Ik kan vandaag bijna geen stap verzetten... En des te meer respect voor alle lange-afstand-wandelaars!

Dat heb je in het begin, maar naarmate je meer traint niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 21:16    

Reageer met quote
42,1 kmgewandeld, was mooi weer, wel zwaar terrein.

Ik heb gisteren ook mijn 1000ste km van dit jaar gewandeld, ergens op de Roovertse Hei nadat we uit Hilvarenbeek terug de bossen in gingen. Dankbaar dat het kan en trots dat ik het doe. Nu gaan we voor de 2018 km, met al mijn wandeldoelen niet echt onmogelijk.

Laatst aangepast door L1970 op ma 25 jun 2018 8:37, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaktus, wat leuk dat je daaraan mee hebt gedaan. Wil ik ooit ook eens gaan doen.

ja hoor Leonie, 42,1, voor mij de komma 1 cijfertje naar links Lachen
Vanavond heb ik het gewone rondje weer gewandeld dus, 4,2 km. Ik had eigenlijk een groter rondje in gedachte, maar het miezerde en had dit keer geen zin om zeiknat thuis te komen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag 16.4 kilometer weggewandeld door Delft en het Delftse Hout. We vonden 6 caches onderweg én een zakje met 4 joints... Lachen Die heb ik maar vernietigd want je weet maar nooit of kinderen dat vinden ofzo.

Vandaag is mijn laatste vakantiedag dus morgen moeten we er weer tegenaan. Ik zie er echt tegenop ondanks dat ik heel leuk werk heb. Nou ja, nog maar een jaar of 11...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 8:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 34 van 49