Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik loop nu 2 of 3 weken met een stappenteller maar wil toch eigenlijk een activity tracker aanschaffen. Ik zoek er 1 die automatisch, dus zonder dat ik op een of ander knopje hoef te drukken, meet of ik aan het lopen of fietsen of aerobic o.i.d. aan het doen ben. Wie heeft er zo eentje. Zoeken heeft mij geleerd dat de fitibit alta HR dat kan, klopt dat? En zijn er nog andere activity trackers die dit kunnen? Welke kunnen jullie me aanraden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@mamdarijn beterschap

Woensdag 10,5 km gewandeld
Donderdag 7,5 km gewandeld
Vandaag 3,6 km gewandeld en verder km gefietst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben net weer terug van m'n rondje van 4,2 km.

Lekker weertje, genoten van de vogelgeluiden, bijna geen verkeer op de weg, een hond die goed naar me luistert Lachen . Wat wil ik nog meer? Niks dus.... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 22:16    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Gisteren kwam ik koortsig thuis uit mijn werk, keelpijn, verkouden, griep.. zelfs met deken erbij was ik koud.. Kortom, iets te snel doorgegaan, en nu de terugslag. Mijn hoofd wil duidelijk meer dan mijn lijf.
Ik baal maar leg me er maar bij neer.

Naast me ligt een stapel boeken. Deze dame gaat uitzieken en bijtanken.. Tot nu toe nog geen boek in kunnen kijken, maar vooral geslapen.

Beterschap, inderdaad gas terugnemen en echt uitzieken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 6:34    

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Doe rustig aan mamdarijn, bijslapen en niet te snel weer aan de gang!

Vanmorgen mijn 3e loopje van deze weer, les 2 keep running. 4,9 km. Het tempo lag nog iets lager, 7km per uur Schaam Schaam . Ik denk dat het komt omdat ik gisteren te weinig heb gegeten en te laat naar bed ben gegaan. Maar ik heb het volgehouden, dat is het belangrijkste!

Dat is een prima tempo hoor Kaatje, ik heb dat ook dat ik soms gewoon de energie mis om meer te knallen, dan eet ik daarna weer een paar dagen net iets meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 6:37    

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Ik loop nu 2 of 3 weken met een stappenteller maar wil toch eigenlijk een activity tracker aanschaffen. Ik zoek er 1 die automatisch, dus zonder dat ik op een of ander knopje hoef te drukken, meet of ik aan het lopen of fietsen of aerobic o.i.d. aan het doen ben. Wie heeft er zo eentje. Zoeken heeft mij geleerd dat de fitibit alta HR dat kan, klopt dat? En zijn er nog andere activity trackers die dit kunnen? Welke kunnen jullie me aanraden?

Mijn fitbit Ionic doet dat ook, die is waterdicht en heeft een zeer goede batterij voor mijn lange tochten. Volgens mij doet elke fitbit, eigenlijk alle stappentellers dat. Elke stap wordt geteld of je nu wel of niet op een knopje drukt, want je kunt ook de 'exercise' modus inschakelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 6:40    

Reageer met quote
Even mijn km's van de afgelopen dagen, ik was er een paar vergeten

di 12 juni 2,9 km wandelen en 6,6 km rennen tot 9,5
vrij 15 juni 10 km hardlopen, ja mijn eerste 10 sinds 2015 7,3 km/u zelfs al bij hartslag onder 150 bpm. Ik ben daar zo blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 6:45    

Reageer met quote
Volgens mij doen de meesten dwt juist niet. als ik fiets meet die niets en ook als ik run at home doe, telt hij niets of heel weinig. Op de meesten zit wel een knop dat je kunt instellen wat je aan het doen bent maar dat ga ik toch vergeten om die in te drukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 9:24    

Reageer met quote
Volgens mij doen de meesten dat juist niet. als ik fiets meet die niets en ook als ik run at home doe, telt hij niets of heel weinig. Op de meesten zit wel een knop dat je kunt instellen wat je aan het doen bent maar dat ga ik toch vergeten om die in te drukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Donderdag: 3,2 km (en 16 km gefietst)
Vrijdag: 3,2 km (en 20 km gefietst).

Maar het is toch ook de bedoeling dat zo'n activity tracker juist niets meet als je fietst? Want dat zijn geen stappen?
Ik denk dat ik je niet begrijp...
Wat wil je eigenlijk meten dan?

Ikzelf vind het heel prettig dat m'n activity tracker gewoon mijn stappen meet en ook weergeeft hoeveel km dat is.
En ook nog eens heel prettig geprijsd was (iets van 20 euro).

Succes met het vinden van een apparaat naar je zin!

Wicht, wat heerlijk hè die vogels en die rust. En dan ook nog een goed luisterende hond!
Lachen
Ik wens jullie allemaal weer veel wandel- en renplezier dit weekend. Ik zit te twijfelen over een stevige tocht morgen in m'n eentje. Wel doen of niet doen... even zien of het te combineren is met een familiebezoekje.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 10:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 26 van 46