Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wicht haal tomaten en maak zelfs saus voor bij de lasagne .want pasta zonder saus is echt niet te pruimen .

ik zoek ook wel eens een bio pakje met gezeefde tomaten dan zelf kruiden en klaar is het .

IK eet bruine bonen met vooraf rolmops met sneetje brood .Zo heb ik voldoende gezond gegeten volgens de eetmeter .

de zon schijnt flink misschien de tuin in .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Dionbi ik ga morgen beginnen met fitness perfect pilates dat is ook voor als je rugklachten en nekklachten hebt,en laat ik daar nou net last van hebben Lachen heb nu al spierpijn als ik er aan denk Lachen

Eliza ik ga meerdere keren naar fitness dat is de bedoeling tenminste ,ze doen ook stille kracht denk dat het een soort van ontspanning is,dat ga ik morgen even informeren want dat zou wel goed voor mij zijn?
en ik wil cardio fitness gaan doen,

Wicht mijn motivatie is ook ver te zoeken,ik heb weer overal een smoes voor,vandaag ook weer van alles gegeten met de smoes,morgen is het afgelopen want dan ga ik op fitness Schaam Schaam Oo wat hou ik mezelf toch voor de gek,maar morgen moet het afgelopen zijn,jij ook succes meid,morgen een nieuwe week nieuwe kansen!!

Met mijn man gaat het verder wel goed,vandaag heeft hij weer een sigaret gerookt,het blijft wel bij een gelukkig,ik snap als geen ander hoe moeilijk het is,al rook ik dan wel niet,
maar ik vind dat hij het goed doet,de wil is er wel,maar een twee drie stoppen lukt hem niet,
Mijn zoon is 4 dagen van het roken af geweest,maar is weer begonnen,jammer maar wie ben i om te zeggen dat hij dat niet meer mag,over een poosje wil hij weer een poging doen haha we zullen het zien!!

Gelukszoeker ik wil niet naar iemand om mee te praten,het komt wel weer goed,ik ben gewoon iemand die zich alles aantrekt van een ander,dat is mijn karakter,zal ook wel nooit veranderen,
Eliza de overgang is het niet,daar heb ik totaal geen last van,ook geen opvliegers

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Fijn dat het goed gaat met je man deeltje,maar als hij van heel veel sigaretten naar 1of 2 per dag gaat, èn hij het dan veel beter vol kan houden heeft hij toch al heel veel gewonnen! Ik snap het heel goed want ik rook zelf ook. Anders word de stress om niet te roken groter dan het roken zelf.

Succes morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 15:40    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Dankjewel Guusje
De eerste twee weken voor de operatie was mijn man al van 25 sigaretten naar 4 per dag gegaan en dan nu vanaf 6 september de dag dat hij geopereerd is heeft hij dan 2 maal een sigaret gehad,
ik heb er wel goede hoop bij dat hij kan stoppen,
Maar dan de reactie van mensen daar word ik echt zo pissig van,ze weten het allemaal beter,en zeggen gewoon stoppen,nou lekker makkelijk toch Rollende ogen
Ik ben in ieder geval trots op hem Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 16:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo is dat!! Toch super knap van hem,daar mag hij zeker trots op zijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 17:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen ,

Deelltje succes met de fitness vandaag en knap van je man 4 stuks roken ,hopelijk komt ie er ooit vanaf ..

Ik zit op de 71,3 dus iets eraf .

ik ga zo de boodschappenlijst maken ,en dan halen bij de super.

vandaag eten vis rijst en komkommer salade zelf maken.

succes allemaal deze week het wordt heerlijk weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Deeltje, maar die uitspraken betreffen het ook wanneer je drinkt, of wanneer je bv aan medicijnen verslaafd bent maar ook aan eten.
Gisteren mijn schoonouders verteld van de suikers en ze wisten te vertellen dat ik het gewoon niet meer nemen moest. ja … als dat zo makkelijk ging dan zou ik hier nu niet schrijven en zou ik een lijntje van heb ik jou daar. Ik heb ze vriendelijk maar toch ook wel duidelijk verteld dat ik heel goed weet hoe het moet en dat ik niet op goedbedoelde adviezen zit te wachten. Het zijn hele goeie mensen alleen erg zwart/wit denkend.

Het is goed van je man dat hij al zo veel minder rookt dan is geweest. En wie weet is hij er binnenkort klaar voor om er helemaal mee te stoppen.
Ben je ook naar fitness geweest? Hoe ging dat?

Netjes Eliza, lijntje is weer dalende!

Vanochtend gaf de schaal 124.8 aan. Jammer, meer dan afgelopen zaterdag. Toen was het 124.3. Maar ja een bbq en de dag daarop chinees doet niet echt goed. Het oppakken ging goed tot vijf uur. Een echte hongerdip, gelukkig bij een engels dropje weten te houden. Die dingen maar snel de deur uit, dan kan ik me daar ook niet meer aan tegoed doen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 17:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier een goeie dag,weeg nog steeds hetzelfde maar voel me dik/ opgeblazen, herkenbaar?

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 19:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

ik ben met de pepernoten in pure chocolade aan de haal gegaan en meteen 5 ons erbij .

vanmiddag weer de halfjaarlijkse controle en erna mondhygiëniste .
ben altijd blij als het weer achter de rug is .

Guusje vaak door hitte kan je ook wel eens vocht vast houden .en nooit te weinig eten dan blijf je ook soms hangen .

Pien luister niet na mensen die je een slecht gevoel geven suiker in je
bloed moet goed zijn anders krijg je problemen later en zet hem op .
Misschien na een diëtiste gaan of sportschool sommigen kan je heel goed begeleiden om af te vallen .

Wij eten pasta met kipstukjes tomaat olijven broccoli en pesto alles bakken en bij elkaar doen .

succes weer .

Laatst aangepast door eliza10 op di 18 sep 2018 8:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gisteren even een dipje rond vijf uur, met als enige minpunt over de dag vijf engelse dropjes. Verder netjes gegeten en gedronken, vanochtend 124,2.
Vreemde tic, als ik me niet bezig houd met eten kan ik me dagen tot weken niet wegen, en nu dus weer elke dag. Is ook wel een soort van stok achter de deur/meetlat.

Pepernoten in welke soort haal ik niet. Dat is voor mij zo'n roep vanuit de kast, het zakje is zo maar leeg.
Vandaag maar goed drinken wie weet ben je het morgen weer kwijt.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 8:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 56 van 63