Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Eliza en Kreeft, leuk dat jullie ook meedoen!

Ik ben afgelopen week 1,2 kilo afgevallen.
Maar ik had er dan ook echt mijn best voor gedaan.

Jammer Deeltje, dat het niet lukte vandaag.
En Nee, ik vind het niet vervelend dat je dat schrijft.
Misschien kun je hier eens neerschrijven wat je eet op een dag.
Dan kunnen we eens meekijken.

Over mezelf:
Ik ben Diana, 49 jaar, huisvrouw (al vind ik gezinsmanager een mooier en geschikter woord) 25 jaar getrouwd, 3 zonen en de oudste en de jongste hebben verkering. Mijn 1e lijnpoging was vlak voor mijn trouwen, dus al meer dan 25 jaar bezig met wisselend resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Even voor de duidelijkheid dit verhaal is niet van mezelf maar kwam het tegen,was weer eens aan het kijken wel dieet ik nu weer eens kon gaan volgen Rollende ogen maar wat ik tegen kwam zet je weer eens met beide benen op de grond!!
En dat is dus we hoeven alleen maar ons eetpatroon aan te passen!!

HET VERHAAL

De verleiding is groot. Snel wat kilo’s kwijt in korte tijd. Even een paar weken een dieet volgen. Punten tellen, eiwit shakes nemen, koolhydraten vermijden of jezelf op een dagmenu zetten van minder dan 1000 kcal.
De weg van de minste weerstand. Want moeiteloos afvallen klinkt ook zo fijn. Maar hoe verstandig is het?
Je hebt 1 lichaam gekregen en daar moet je het mee doen. Liefst zo lang mogelijk, want oud worden willen we allemaal.
Een dieet is geen blijvende oplossing. Een dieet is korte termijn gericht. Een dieet ondermijnt je zelfvertrouwen, omdat het niet vol te houden is en je iedere keer weer een gevoel van falen zal geven.
Jij bent waardevol, je bent het waard om goed voor te zorgen. Om af te vallen hoef je niet op een dieet. Kijk in de spiegel! Als je iets wilt veranderen ben jij degene die het kan. Verander je eetgewoontes. Werk aan je mindset. Ga gezond eten, zorg goed voor jezelf!
Zet jezelf op nummer 1! Je bent het waard!!

Klopt wel toch!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 22:51    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Stuk klopt helemaal.

Eigenlijk moet je nu iets vinden wat je je hele leven vol kunt houden.
En niet verwachten dat we in 3 maand 20 kilo afvallen.
Kijk waar je moeilijke punten liggen en het stap voor stap aanpakken.
Voor elke stap neem je 1 of 2 weken.

Deeltje, jij gaf eerder al aan dat je te weinig beweging kreeg.
Die stap maak je nu al, want je bent meer gaan bewegen.

Bij mij zijn het de tussendoortjes die ik moet aanpakken.
Vooral rond 16.00 uur is mijn valkuil.
Nu pak ik dan wat rauwkost of een augurkje met een plakje kipfilet.
En een glas water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 23:06    

Reageer met quote
Klopt Dionbi het kan zo simpel zijn!!
Mijn valkuil is echt het snoepen,dat moet ik echt aanpakken,en ik moet niks meer in huis halen dat zij mij zoon vandaag ook nog eens,hij vroeg waarom doe je dat dan ook,tja dan is mijn smoesje als de kleinkinderen komen,of het buurmeisje,allemaal smoesjes natuurlijk Rollende ogen
Maar ik moet er wel aan gaan werken,en ik moet maandag wegen Rollende ogen wat de schade ook zal zijn verstand op nul,en aanpakken die handel Lachen
O wat weet ik het toch allemaal goed Lachen
We gaan er voor morgen nieuwe dag nieuwe kansen!!
Ga nu zo maar eens slapen,welterusten allemaal ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 23:14    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje ten eerste vind ik het absoluut niet vervelend dat je dat hier schrijft we zijn hier voor elkaar in goede en slechte tijden. Je heb nog 2 dagen tot aan het wegen niet op geven elke nieuwe dag is een nieuwe kans.

Eliza en Kreeft welkom hier Erg blij

Dionbi wat goed!! 1.2 kg geeft je dat ook geen boost nu door te zetten?

Kort iets over mijzelf. Ben gelukszoeker 32 jaar dieet poging nr?? Geen idee. Toch blijf ik vervallen in mijn klungel dieet blijkbaar past dat bij mij tel geen calorieen of iets gebruik mijn verstand kwa eet keuzes.
3 weken geleden op een hoop gegaan door stress en nu weer aan het opkrabbelen ik bekijk het van dag tot dag op dit moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Gewoon schrijven wat je kwijt wilt hier,mensen zijn niet verplicht om erop te reageren toch? Maar je bent het dan wel kwijt.

Ik zal me ook even voorstellen,ik ben Diana ,52 jaar oud en getrouwd met de liefste man van de wereld! Vanaf 1 augustus ga ik weer aan het werk in de thuiszorg,niet veel uur maar ff wat anders dan alleen het huishouden,verder geen vriendinnen of kennissen dus een welkome afleiding.

Ik probeer 1500 kcal per dag te eten,wat dus niet altijd lukt pfff,mijn valkuil is het weekend,door de week gaat het prima,echt waar,maar dan is er een stemmetje die zegt;je hebt de hele week zo goed je best gedaan,je mag nu best wat lekkers.

Maar we gaan ervoor met z'n allen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 7:07    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal.

Deeltje ik weeg ook maandag zet hem op .

Dionbi wauw zoveel afgevallen je gaat weer goed volhouden nu .

Guusje inderdaad schrijven wat je kwijt wilt.

Gelukzoeker 1500cal komt bij mij ook wel eens voor .maar om af te vallen moet ik minder eten .

Gelukkig is die 72 kg weer beetje aan het zakken.

Wij gaan vandaag alles bestellen kopen voor tuinfeestje volgende week zaterdag ,mijn man is dan jarig .

zo ik ga ontbijten 2 vezelrijk knackerbrood met smeerkaas 20 plus en 2x koffie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 8:01    

Reageer met quote
Goedemorgen Smile
Fijn dat jullie het geen probleem vinden dat ik het happy schrijf,leuk verhaal toch,en toen ik het tegen kwam was het eerste wat ik dacht dit is een waarschuwing Lachen is natuurlijk niet zo maar wel toevallig!!
Mijn man en de kinderen zegen al jaren eet nou normaal tja maar bij mij moet alles snel snel belachelijk natuurlijk,want ik weet dat het niet de beste manier is,ik ben er het bewijs van,kan snel afvallen maar mega snel aankomen!!
Maar het gaat nu gebeuren ik ga vanaf vandaag normaal eten,en niet meer denken snel snel,
Ik heb net twee creakers gehad met halvarine en licht jam,en een kop koffie
@Dionbi wat fijn dat je afgevallen ben,ik hou het ook wel eens bij,bij het voedingscentrum,en blijf dan altijd wel onder de 1500 kcal,soms haal ik de 1000 kcal niet eens,maar de foute dingen noteer ik natuurlijk dan niet als ik de fout inga Schaam Schaam en dat is mijn fout,ik kan het wel,maar moet niet snaaien,maar in plaats van dat een creaker nemen of een stuk fruit!!
Ik weet het allemaal drommels goed!!
Volgens mij kunnen we vanaf maandag zien of iemand een groen of rood hokje heeft toch?
Voor mij zelf weet ik dat het bij mij donkerrood zal zijn,als ik er aan denk heb ik al buikpijn Schaam Schaam omdat ik een hele week alles gegeten heb wat los en vast zit,maar zal toch moeten,ik kan me er niet voor verstoppen,ik ga het dan ook gewoon doen,nou ja gewoon doen pfff Lachen
Wou nog even zeggen dat ik blij ben met ons groepje Lief
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 8:11    

Reageer met quote
Eliza we waren allebei aan het schrijven hier toen ik mijn berichtje poste stond het van jou er net Lachen daarom toch nog even reageren!!
Wat leuk een tuinfeestje ik ben volgende week donderdag jaren we hebben dan in elk geval wel mooi weer met onze verjaardagen,jou man dan bedoel ik,veel plezier alvast!!
Grappig ik heb ook die crackers gehad zijn lekker hé,eerst had ik de volkoren,doe jij er geen boter op?
En fijn dat je gewicht al weer naar beneden gaat!!
Klop dat jij met 1500 kcal niet afvalt?ik denk dan dat het komt omdat jij niet zoveel overgewicht hebt zou dat kunnen?
Zo sluit maar eens af,even stoffen en stofzuigen voor het te warm word Lachen Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 8:22    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik val na die overgang veel minder snel af .

ook slik ik medicatie voor trage schildklier .

Dus 1200 dan gaat het met onsjes eraf soms ,ook nu het warm is beweeg ik minder .

Boter alleen als ik hagelslag gebruik anders nooit vind het vies.

en ja we boffen nu met weer volgende week ons feestjes al kan die zaterdag 35 graden worden ik zet de hapjes maar binnen neer i.p.v. buiten
dan lijkt met niet zo goed .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 8:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 6 van 37