Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
net een bak kersen op met een bak magere yoghurt .

meer eet ik niet want vanavond gaan we weer uiteten .

ik eet geen dessert maar neem koffie na

fijne zaterdag allemaal en tot morgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 11:47    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Deeltje het begin is week 30 en dus nog niks zichtbaar pas die week er op.

Ik heb sinds lange tijd weer een vreet dag gehad snap er geen snars van Schaam Schaam .
Nu kots misselijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 18:06    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
gelukszoeker ik durf het haast niet te zeggen Schaam Schaam maar ik heb ook weer van alles gegeten,
Ik denk dat ik toch maar hulp moet gaan zoeken,maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet,want weet zo goed wat ik wel en niet mag!!
Waarom lukt het me dan toch niet meer,ben er zo klaar mee,straks krijgen we bezoek,heb weer een smoesje om te eten,en ben daar de hele dag al mee bezig erg dit,ik schrijf het maar eerlijk hier,heeft zin zin om dat voor me te houden,want de weegschaal zal maan een donker rood hokje aangeven,eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar,
En ik ben de hele dag weer op Google aan het kijken wat ik nog kan proberen,ik kwam dit tegen:
Fit & Slank,cursus in evenwicht
De regel 3 & 7 kent iemand dat?
Morgen maar weer een poging doen Gelukszoeker,hopelijk ben je snel van je misselijkheid af,pfff waarom maken we het onszelf toch zo moeilijk,
Succes meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Hier ook rood,maar niet naar de wc kunnen en ik kreeg gisteren bijna mn schoenen niet aan van het vocht dat ik vasthou,dus hopelijk volgende week beter.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 5:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

Dames snaaien ik heb komkommers met yoghurtsausjes ontdekt heerlijk dippen en het vult goed .

IK durf het niet te zeggen maar weer 1 onsje eraf na het uiteten .

Guusje niet naar de wc kunnen haal kersen dan loopt het wel en veel water drinken .

Vandaag naar schoonmoeder doen wel al 14 jaar bijna elke zondag middag ,gelukkig ook de broers met hun vrouw.

En dan ons opmaken voor een hele hete week ,het slapen zal minder worden.

Hele fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
@Eliza

Bedankt voor de tip maar kersen doen niets voor mij...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 7:56    

Reageer met quote
Goedemorgen,Wat vervelend @Guusje als je niet naar de wc kunt,ik heb zakjes movicolon thuis als het echt niet wil,maar sinds ik geen cambridse meer doe kan ik gelukkig wel weer naar de wc,en gewelde pruimen dan?
Vocht hou ik ook vast,maar als je verder gewoon hebt gegeten heb je volgende keer zeker groen meid,je bent goed bezig!!
@Eliza Was het etentje gezellig en smullen en kijk aan ook nog afgevallen ook haha dat mag je rustig zeggen hier hoor Lachen dat is iets om trots op te zijn,
en voor mij een om te zien hoe het ook kan Lachen zoals ik gisteren al zij ging het weer helemaal mis Schaam Schaam
Vannacht kon ik weer eens niet slapen en dan ga je denken hé,ik dus over het lijnen,ik dacht toen aan de woorden die mijn consulente mij eens had gezegd:
Het is nooit te laat,of verloren,dus ik begin vandaag met poging ???
Net twee creakers gehad met boter en smeerkaas en een beker melk
Maar O wat ben ik bang om morgen te wegen
Geschokt maar ik zal niet verder klagen want is mijn eigen schuld
Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Adele je zelf niet zo naar bendeden halen .

elke dag hebben we toch een nieuwe kans .

ik ga vanavond BBQ , ik neem 150 gram vlees/vis en veel sla en rode sauzen en 3 stukjes stokbrood .

en vanmiddag kop uiensoep met bak kersen en beetje yoghurt na

net weer knackerbrood op met smeerkaas en 3x zwarte koffie nespresso kleinere kopjes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:22    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Eliza wat goed 1 ons er af!

Deeltje in alle eerlijkheid een nieuw dieet gaat dat je helpen? Wat zoek je? Dag menu`s?

Ik zit nu aan een appel maag is helemaal van slag door gisteren.

Vandaag thuis dagje ben erg moe weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:35    

Reageer met quote
Kon Niet meer wachten met wegen Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil +5,5
Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam
het resultaat van stoppen met cambridge en dan weer alles eten,en snaaien Schaam Schaam
Ik ben voor twee weken terug gestopt met het cambridge dieet,en de afbouw niet gedaan,
Afgelopen week heb ik alles gegeten wat los en vast zit,en dit is het resultaat,niet zo gek ook van 500kcal per dag naar ??? te veel
Vandaag moet het me gewoon lukken om normaal af te vallen geen gekke diëten meer voor mij want afvallen kan snel gaan,maar ik moet mijn eetpatroon zien te veranderen!!
Ik zeg niet dat het cambridge dieet slecht is iemand anders die de afbouw doet kan het prima werken,maar mij lukt het jammer genoeg niet!!
Kan wel janken ben nu ook erg boos op mezelf dat ik het zover heb laten komen,en heel verdrietig!!
Ik schrijf dit om te laten zien hoe het dus niet moet!!
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 7 van 72