Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanmiddag hebben we 6,5 km gewandeld (en vanmorgen 13 km gefietst).

Corienn, jij loopt hele afstanden, toch wel zo'n 10 km per dag en dat 7 dagen per week bijna. Petje af! Ik ben ook heel benieuwd hoe je de wandeling van Geldermalsen naar Tiel vindt, zijn het allemaal nieuwe mensen voor je? Ik heb nog steeds geen ervaring met de wandelsite, al heb ik er vaak op gekeken. Misschien ga ik ook nog eens meedoen aan zo'n wandeling. Veel plezier in elk geval!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Donderdag 4 km gewandeld
Vrijdag 7 km gewandeld
Zaterdag 5 km gewandeld