Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Woensdag 2 km
Donderdag 3 km

Gr Froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 9:09    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Kaktus, ik hoop dat ik anderen inspireer om lekker te gaan bewegen en vooral ervan te genieten. Trots te zijn op elke prestatie. Het is voor mij vooral de vreugde en dankbaarheid van het weer kunnen die maakt dat ik er zo van geniet. Iets met OLH en blote knietjes : D Omdat er altijd periodes zijn dat ik het niet kan en amper kan lopen van de pijn. Dus nu geniet ik en ben ik blij. Ik had vanochtend 10 km op de planning staan, nou om zes uur vond mijn lichaam het niet zo nodig om op te staan, ik was nog echt moe, terwijl ik normaal een vroeg vogeltje ben en er sowieso naar uitkeek. Vanavond eens kijken of het gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanavond liepen we ons rondje van 3,2 km en het bleef zowaar droog. Nu zitten we weer heerlijk onder de overkapping met de tikkende regen op het dak.
Mamdarijn, inderdaad leuk om de andere beweegactiviteiten van elkaar te lezen, maar raak je er niet van in de war als je loopkilometers in gaat voeren? Misschien is het dan wel extra fijn om de kilometers die opgeslagen moeten worden toch zo veel mogelijk in rood te zetten?

Ik heb vandaag een half uur gestofzuigd en een uurtje gezongen. Geen stappen... maar wel veel calorieën mee verbruikt! En energie van gekregen (van het zingen dan). Lach

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien gewoon altijd de wandelkilometers in het rood. Dat is toch de afspraak? Maar ik vind het ook leuk om alle activiteiten anderszins te zien. Gewoon lekker goed bezig zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
ja, dat is het handigst.. Sowieso!

Ik heb vandaag twee wandelingen gedaan. Een met mijn vriendin, we hebben de avondvierdaagse wandeling van gisteravond gedaan, 6,5 km. En een vanavond, de slotwandeling van de avondvierdaagse 5 km, met wat extra loopkm’s. Totaal 11,5 km

Medaille gekregen en best een tevreden gevoel, dat het lekker is om elke dag te lopen. Nu volhouden Erg blij

Mijn vriendin wil weer gaan hardlopen en ik wil dat ook graag, we zijn er weer aan toe. Volgende week gaan we starten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil ook weer gaan hardlopen, heb nu echt al weken niks gedaan. Ik heb erg last van het warme weer, gelukkig is het nu wat koeler dus volgende week in de vroege ochtend maar weer eens een poging wagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
De komende vier weken ga ik drie keer per week, doe je ook mee Kaatje? Plan: maandag, woensdag en vrijdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik wil ook weer gaan hardlopen maar ik vind het ook erg lastig met dit warme weer. Komende week toch maar weer eens een poging doen. Er worden weer wat koudere dagen voorspeld, dus dat maakt het dan al weer iets makkelijker.
Mijn kilometeroverzicht van deze week:

za: 6,14
zo: 3,93
ma: 7,23
di: 9,11
wo: 7,79
do:6,09
vr: 5,0

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 14:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 37 km gewandeld, was warm, benauwd zelfs, meest onverhard en nogal zwaar terrein, ook nog 500 meter gezwommen, heerlijke afkoeling in de Galderse meren, in de middag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 21:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had mijn 10 km rennen vrijdag overgeslagen, benen waren zwaar, ook 's avonds te moe, ietwat Achillespees gevoeligheid en daar moet ik heel erg mee uitkijken. Maandagochtend vroeg in de ochtend herkansing, ik ren ook op ma wo en vrij, normaal gesproken, waarvan training met de groep op wo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 21:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 21 van 29