Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik schitterde van afwezigheid. Sorry....
Hier gaat het eigenlijk wel goed, alleen is er geen kg. af. Hopelijk volgende week wel. Deze week ook niet zoveel aan de wandel geweest en dat scheelt ook!!
Vorige week had ik de food app geìnstalleerd en dat werkt tot nu toe wel voor mij. Maar ik vrees dat dat ook maar tijdelijk is. Hoe goed ken ik mezelf !?

Allemaal een gezellig en zonnig weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik denk dat dat bij iedereen zo is, niemand kent iemand beter dan zichzelf.

Het heerst volgens mij, de ellende met keel en hoofdpijn. Onze dochter had het eerst, ik heb er nu ook best wel last van.

Met afvallen gaat het best wel lekker, vanochtend 123.5. Gevoelsmatig doe ik er niet veel voor, maar dat geeft niet. Als het er maar af gaat. Ik hoop met de kerst rond de 110 te mogen zijn. Dan ga ik op zoek naar een rok of jurk of iets in die trand. Heb dit eigenlijk nooit aan, maar het lijkt me wel heel leuk toe.

Eliza, alvast gefeliciteerd. Dat is toch wel een mooi aantal jaren. Er zijn er momenteel maar weinig die dat nog halen. Wij hebben nog even te gaan, we waren deze maand 14 jaar getrouwd.

Guusje, mooi zeg! Dat lijkt erop. Dan doet afvallen toch wel goed, en ook nog een mooi compliment van de huisarts.

Kreeft, hoe gaat het met jou? Ben je weer terug van vakantie, en lukt het je om het weer wat op te pakken?

Goed weekend allemaal!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 13:40    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Guusje wat fijn dat de controles goed waren bij de huisarts

Eliza al vast gefeliciteerd was het eten lekker?

Deeltje hoe gaat het nu?

Pien wat fijn dat je de flow heb gevonden

Hier is het afgelopen week weer mis gegaan heb vakantie en krijg het op een of andere mannier niet goed dan voor elkaar gezond te eten en niet te snoepen.
Heb nu boeken van het voedingscentrum besteld eten volgens de schijf van 5 even wat hou vast.

Gisteren wel de dam tot dam loop gewandeld 20 km ben echt super trots op mijzelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker je mag zeker trots op jezelf zijn,20 kilometer lopen ik vind het een hele prestatie!!
De keelpijn is zo goed als over gelukkig,
Fitness vind ik ook fijn,maar ik ben vanaf afgelopen vrijdag zo moe,en terneergeslagen,volgens mij komt alle stress van de afgelopen weken eruit?ik weet het ook niet meer Rollende ogen
En ik eet alles wat los en vast zit,gisteren was een zwager van me op bezoek,hij was weer met cambridge begonnen en 21 kilo afgevallen,op dat moment was ik weer ze verdrietig dat ik het weer niet heb vol kunnen houden de vorige keer,ik weet soms niet meer wat ik met mezelf aan moet!!
Vorige week donderdag had ik een verjaardag,ik zag veel ex collega,s die zeiden dat ik er goed uitzag Rollende ogen ik denk dan weer menen jullie dat?of zeg je zo maar wat,maar ik hoor het veel vaker,ondanks dat ik een maatje meer heb zie ik er toch netjes en verzorgd uit,tja het zal dan wel!!
Denk toch dat ik moet werken aan m,n zelfbeeld?
Morgen weer met mijn man voor controle naar het ziekenhuis,de wond na laten kijken,ik weet het niet er komt nog steeds troep uit,hij word er moedeloos van,hopelijk word ook dat snel beter!!
Jeetje wat een geklaag weer sorry daarvoor moest het even kwijt!!
Iedereen een fijne zondag gewenst Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 8:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ah Deeltje, ik wou dat ik je kon helpen.....
Als je heel graag kilootjes d'r af wil, is het een idee om een deskundig persoon in te schakelen? Het is maar een idee hoor....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 8:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is toch ook al heel positief dat je met fitness bent begonnen. Dit is al een stap in de goede richting. Wees trots op jezelf!! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 8:37    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen.

Deeltje je eigen niet zo naar beneden praten ,je bent gaan sporten en er zijn ook drukke stress weken voor je geweest .

Wij moeten als vrouwen vaak alles zelf oplossen.

Zorg goed voor jezelf en hou een eetdagboek bij dat helpt echt .

mijn etentje gisteren was erg lekker en ook weer teveel gegeten .

Vandaag echt een balansdag 1000 cal en meer niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Acceptatie meiden,daar staat of valt alles mee!

Als afgelopen week zelfs mn huisarts zegt,wat zie je er goed uit.....
So what,ja ik ben een aantal kilo's te zwaar,maar voel me goed en bloeduitslagen liegen er ook niet om,en maatje 40 ga ik ook nooit meer krijgen,dus tevreden zijn met zoals het nu is,ik ben ook geen 20 meer tenslotte.
Dus door de week let ik op mn eten,en in het weekend neem ik gewoon wat lekkere dingen,resultaat? Al zoveel weken op hetzelfde gewicht!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Jullie hebben stuk voor stuk gelijk meiden!!
Guusje ik zou niet weten wat ik nu weeg ik me weken al niet gewogen,maar dat getal wat er bij staat klopt echt niet meer Rollende ogen

Lief van je wicht maar ik moet het allemaal zelf doen!!
Ik ga morgen alles weer opschrijven,misschien als ik me dan binnen kort weer durf te wegen als ik het een aantal weken heb volgehouden?

Eliza fijn dat jullie het leuk hebben gehad,en het eten gesmaakt heeft,moet een keer kunnen,je doet het verder zo goed,

Vandaag maak ik zelfgemaakte bami smullen

En morgen nieuwe week nieuwe kansen,
Dankjewel voor jullie reacties Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gewicht is maar een getal......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 11:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 60 van 72