Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Jaarmarkt in het dorp, oliebollen kraam... jullie raden het al haha. Beetje nog warme, krokante bollen met suiker, HEERLIJK!

Laatst aangepast door Guusje66 op wo 19 sep 2018 18:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Eliza, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Misschien dat je het een volgende keer niet eens merkt in je gewicht. Je weegt je, net als ik doe, (bijna) dagelijks en dan zie je elke schommeling. Als je t over de week bekijkt doe je het toch goed? We hebben allemaal wel eens iets gegeten waarbij tips komen voor de toekomst.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 17:05    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Dat denk ik ook Eliza dat beetje pasta zal het hem niet doen denk ik,als jij verder geen gekke dingen hebt gegeten,
het zal de schommeling zijn,als jij je bijna elke dag weegt of heb ik dat verkeerd begrepen?

Guusje lekker oliebollen
smullen hier begint vrijdag de grote kermis,ik neem dan ook wel een olie bol hoor smullen en ze hebben kroketten voor een euro een recept van een slager van vroeger uit onze stad,die maken ze ieder jaar met de kermis en het geld gaat naar een goed doel!!

Nou ik ben vandaag naar fitness geweest Rollende ogen heb even meegedaan met pilates halverwege de les ben ik gestopt,niks voor mij alleen grond oefeningen voor de buikspieren en weet ik verder nog wat,heb gezegd ik ga wel fietsen Lachen
Dus ik ga voor de cardio fitness eerst per toestel 10 min en opbouwen tot 20 min
En ik heb vanmiddag met de club 1:20 min gelopen moet zeggen ik ben kapot Lachen
Morgen vroeg ga ik weer naar fitness,ik wil 5 maal in de week gaan, Lachen is de planning hé Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 18:12    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje 5x fitness is veel hoor Ha zei tegen mij begin met 1x en eindigd met 2x lichaam moet ook dagen rust hebben .

Het gewicht daalt weer wel nu last van keelpijn en wat opgezette klieren niet heel erg gelukkig .

Vandaag huishoudklusjes en de boodschappen halen .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 6:45    

Reageer met quote
Eliza dit is niet de eerste keer dat ik bij fitness zit,jaren geleden ook gedaan 5 x per week,
Ik luister goed naar mijn lichaam,ik ga straks gelijk om 9 uur lekker rustig dan Lachen

Fitness

Daarna wil ik nog even naar de stad,de MS mode bij ons gaat weg en dit is de laatste week alle broeken 10 euro de tweede 5 euro
Ik heb er vorige week ook twee gekocht,ik had nog nooit een spijkerbroek van hun gehad ik vroeg dus die mevrouw welk model ik moest hebben,en het is het model Ires geworden wie kent dat model?zit erg lekker!!

Vanmiddag een verjaardag van een vriendin,

En vandaag is onze oudste zoon jarig 37 jaar is hij geworden jeetje waar blijft de tijd!!

Dus een drukke dag vandaag Lachen

Fijne dag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 7:21    

Reageer met quote
Pien wat ga je goed meid,je mag trots op jezelf zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 7:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje gefeliciteerd met je oudste ende tijd gaat inderdaad vlug.

ik ben nog beetje van slag door dat verschrikkelijk ongeluk bakfiets onder trein met 4 kleine kindjes dood en 2 zwaargewond kind en de vrouw.

het is gebeurt vlak bij mijn zus dus ik ken de plek .

ik was samen met mijn man in het ziekenhuis en iedereen had het er over.

vanmiddag de grote boodschappen halen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Nou afschuwelijk dat ongeluk,dan stopt toch je hele wereld als je daarbij betrokken bent.......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
guusje nu net gelezen kinderen waren 4 tot 11 jaar oud de opvang bracht ze naar school .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:35    

Reageer met quote
Dankjewel Eliza
Wat verschrikkelijk van dat ongeluk,heel normaal toch dat je daar van onderste boven bent,de moeder heeft het overleeft?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 58 van 72