Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanmiddag hebben we 6,5 km gewandeld (en vanmorgen 13 km gefietst).

Corienn, jij loopt hele afstanden, toch wel zo'n 10 km per dag en dat 7 dagen per week bijna. Petje af! Ik ben ook heel benieuwd hoe je de wandeling van Geldermalsen naar Tiel vindt, zijn het allemaal nieuwe mensen voor je? Ik heb nog steeds geen ervaring met de wandelsite, al heb ik er vaak op gekeken. Misschien ga ik ook nog eens meedoen aan zo'n wandeling. Veel plezier in elk geval!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Donderdag 4 km gewandeld
Vrijdag 7 km gewandeld
Zaterdag 5 km gewandeld
Vandaag 6,5 km gewandeld de bedoeling was een klein stukje met de honden naar de beek zodat ze even konden zwemmen en af te koelen van de warmte. Ik dacht als ik maar een klein stukje loop kan ik de slippers wel aanhouden nu toch wel wat last van mijn scheenbeen. Ik heb verder gelopen omdat bij de beek een vrouw met een paard was en deze mevrouw wilde foto’s maken van haar paard in de beek met de waterval. Dus met de honden verder gelopen naar een andere beek zodat ze konden zwemmen en omdat is niet terug wilde met de honden langs het paard de route verlengt. Volgende keer trek ik wel de schoenen aan ook al ga ik maar een klein stukje lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanochtend 6.4 km. en vanavond 4.2 km gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 23:19    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Trots op mezelf, weer rondje gelopen. Ik wilde eens kijken hoe ver ik kwam zonder te stoppen want ik kreeg het idee dat ik steeds te ver terug ging in lessen. Les 27 op gezet en na 10 minuten niet geluisterd naar evy om te gaan wandelen maar doorgelopen. 30 min achter elkaar, ging eigenlijk best goed. Tempo erg laag maar dat komt wel. Goed voor 4,4 km met in- en uitlopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Vanmiddag hebben we 6,5 km gewandeld (en vanmorgen 13 km gefietst).

Corienn, jij loopt hele afstanden, toch wel zo'n 10 km per dag en dat 7 dagen per week bijna. Petje af! Ik ben ook heel benieuwd hoe je de wandeling van Geldermalsen naar Tiel vindt, zijn het allemaal nieuwe mensen voor je? Ik heb nog steeds geen ervaring met de wandelsite, al heb ik er vaak op gekeken. Misschien ga ik ook nog eens meedoen aapn zo'n wandeling. Veel plezier in elk geval!

Dank je wel Geke! Ik wandel nu meer vanwege de vakantie. Morgen ga ik voor de vierde keer mee met een wandeling via de wandelsite en ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen! Er staan nog 2 wandelingen via hen op de planning deze maand. Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was. Je komt dan ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dat vind ik er ook leuk aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Reageer met quote
Kaatje, volhouden is belangrijker dan tempo! 30 minuten achtereen is echt een enorme prestatie! Petje af!

Ik heb zondag de 5 km Ladiesrun gelopen. Uit gewoonte was ik achter in het startvak gestart. En dat was achteraf erg dom, omdat ik wel een goede tijd neer wilde zetten. Het eerste stuk door de stad ging prima, moest ik mezelf inhouden omdat ik te snel liep. Maar toen we het plantsoen in gingen, moesten we over smalle paadjes. En omdat er ongeveer 900 mensen voor me liepen hadden we file. Na 5 minuten te hebben gebaald omdat duidelijk was dat ik geen goede tijd neer kon zetten (op sommige stukken ging het niet harder dan 7 km/uur, en ik moest gemiddeld 8,8 halen voor mijn streeftijd), heb ik besloten de knop om te zetten, niet meer voor een goede tijd te gaan, maar gewoon te genieten dat we met zoveel mensen daar liepen. Dus waar ik snel kon, ging ik snel, en op andere momenten was het file-lopen. Dus toen ik mijn horloge op de finish stop zette en de tijd van 32,27 zag, was ik blij verrast! Mijn doel was onder de 34, en ondanks de vertraging had ik mijn doel ruimschoots gehaald !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Fernanda
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben helemaal vergeten mijn gewicht door te geven! Ik was een beetje aangekomen, dus ik moet deze week wat beter opletten. Ik heb minder gelopen dan ik van plan was, ik merk dat ik het lopen echt moet inplannen anders komt er niets van terecht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw kaktus, dat is een super prestatie! Dan heb je boven je gemiddelde streef gelopen met de langzame stukken er bij! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 14:22    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaktus schreef:
Kaatje, volhouden is belangrijker dan tempo! 30 minuten achtereen is echt een enorme prestatie! Petje af!

Ik heb zondag de 5 km Ladiesrun gelopen. Uit gewoonte was ik achter in het startvak gestart. En dat was achteraf erg dom, omdat ik wel een goede tijd neer wilde zetten. Het eerste stuk door de stad ging prima, moest ik mezelf inhouden omdat ik te snel liep. Maar toen we het plantsoen in gingen, moesten we over smalle paadjes. En omdat er ongeveer 900 mensen voor me liepen hadden we file. Na 5 minuten te hebben gebaald omdat duidelijk was dat ik geen goede tijd neer kon zetten (op sommige stukken ging het niet harder dan 7 km/uur, en ik moest gemiddeld 8,8 halen voor mijn streeftijd), heb ik besloten de knop om te zetten, niet meer voor een goede tijd te gaan, maar gewoon te genieten dat we met zoveel mensen daar liepen. Dus waar ik snel kon, ging ik snel, en op andere momenten was het file-lopen. Dus toen ik mijn horloge op de finish stop zette en de tijd van 32,27 zag, was ik blij verrast! Mijn doel was onder de 34, en ondanks de vertraging had ik mijn doel ruimschoots gehaald !!!

Supergoed, zo zie je maar! Ik zou willen dat ik het kon lopen, zou ik zo blij van worden : ) : )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 21:05    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 21:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 23 van 31