Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen.

IK had weer een goede dag maar afvallen gaat heel traag .

Pien goed nieuws met je suiker en gewicht zet hem op zodat je nooit hoeft te gaan spuiten.

Dionbi jij ook weer goed op de rit en nu volhouden hoor ook dit weekend .

Deeltje drukke dagen nu met je man en zijn ze nog gestopt met nog roken .

Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier ook nog steeds 89 kg. Het gewicht moet naar beneden, maar de motivatie is ver te zoeken... Rollende ogen

Hoe gaat het met je man Deeltje?

Allen een gezellig en zonnig weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Wat stil hier vandaag! Deeltje, alles goed?

Vandaag redelijke dag,wel wat gesnoept en lekker gegeten.

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik vond het hier ook al stil, alles goed met iedereen?
Vandaag weer een moeilijker dag gehad, veel alleen thuis en dan begint het innerlijke gevecht. Wel wat missers, maar op zich niet zo heftig als dat het wel zou kunnen.
Ik weet dat ik er niet goed aan doe, en toch lukt het me dan niet om er niet aan toe te geven.

een goed weekend allen!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 18:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag een gezonde lasagne gemaakt, dus zonder pakje. Dochterlief vond 'm wat minder en ik kreeg opbouwende kritiek Lachen

En ik heb de food app op m'n mobiel geïnstalleerd. Wie weet gaat het nu de goede kant op... Lachen Ik zit nu al aan m'n max, dus dat wordt water en thee drinken vanavond!! Rollende ogen

Fijne avond!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Ik krijg weer geen mails dacht net ga eens kijken of er nieuws is Lachen
Met mijn man gaat het goed,alleen het roken laten staan heeft hij veel moeite mee,woensdag heeft hij een sigaret gerookt,en daarna niet meer,hopelijk blijft het zo!!
Met mijn gewicht gaat het niet goed ik eet alles wat los en vast zit,durf me niet te wegen Schaam Schaam
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop alle stress van de laatste weken komt eruit,ik kan de hele dag wel slapen,heb weer veel last van hyperventilatie,en mijn hele lijf doet pijn,
Hoop dat ik vanaf maandag de draad weer op kan pakken,ik heb me aangemeld voor fitness Rollende ogen

Guusje je mag trots op jezelf zijn meid,iedereen trouwens,nu ik nog!!
Voor straks allemaal slaap lekker,en morgen gezond weer op!!
Lieve groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deeltje, geef het wat tijd. Zolang die onrust in je lijf zit, gaat afvallen niet lukken. Ik weet niet wanneer je met fitness begint, maar zie dat als je beginpunt. Leef daar, als het ware, naar toe.
Fijn dat het goed gaat met je man.

Wicht, ja recepten smaken echt anders als je geen pakjes en zakjes gebruikt, puurder. Leuk dat je opbouwende kritiek kreeg. Ga je daar ook wat mee doen?

Ik ga lekker. Vanavond heerlijk genoten van een stukje appeltaart, met appels uit eigen tuin. De rest had er slagroom bij, maar dat heb ik maar niet genomen. Ook ben ik van de nootjes afgebleven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 21:48    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

Pien alleen thuis zijn is voor mij ook vaker een valkuil ,nu lees ik meer en heb wortels in huis en doe wat huishoudklusjes .

in de winter maak ik vaker legpuzzels dan vliegt de tijd

Deeltje deze periode en je overgang kan je deprie en druk maken .succes met fitness goed geregeld nu voor jezelf zorgen .
Ga je een keer per week of meer?

Dionbi nu appels uit je tuin en goed gekozen zonder slagroom,ik geef niks om gebak .

Gisteren avond naar de kermis geweest en even op terras gezeten ik wilde al snel weg ,die bonkmuziek hoorden we aan elke kant van het terras en dan nog voor ons herrie van de kermis ,ik kan er niet meer tegen . normaal praten was niet mogelijk.

Vandaag strijken en vanmiddag ga ik naar de super eten halen voor mij ik moet gezonder eten ,mijn mannen hebben hun frietdag .

fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 7:08    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Hoop geschreven ben nu ook met dit lekkere weer veel buiten en dus weinig online te vinden.

Pien wat goed dat het weer goed met je gaat!

Deeltje is een optie om wat mentale steun te vragen via de huisarts weet dat zo iets heftigs er best inhakt.
Toen mijn vader zijn ingrepen aan zijn hart kreeg heb ik ook extra hulp gehad een paar gesprekken en was er weer weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 8:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi, de opbouwende kritiek had ik nogal mild uitgedrukt Lachen Ik denk dat ik al ong. 3 jaar zonder pakjes kook. De lasagne was een groentemengsel zonder een saus geworden. Dus het was een beetje droog....
Lachen Onze dochter heeft meestal wel goeie tips en ik luister meestal wel naar haar. Ze heeft er gevoel voor laten we maar zeggen...

Gezellige zondag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 9:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 55 van 63