Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
eliza10 schreef:
Adele je zelf niet zo naar bendeden halen .

elke dag hebben we toch een nieuwe kans .

ik ga vanavond BBQ , ik neem 150 gram vlees/vis en veel sla en rode sauzen en 3 stukjes stokbrood .

en vanmiddag kop uiensoep met bak kersen en beetje yoghurt na

net weer knackerbrood op met smeerkaas en 3x zwarte koffie nespresso kleinere kopjes .

Zo knap van jou Eliza,zoals jij het doet respect
Voor vanavond veel plezier met de BBQ

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:53    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank je we gaan ook genieten van de BBQ

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Guusje,
Ik las van de week een tip van iemand: 2 kiwi's eten voor je naar bed gaat. Volgens die persoon loopt het dan de volgende morgen als een trein Lachen

Deeltje,
Oei, je bent wel heel veel aangekomen in 1 week.
Maar dit is natuurlijk geen vet!!!
Dit is vocht. Doordat je meer koolhydraten bent gaan eten, houdt je lichaam vocht vast om de koolhydraten te verwerken. En het is darmvulling.

Ik zou je graag willen helpen, maar ik weet niet hoe.
Hoe zouden wij jou kunnen helpen?
We kunnen tips geven, maar uiteindelijk moet je het zelf doen.

Laat het vandaag eens los (en Nee, daarmee bedoel ik niet dat je alles mag eten vandaag) en begin morgen. Zeg het ook tegen jezelf: morgen begin ik.
Het voelt bij jou als 'moeten' en dan lukt het niet, want van WIE/WAT moet je het dan? Door het 'moeten' leg je het bij iemand anders.
Probeer het te veranderen naar 'willen'. Ik wil afvallen! Op deze manier komt het vanuit jezelf.

Heb je geen leuk kledingstuk wat je nu niet meer past, maar die je wel graag weer aan wilt? Hang dat dan zichtbaar aan de kast of muur, zodat je een doel hebt om naar toe te werken.

Ik ben gisteren ook aan het snaaien geweest.
We waren even naar het dorp, er was braderie. Zegt mijn man, zullen we een softijsje nemen? Dus gedaan........
En meteen had dat suikermonster me weer in de greep.
Thuis nog chocola, kaas, koeken gehad.
Pffff.....
Gisteravond maar mijn haakwerk erbij gepakt, toen verdween de snaaizin gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
@dionbi
Dank voor de tip,maar vind kiwi zoooo vies haha,neem vanavond wel een bisacodyl tabletje.

@deeltje,ook hier weer gesnaai pfff,maar mijn voornemen is ook om morgen er weer vol tegenaan te gaan, samen kunnen we het meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 10:28    

Reageer met quote
Dionbi je hebt gelijk jullie kunnen me ook niet helpen,maar jullie lieve reactie,s zijn wel fijn Erg blij
In mijn achterhoofd weet ik dat ik veel kan aankomen heb ik ook altijd op vakantie,hopelijk is het meest vocht maar darm inhoud?ik kan goed naar de toilet,
Ik wil zelf afvallen voor mijn man hoef ik dat niet te doen,
Ik had van de week een heel gesprek met onze jongste zoon,hij is voor twee jaar terug veel afgevallen van maat xl naar maat m en hij houd het er nog steeds vanaf zo trots op hem,hij is meer gaan eten maar bewuster en niks meer in huis halen,dat heeft hij mij al zo vaak gezegd,
Ook heeft hij mij gezegd geregeld wegen,heb hem vanmorgen een app gestuurd dat ik 5,5 kilo was aangekomen,wat hij zij vond ik zo lief,Ma zij die maak je niet druk,ga nooit meer diëten pas je eetpatroon aan dan komt het vanzelf weer goed lief toch geen veroordelingen,
Ik ga straks fruit halen en knabbel groente Lachen het komt goed met me!!
We eten vanmiddag aardappelen met slaboontjes de karbonade vervang ik door 1 ons rosbief heb ik nog thuis Erg blij
@Dionbi gezellig een braderie en je kunt ook rustig een dag zondigen heb ik vanmorgen nog gelezen,daar kom je geen kilo,s van aan,als je de draad maar weer oppakt en jij kunt dat Erg blij
@ Guusje ik hoop dat je snel naar de toilet kunt dat is zo ellendig,
En zeker weten meid we kunnen het Yes! (nederlands=
Gelukkig gaat dit sprintje pas over een week in begin ik gelukkig niet met rood Erg blij
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 10:49    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje heel goed geschreven en niet dieeten.

daarom zeg ik ik eet alles maar met mate en zo gezond mogelijk.

Want door dieeten val je wel af maar vaker komt het erna weer dik bij

succes en genieten dan toch van elke hapje eten .

ik heb net uiensoep op met sneetje brood met kruidenboter en bakje kersen en ik zit vol.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 11:50    

Reageer met quote
Eliza ik ga het ook zo doen als jij,gewoon normaal,en niet meer diëten

Ik ga zelfs zo schrijven als jij met een regel ertussen Lachen veel overzichtelijker!!

Aardappels wou er eerst een nemen mijn man zij neem er nu maar twee anders heb je zo weer honger,heb er zelfs een beetje jus bij gedaan,moet het toch leren,maar had nog rosbief dat erbij gedaan i.p.v karbonade,en slaboontjes smullen

Om drie uur 150 gram kwark met drie pruimen in stukjes gegeten,vanavond neem ik brood,

Het begin is er,nu eerst maar eens zorgen dat ik weer onder de 90 kilo kom,niet meer aan denken dat ik vorige week nog 85 woog Rollende ogen

Wat jij hebt gegeten klinkt ook lekker
smullen

Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 14:46    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Daarom tel ik dus ook niet meer ik associeer tellen dingen uit sluiten met diëten en daar wil ik dus vanaf. Daarom ook nu minder wegen alleen snap ik dat wegen voor vele erg fijn is als controle middel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 18:43    

Reageer met quote
Gelukszoeker je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt,
Ik ga zeker nu niet iedere dag op de weegschaal staan,misschien woensdag? maar moet nu wel een maal per week wegen!!
Ik heb hele dikke benen,voelen gewoon heel stram aan Rollende ogen maar zal ook wel van de warmte komen hoop ik!!
vandaag goed doorgekomen,heb vanavond drie boterhammen met kaas gehad,zijn wel kleine ronde plakken,net mijn tanden gepoetst Lachen
Fijne avond allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Schaam Schaam Schaam Schaam een heleboel bij te lezen en ook al even niet gereageerd. Ik had geen berichten in mijn mailbox, dus ook niet gekeken. Maar er was heel wat geschreven, had heel wat bij te lezen over ruim twee dagen.
We hebben een leuk groepje zo met elkaar en wie weet komt het ooit nog eens goed met ons.

Eerst maar eens voorstellen, ik ben Gerda, bijna 46. Ik ben getrouwd en we hebben een lieve dochter van bijna 11. Voor ons een groot geschenk, door iui behandeling hebben wij haar mogen krijgen en is er jammer genoeg geen tweede kindje gekomen. Ik ben thuismoeder en help mee bij ons op het bedrijf. Eigenlijk zou ik ook wel weer willen werken buitenshuis, voornamelijk om weer onder de mensen te komen en weer wat anders te doen te hebben.
In mijn beleving ben ik alleen maar bezig geweest met lijnen, en sinds ik mijn man ken met lijnen en zwanger mogen worden. Ik ben al een paar keer 15 - 20 kg afgevallen maar ook net zo hard is alles er weer aangekomen of zelfs nog ietsje meer.

Ook afgelopen week zou ik zo hard weer beginnen, en ik weet ook heel goed hoe het moet en kan het een ander ook heel goed vertellen. Maar ja, als het dan op mezelf neerkomt gebeurd er niet zo veel. Ik zit al een tijd te overwegen om hypno-therapie te gaan volgen, want er zit iets heel scheeft tussen mijn onderbewuste en bewuste ik. Maar eigenlijk vind ik het ook best spannend en waarschijnlijk is dat ook 1 van de redenen dat ik niet bel om een afspraak te maken.

Een heel verhaal, en Deeltje net als jij durf ik ook niet op de schaal te staan morgen. In plaats van afgevallen weet ik wel voor de volle 100% dat ik ben aangekomen. En ook net als jij en ik denk ook wel net als anderen de smoes dat er dingen in huis moeten komen voor bezoek. Maar vaak ziet het het bezoek niet, omdat wij dat niet veel hebben of omdat het al door mij is opgegeten.
Morgen voor mij een herstart of doorstart of whatever, maar het gaat een keer goed komen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 22:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 8 van 72