Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doorstappen met de Kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Afgelopen week 48,50 km gewandeld. En fijn weer een paar ons eraf.
Ik probeer dagelijks te wandelen. Afgelopen week helaas niet gelukt.
Dat komt ook omdat ik een irritatie in mn heup voel.
Even een stapje terug en dan er weer tegen aan.

Laatst aangepast door Sabine72 op ma 28 mei 2018 9:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 9:29    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaktus schreef:
vrolijkvlindertje schreef:

Ik zie dat de meesten van jullie de kilometers in het rood aangeven. Is det de bedoeling.

ja, graag de kilometers in rood doorgeven. Dan vindt Mamdarijn ze snel terug in de berichtjes als ze haar overzicht maakt.

Wat jammer Leonie, dat te trip naar Oostenrijk niet doorgaat volgende week. Kan me voorstellen dat je je daar op voorbereid en verheugd had. Op welke manier heeft zij zich gediskwalificeerd?Zoiets wordt toch meestal tijdens een loop gedaan?

Ik heb gisteren 3,7 km gelopen

Mijn wandelmaatje voor Oostenrijk is een hij en het blijkt dat onze normen en waarden zo enorm afwijken van elkaar, dat we onderweg alleen maar meer ruzie zullen krijgen. Hij deelt mensen op mooi en lelijk in, oordeelt over alles en iedereen en zegt dingen als 'vetzakken genoeg hier, die kun je allemaal kloppen' Zo praat je niet over mensen, dat is respectloos. Wie met welk aantal kilo's ook meedoet aan een run verdient sowieso respect. Ik heb hem dat meerdere keren gezegd dat ik het niet fijn vond wat hij zegt, maar hij luistert daar niet naar. Hij is hij, zegt hij. Zondag barstte de bom, toen hij zei dat het vriendje dat ik op mijn 17e had een smeerlap was. Vriendje was de perfecte schoonzoon, veel te lief, dus is niks geworden, maar je zegt zoiets niet. Dus ik ben ik en ik wil geen mensen om me heen die me beledigen (ik ben namelijk ook zo'n 'dikkerd' bij tijd en wijle) en mijn vrienden afkraken en zo respectloos over andere mensen oordelen. Daarom heeft hij zich als mijn gezelschap/wandelmaatje gediskwalificeerd en ik ga niet alleen wandelen in het hooggebergte. Ik heb het uitgesteld. Ik vind wel een ander (groepje) om van 13 t/m 18 aug mee te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ruim 3 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 16:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Wat een verhhal qua je wandel trip, maar dit is beter zo.
Ik heb mij ingeschreven voor de jubileum run van de Rotterdam running crew Deze gaat door Plaswijckpark dat is wel leuk. Normaal liep ik de 6 maar dat red ik nu echt niet, dus wordt het de 3km. Morgen weer hardlopen, het viel zaterdag heel zwaar maar liep ook zonder muziek. Morgen met, dus hopelijk doe ik het dan beter. In ieder geval weer een doel gesteld.De run is 27 juni dus kan nog klein beetje traine. Ik ga weer wat de betere kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 18:59    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
6 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Sabine72 schreef:
Hallo allemaal,

Afgelopen week 48,50 km gewandeld. En fijn weer een paar ons eraf.
Ik probeer dagelijks te wandelen. Afgelopen week helaas niet gelukt.
Dat komt ook omdat ik een irritatie in mn heup voel.
Even een stapje terug en dan er weer tegen aan.

Ha Sabine, ik vind het fijn om vooral de wandelingen die we maken te noteren. Dat kon jij niet weten hoor, dus voor de eerste week zet ik ze er in totaal lekker bij.

Balen van je heup. Wat kan helpen is kleinere stappen maken. Veel wandelaars (en hardlopers) maken de vergissing dat je snelheid kan maken door grote stappen te zetten, maar heel vaak vind je heup dat niet fijn. Kleine stappen die je in pittig tempo zet zijn vaak prettiger. Probeer maar eens. Een staplengte is over het algemeen het fijnst als je vanuit je romp stapt en probeert in het midden te blijven. Probeer ook je armen actief in te zetten tijdens het lopen. Dat versnelt je pas ook zonder dat je je heup forceert.

Ik heb er een technisch stuk over gevonden (misschien vind je dat interessant), waarin uitgelegd wordt hoe je houding het beste kan zijn tijdens het lopen. Vooral de plaatjes op blz 14 maken veel duidelijk, probeer maar eens zo te lopen
Looptechniek

Maar misschien wil je liever meer praktisch.. Bij mijn trainingen wandelen we op de woensdag en donderdag, en doen we loopschool trainingen op de maandag. Hierdoor leren we meer techniek, vaak op een speelse manier met veel lol.
Wandeltechniek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 19:40    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ganeel schreef:
Beste Mamdarijn, je hebt alleen de wandeling van 13 km op maandag gemist.

Ik was er al bang voor, ik had hem genoteerd op een verkeerde lijn en toen verbeterd (op de lijn van Froukje)
SORRY! Is gelijk aangepast hoor! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 19:43    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Altijd fijn als je de helpende hand biedt Mamdarijn. En ook altijd leuk dat je de schema's verzorgt. Ik zit er weer beter in en ga weer meer km's toevoegen aan deze sprint. Heb zelf toch ook weer een sprintje geopend waar ik nu niet de grote afwezige zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 19:44    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Milly je bent een echte topper! Lekker doorgaan want je komt er echt!
Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt weer Mamdarijn! Jij hebt ook aardig wat kilometers weggetikt, fijn om te zien.

@Milly: je hebt jezelf weer aangemeld voor een run, dat is een mooi doel om naar toe te werken. Ongeacht de afstand!

Ik liep zondag een klein rondje van 3.5 km en vandaag een wandeling na mijn werk van 8 km. Ik ben in Delft uit de trein gestapt en naar huis gelopen. Het was warm maar in de trein was het helemaal niet te harden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 11 van 49