Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
In ons spintje tellen de kilometers Fernanda, dus wat mij betreft geeft het niet hoor, je hebt superveel gelopen, en daar worden wij blij van!!

Laatst aangepast door Mamdarijn op ma 11 jun 2018 22:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik was van plan om vandaag te gaan hardlopen. In plaats daarvan werd ik ziek op mijn werk (gelukkig was ik alleen) en bleef ik overgeven. Aan het eind van de dag heb ik mijn man gebeld om me op te halen zodat in niet alleen fietste, zo slap en suf voelde ik me. Ik verwachtte dat ik in het ziekenhuis terecht zou komen, ik was helemaal aan het uitdrogen terwijl ik dapper door bleef drinken, liters, die ik gelijk weer uitspuugde.

De spoedarts die ik belde schreef anti braak zetpillen en dat mengsel voor, met zout en suiker, en nu zes uur later ben ik totaal opgeknapt. Gelukkig net op tijd erbij, was kantje boord.

Echt zo bizar dat je zo snel ziek kan worden en zo snel weer op kan knappen. Maar dat rondje hardlopen zit er niet meer in voor vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend Mamdarijn. Enig idee waar het vandaan kwam? Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter en hou je alles erin! Wens je beterschap!

Ik maakte gisteren twee wandelingen, eentje van 8 kilometer met mijn nieuwe schoenen, dat was ook wel de max. Later op de dag naar mijn afspraak op Scheveningen gewandeld. In totaal precies 15 kilometer gewandeld maandag.

Fijne dag allemaal! Ik ga richting Flipje... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dank jullie wel! Ik was ook erg blij, alhoewel ik het me nog niet helemaal kan voorstellen. Ik twijfel nog een beetje over de afstand, want mijn horloge gaf 4,7 aan ipv 5. Maar nameten op afstandmeten.nl gaf wel 5 aan. Dus de GPS had vast moeite met de bochten, bomen en gebouwen. Toch blijft er een beetje twijfel...

Vandaag weer met de hardloopgroep getraind, 6,3 km.

Ik las vanochtend over een nieuwe app, speciaal voor hardlopers en wandelaars. Hier even de link naar het artikel: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/195196/Groninger-komt-met-wandel-en-hardloopapp-na-hartstilstand
Ik heb hem al op mijn telefoon staan, wat mij aantrekt dat je aan kunt geven welke afstand je kunt lopen, en de app 3 verschillende routes voorstelt met je huidige locatie als start en finish. Geeft mij weer wat inspiratie om nieuwe routes te verkennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 22:23    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb in de 'rennen met reuma' training 6,7 km gerend

Laatst aangepast door L1970 op wo 13 jun 2018 6:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond het rondje van 4,2 km. weer gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap Mamdarijn!! Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week:

Maandag 3 km
Dinsdag 4 km
Woensdag 5,5 km
Donderdag 5 km
Vrijdag 4 km
Zaterdag 7 km
Zondag 4 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen mijn 2e loopje voor deze week, 4,6 km. Ik ben nu door gegaan met keep running, is naar 10 km opbouw. Ben benieuwd, je moet eigenlijk al 5 kunnen rennen en dat kan ik nog niet. Mijn tempo is nog te laag en een half uur is al veel. Maar ik ga gewoon door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 8:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 24 van 31