Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Zo herkenbaar Pien al die mensen die je wel even zeggen hoe het moet,niks van aan trekken meid!!

Ik wou gisteren morgen naar fitness,maar ben met mijn man naar het ziekenhuis geweest,het voelde toch niet lekker bij de wond en de omgeving er omheen,en zijn gevoel was juist het begin van een ontsteking,hij heeft voor 5 dagen een kuur gekregen,
Het valt hem allemaal erg tegen het duurt hem te lang,daarom ook veel moeite met stoppen met roken,gisteren een sigaret gerookt,maar hij voelde zich ineens erg duizelig,kan dat van die sigaret komen wat denken jullie?
Ik hoop dat die zich snel beter voelt,want hij begint nu een beetje te mopperen Lachen wat wel te begrijpen is natuurlijk,

Gisteren avond heb ik wel mee gedaan bij fitness dat heet stille kracht een soort van Yoga,nou niks voor mij,laat mij maar mooi cardio gaan doen fietsen steppen die dingen
Lachen

Nu snel naar de dagbesteding,fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje duizelig weet ik niet meer of je dat wordt maar lichaam zal 4 weken nodig hebben mo al die rommel uit je lijf te krijgen .

maar erna als je stopt krijg je er zo veel voor terug ,de reuk en smaak wordt veel beter ,je ruikt voor andere frisser ,hoesten gaat weg en de tijd die je over hebt en je huid wordt veel beter.

de teer die blijf zitten ook bij mij want ik heb gerookt van 16 tot 40 jaar.
gelukkig geen pakjes per dag maar een 15 haalde ik wel .

je man kan ook pleister halen voor hulp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 10:04    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Deeltje yoga achtig is wel goed.

Ik weet niet wat de hersteltijd is van zn ingreep ik weer bij mijn vader die werd ook ongeduldig en die heeft echt bewust een hobby moeten zoeken. In dit geval t.v kijken en lezen hij ging elke week naar de bieb voor nieuwe boeken.

Iemand ervaring met het eten volgens de schijf van 5? Wil straks tocht weer wat meet houvast gaan zoeken kwa afvallen.
Ik ben nu al 1 jaar stabiel alleen wil kijken of het nog verder lukt of dat dit het is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 19:02    

Reageer met quote
Gelukszoeker via de schijf van 5 is gewoon normaal eten,je moet alles binnen krijgen groente fruit zuivel brood enz

Mijn man heeft een sigaret gerookt vandaag,nu is er niks meer in huis,hopelijk gaat het goed Rollende ogen Uit zijn litteken komt nog wel een beetje nattigheid,hopelijk helpen de medicijnen maar maandag moet hij er toch weer na laten kijken!!

Nee yoga is dan niks voor mij dacht dat het meer ademhaling oefeningen waren,maar hier mag je wel een slangenmens zijn Lachen

Vanmiddag heb ik cardio gedaan en andere oefeningen voor mijn rug
Morgen vroeg doe ik mee met de les pilates ben al gewaarschuwd dat ik spierpijn zal krijgen,vooral de buikspieren,maar dat is alleen maar goed dan Lachen
Morgenmiddag ga ik weer lopen met de loopgroep
Als ik maar eerst goed bezig ga met bewegen hoop dat het minderen met snaaien dan ook beter gaat,
Vandaag heb ik me netjes gedragen,wel vanmorgen een plak ontbijtkoek bij de koffie gehad en vanavond een liga met krenten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 19:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje moet je de wond bij Ha of ziekenhuis laten zien .

Yoga is ook niks voor mij .

Ik had weer 2 ons erbij door toch teveel pasta dus eet ik voorlopig niet meer .

Ik had gisteren dik een uur gewandeld met hondje

Net 3 cracottes op met aardbeienpuree .

FIJNE DAG

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 6:49    

Reageer met quote
Eliza Nee mijn man moet de wond laten zien in het ziekenhuis,hopelijk is het dan niet nodig voor nog een kuur,er komt nog steeds iets vocht uit,
En maandag moet hij wel naar de huisarts voor de bloeddruk!!

Gek toch als je van pasta eten direct aankomt zullen het dan toch de khd zijn?
maar als je in de buurt blijft van je kcal moet dat kunnen toch vind ik?

Netjes dat je een uur hebt gelopen,bewegen is zo goed en belangrijk,ben toch blij dat ik de stap maandag heb genomen om naar fitness te gaan Erg blij straks weer en vanmiddag lopen!!

Vanmorgen al vroeg opgestaan de poort moest vroeg open voor de stijgers de schilders komen,belden ze nog aan om half 8 mevrouw mag de poort open,ik zij die is open,hadden ze het verkeerde huis Lachen

Fijne dag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 8:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje ik denk dat ik gewoon niet zoveel pasta moet eten ,ik had 200 gram gaar en dat was op bord niet heel veel .

rijst gaat vaak beter gisteren had ik wel 1450 cal op.

ik kan echt maar 1100 eten om af te vallen ,alleen met mijn beweging hou ik het dan niet vol.

Dat was pech zo vroeg op en verkeerd huis .ik ben altijd om 7 eruit net als mijn man weg gaat ..

IK heb getankt en de 4 banden opgepompt.

was 2 zit erin want ik heb de bedden verschoont en nu doe ik niet heel veel meer.

succes met je sporten Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
200 gram gekookte pasta? Dat is echt heel veel. Of bedoel je totaal? Dus inclusief groente, vlees en saus?
Ik neem hooguit 125 gram gekookt. Daarbij 100 gram vlees en de rest groente.

Ik ben al vanaf maandagmiddag ziek.
Begin nu weer op te knappen.
1 voordeel: de weegschaal zakt wel Lachen
Nu kijken of ik het er vanaf kan houden.
Maar meestal zitten dit soort kilo's er snel weer aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Is idd wel heel veel. Ik neem meestal 50 - 60 gr ongekookt, dan houdt ik er ook nog van over. Je kunt beter wat meer groente nemen, pasta en dan met name de witte variant zet vaak wel aan. In groente zit ook meer vezels die ook weer beter zijn voor de stofwisseling.

Dionbi, beterschap!

Deeltje, goed bezig met het sporten.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 13:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik nam pasta doe ik normaal.altijd en saus is niet veel en vlees ook niet ik kook alles apart .

Dionbi beterschap niet leuk ziek.zijn .

Maar ik zal minder pakken voor taan 125 gr gekookt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 14:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 57 van 72