Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eliza tijdens de wandeltocht heb ik geen koorts gehad alleen gisteren. Heb vandaag 20 baantjes gezwommen nu weer lekker thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 13:54    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Knap gedaan 20 baantjes .

Ik heb de fiets gepakt vandaag maar ik merkte wel dat ik door de verkoudheid niet echt fit ben ..

Fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 16:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemrogen .

ik benflink verkouden en lichte verhoging en mijn stem is weg .
dat is het vervelendste .fluisteren daar wordt je moe van .

IK drink veel water en warm eten geen zin in maar brood wel .moet toch opletten niet te veel te eten aan brood dat tikt hard aan .

Fijne dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Beterschap Eliza!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Beterschap Eliza,hoop dat je snel opknapt!!
Misschien moet ik het ook eens proberen om meer kwart te eten,i.p.v brood?
Het wil me totaal niet lukken om de draad weer op te pakken Rollende ogen
Wel gister weer naar fitness geweest Erg blij

Gelukszoeker wat knap 20 baantjes gezwommen goed bezig meid!!

Wow Pien wat doe je het goed,hoe heb je het nu aangepakt, want het werkt goed zo te zien!!

Brrr het is koud,heb voor het eerst weer een hemt aan,even wenen voelt gelijk weer zo opgesloten Lachen

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 7:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je dames we gaan gewoon door misschein beetje minder huishouden.

ik pak nu wel af en toe lepeltje honing schijnt goed te werken voor je stembanden .keelpijn heb ik niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Beterschap Eliza, niks aan om je stem kwijt te zijn.

Deeltje, misschien is het wel goed om je brood te vervangen voor kwark of crackers. Wat meer eiwitten verzadigd meer en minder snaaidrang de uren daarna. Als ik 's ochtends begin met yoghurt kan ik het daar ook een hele ochtend op volhouden. Vul de yoghurt dan wel met wat fruit, musli en kaneel. Brood dan heb ik rond koffietijd wel weer zin in iets, vaak ook wel hoofdhonger.

Ik ben niet echt op een bepaalde manier bezig, eens wat vaker crackers dan brood. En geen zoetigheid op brood, maar 30+kaas of vleeswaren. Of ook wel appel of ei. Daarnaast weinig zoet in de vorm van koek of snoep. Op zaterdagavond wat nootjes of chips. En geen limonade meer. Dat heb ik sinds dat ik hoorde van de suiker niet meer gehad. Maar ik eet wel aardappel, rijst, pasta en ook tot ik vol zit. En toch val ik af. Misschien dat het medicijn er aan meewerkt? Geen idee, maar ben hier blij mee. Broeken zitten weer losser en ook mn ring zit weer beter om de vinger.
Maar misschien is het ook wel een kwestie van loslaten. Ik ben niet meer de hele dag bezig met wat wel mag of niet, en gaat het fout dan is het jammer en ga ik daarna weer verder. Het enige wat me er wel aan herinnert is mijn dwang om dagelijks op de schaal te staan. Dus eigenlijk ben ik er wel mee bezig maar ook weer niet. Ik weet niet zo goed hoe dit te beschrijven.

Gelukszoeker, zakt de spierpijn weer? Ik vind het een hele prestatie. Ook al zou mn knie meewerken, ik weet niet of ik het zou kunnen/willen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 16:11    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Deeltje, ondanks alle goede adviezen,ga Niet je brood vervangen! Je houdt zo van je boterhammen ,en dat hou je ook geen leven lang vol. Door de week opletten en in het weekend wat extra's,dan heb je ook niet het idee dat je " op dieet" bent.
Als je geen brood meer eet ga je daar zo naar verlangen dat je door slaat....

Das mijn mening hé,wil je niets opdringen maar vind het jammer als het mis gaat, gun het je zo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 17:12    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
O Guusje ik ben zo verkeerd bezig Schaam Schaam heb nu weer bedacht om maandag te beginnen,met de smoes mijn kleinzoon is morgen jarig,en we gaan zaterdag met de kids naar de kermis,hoe zo hou ik mezelf voor de gek Rollende ogen om gek van te worden toch!!
Heb vandaag alweer een hele zak drop op,ik voel dat ik gegroeid ben,durf me echt niet te wegen nu Schaam Schaam
Ik zou me wel in een hoekje willen verstoppen!!

Klopt ik vind brood lekker te lekker Lachen neem er dan ook snel teveel van vooral luxe broodjes
Misschien zoals Pien zegt eens mijn boterham vervangen door kwark of havermout pap,
maar ik snoep de laatste weken weer zo veel dat ik eerst weer moet afkicken

Maar een ding ben wel vandaag weer naar fitness geweest goed hé Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Zeker goed bezig!

Maar als je gaat vervangen word de zin daarin alleen maar sterker,probeer dan kwark/ yoghurt als tussendoortje bv

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 62 van 72