Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Lieve allemaal
Ik zou graag een sprintje willen,voor trouwe bezoekers,daar bedoel ik mee graag iedere week een berichtje doorgeven hoe het met je gaat,en graag je gewicht iedere week doorgeven!!
Ik heb al meerdere sprintjes gehad en en melden zich dan best wel veel mensen aan maar van sommigen hoor je later niks meer en we hebben elkaar zo hart nodig,in ieder geval ik jullie wel Lachen
Ik wil het groepje klein houden ongeveer 8 personen?
Als jij je wel aanmeld maar doet er verder niks mee,ga ik die gene verwijderen,zal wel even netjes van te voren vragen waarom,maar bij geen reactie haal ik diegene dan weg sorry dan!!
Wie doet er met me mee,samen staan we strek toch!!
Lieve groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Deeltje. Ik ben er weer met de intentie er voor te gaan. Ik ben sinds dit weekend weer om. Over zes weken gaan we met vakantie en ik zou dan zo graag minder ikke meenemen. Dus motivatie en steun zijn zeer zeker welkom en ik hoop het hier ook te kunnen geven.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook mee.

Momenteel heb ik vakantie.
Heerlijk thuis, echt geen straf met dit weer.
Misschien volgende week nog een paar daagjes weg.
Maar omdat we een paar maanden geleden verhuisd zijn, is er thuis ook nog genoeg te doen.
We zien wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 9:50    

Reageer met quote
Fijn Dionbi en Pien dat jullie mee doen,dat bedoel ik nou wij kennen me kaar al een poosje,en weten allemaal hoe moeilijk het kan zijn,ook van jullie krijg je altijd een reactie terug Erg blij
Nu nog even wachten op Guusje
Lekker vooruitzicht Pien over 6 weken vakantie,ga je nog weg?
Dionbi als je pas verhuist bent dan heb je altijd nog wel genoeg te doen,maar even een dagje weg,is ook fijn!!
Wij gaan denk ik ook niet op vakantie,we hebben veel thuis gedaan,schilderen,nieuw behang,andere vloer,en een ander bankstel,en we hebben andere vloerbedekking op de trap,ben er blij mee!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 15:23    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik kom nog terug maar op de telefoon is drama

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 17:16    

Reageer met quote
Klasse dat je mee doet Gelukszoeker Erg blij
ja ik vind met de laptop ook makkelijker,vooral als het lezen minder word Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 17:55    

Reageer met quote
Was ik weer nu vanaf de laptop. Dionbi en Pien leuk dat jullie ook mee doen.

Deeltje las dat je ben gestopt met shaken hoe wil je het nu oppakken.

Hier nog opkrabbelde nog geen weegschaal gezien en nu ook even niet in huis Schaam Schaam Alleen is dat nu even beter voor mij.
Ik was te veel bezig met de cijfers. Probeer nu vooral gezond te eten en zal veel minder vaak wegen dus hier vaker een geel vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:14    

Reageer met quote
Haha gelukszoeker niet wegen dat is nu juist wel de bedoeling hier Lachen
Maar als dat voor jou even niet werkt vind ik het prima,maar dan weten we in ieder geval hoe het komt dat jij je gewicht niet invult,neem aan dat de anderen daar ook begrip voor hebben,
Als je maar wel geregeld wat laat horen dat zou wel fijn zijn,
Ik wacht nog op Guusje die wou zich nog aanmelden,dan sluit ik het sprintje geloof ik maar,we zijn nu met een mooi klein groepje waarvan de namen bij iedereen bekent zijn,en mocht er intussen dan nog echt iemand graag mee willen doen,kan ik hem eventueel openen toch!!

Tja gelukszoeker hoe ga ik het nu oppakken Rollende ogen ik ben nu zo verkeerd bezig Schaam Schaam
Ik ben vanaf vorige week maandag gestopt en snoep alles bij elkaar,vandaag wou ik weer een poging doen Schaam Schaam weer mislukt
Wel een voordeel ik kan weer goed naar de wc Lachen pfff wat een ellende was me dat toen ik cambridge deed!!
Het plan is dat ik normaal ga eten met 1500 kcal,nu de draad wel oppakken natuurlijk
Ik ben 26 jullie jarig,daar gaan we weer Rollende ogen
Maar eens zullen we het winnen,en samen ons doel hallen Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Yes,gevonden,haha ik doe ook mee,heb jullie zeker nodig om me op het goede spoor te houden!

Fijn meiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:44    

Reageer met quote
Als andere het niet fijn vinden dat ik vooral het zelfde gewicht invul dan hoor ik dat graag dan verdwijn ik weer uit de sprint.

Punt is gewoon dat ik erg moe ben en alle stress en spanning er uit kwam waar door ik nu een paar stappen terug moet zetten. Ik word nog wel gewogen bij de huisarts alleen weet ik niet hoe de vlag er bij hangt als ik te veel aankom krijg ik dat wel te horen.
Het is gewoon een heftige tijd waar ik door heen ga dus elke dat dat ik normaal eet is er 1.
Ik zal deze week nog niet wegen zaterdag over 1 of 2 weken zal de eerste keer weer zijn. En daarna weet ik het nog niet.

Deeltje het eeuwige gevecht kan je niet blijven wegen bij je consulente toch een soort van stok achter de hand?

Welkom Guusje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 1 van 72