Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Ganeel schreef:
mariaD schreef:
met hindernissen terug uit griekenland na 2 dagen vertraging gelukkig weer thuis

Een vertraging van 2 dagen!!!
Ik hoop dat je een vergoeding hebt gekregen van de reisorganisatie.

ja 2 dagen helaas ,eerst een vogel in de motor ,tijdens eruit pulken van die vogel ontdekte ze een lekke brandstof slang ,toen de monteur daar mee bezig was ,mistte hij een schoep ,toen hebben ze bedacht dat er een nieuw vliegtuig uit nederland moest komen om ons op te halen ,maar toen was het inmiddels donderdag .

maar het is die 2 dagen goed opgelost hoor,dinsdag de hele dag op het vliegveld tot 22 uur(dat was wat minder leuk ) toen met 200 man om 11 uur s-avonds uit eten ,daarna een hotel ,volgende dag eigenlijk weer het zelfde verhaal
(weer de hele dag op dat vliegveld omdat ze zouden vliegen,werden we 8 uur s-morgens opgehaald)

om half 5 weer terug naar het hotel en uit eten met alle mensen .

en alles op kosten van de reisorganisatie

en toen donderdag ochtend eindelijk naar huis en waren we om 2 uur op schiphol

omdat dit allemaal overmacht was krijg je eigenlijk niks terug ,maar ze maken een uitzondering en we krijgen binnen een aantal weken 200 euro pp vergoed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat is toch netjes geregeld vind ik. Is wel balen natuurlijk want je wil gewoon naar huis. Maar ja, wel liefste in een veilig vliegtuig natuurlijk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag 4.2 km
Vrijdag 9 km
Zaterdag 11.2 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 9:16    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Dat is toch netjes geregeld vind ik. Is wel balen natuurlijk want je wil gewoon naar huis. Maar ja, wel liefste in een veilig vliegtuig natuurlijk Lachen

jazeker , ik heb wel ff een potje staan huilen Lachen ik heb na 4 dagen al erg last van heimwee, dan red ik het die extra 4 dagen nog redelijk ,maar nu nog 2 dagen langer Geschokt ,maar ja veiligheid voor alles Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb dat ook altijd, wil erg graag naar huis ook al is het lekker op vakantie. De laatste jaren gaan we vaak met de auto, gewoon Nederland of niet al te ver, max 3 tot 4 uur rijden, kan alles mee wat ik wil en ik kan naar huis wanneer ik wil, bevalt heel goed! Ik zou ook erg moeten huilen ben ik bang Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
6,4 km voor mij vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Ik loop nu 2 of 3 weken met een stappenteller maar wil toch eigenlijk een activity tracker aanschaffen. Ik zoek er 1 die automatisch, dus zonder dat ik op een of ander knopje hoef te drukken, meet of ik aan het lopen of fietsen of aerobic o.i.d. aan het doen ben. Wie heeft er zo eentje. Zoeken heeft mij geleerd dat de fitibit alta HR dat kan, klopt dat? En zijn er nog andere activity trackers die dit kunnen? Welke kunnen jullie me aanraden?

Ik heb een fitbit charge 2. Ik heb hem alleen een paar keer gebruikt voor stappen tellen, hij schijnt automatisch andere activiteiten te herkennen. Ik ben niet gewend iets om mijn pols te hebben en vind dat ook niet fijn. Dus als je interesse hebt, ik heb er 1 in de aanbieding Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 4 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zaterdag 1,6 km, de hele dag met van alles bezig geweest, maar gelukkig 's avonds laat nog even een klein ommetje in m'n eentje gemaakt.
Zondag, vandaag, liep ik 29 km. We waren bij onze zoon en z'n gezin en vanaf hun huis ben ik naar huis gelopen. Alles ging goed, het was uitstekend wandelweer, ik heb mooie vogels gezien en gehoord, er was precies op het moment dat ik ECHT nodig naar het toilet moest een cafeetje... en ze hadden er heerlijke koffie, kortom ik heb genoten van deze uurtjes voor mezelf. De laatste kilometer heb ik samen met m'n man gelopen, hij kwam me tegemoet op de fiets.
Ik ben van 13.30 - 19.40 uur op pad geweest. Met drie korte pauzes, het wandelen zelf nam volgens de app 5 uur en 3 kwartier in beslag. 5,1 km/uur. Als ik met anderen loop ga ik wel iets sneller dus. Maar dit was ook heerlijk. Onthaasten en genieten!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mariaD schreef:

omdat dit allemaal overmacht was krijg je eigenlijk niks terug ,maar ze maken een uitzondering en we krijgen binnen een aantal weken 200 euro pp vergoed

Nou, het is terecht dat je een vergoeding krijgt en waarschijnlijk zou het eigenlijk meer moeten zijn. Alleen die vogel is overmacht. De lekkende brandstofslang en een schoep die totaal mist, lijkt me eerder mismanagement en achterstallig onderhoud. Hoe kun je nu zomaar een schoep van een rotor missen? En waarom hebben ze dat dan niet gezien bij de inspectie?
Ik geloof vast dat ze dit in hun voordeel geregeld hebben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 21:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 28 van 49