Auteur |
Bericht |
Deeltje1960 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-10-2015 Berichten: 3509 Dieet: Gezonder leven (bewust eten)
|
|
Veel plezier Gelukszoeker met de wandeltocht!!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 4:53 |
|
 |
|
 |
eliza10 Mega Weegclubfan

|
|
Goedemorgen .
Deeltje geen pleegzoon maar pete kind .
Gelukszoeker succes met het wandelen en je hebt een heerlijk dag ervoor . De zon schijnt .
Vandaag gaan we de oude schuttingen weg brengen en ik ga de was verzorgen van de zoon . ( student) .
En de voortuin doen .
Voor mij mag je hier alles schrijven ook je boosheid .
Fijne dag allemaal _________________ [
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 7:36 |
|
 |
Dionbi Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 1951 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Nee hoor Guusje, ik heb geen chips genomen
Gelukszoeker,
Heel veel succes en plezier tijdens de wandeltocht._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 8:11 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2274 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Vorige keer, en dat is al even terug, had ik geschreven meer van me te laten horen maar dat is dus niet gelukt. Ik voel me niet zo lekker, en de laptop waar ik bij tijden verslaafd aan lijk te zijn staat ook onaangeraakt hier op tafel. Ik zal proberen mijn leven te beteren maar ik merk dat als ik mij niet goed voel ik ook niet taal naar laptop oid.
Vanochtend schoot mij te binnen om te gaan wegen, en tot mijn verbazing was er zelfs iets af en dat terwijl ik mij niet eens netjes had gedragen afgelopen dagen. Het is niet veel maar alle beetjes helpen. Waar ik blij mee ben is dat ik niet uitschieters omhoog heb maar tussen de 128/129 blijf schommelen. Nog 2 vakantieweken met onze dochter voordat school weer begint en volgende week nog een week weg. 3 September begint school weer en dan wordt het tijd om serieus bezig te gaan.
Wat wel lastig is met teruglezen om op iedereen te reageren. Dat laat ik nu maar een volgende keer reageer ik op jullie verhalen.
Goed weekend en goede resultaten toegewenst. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 13:24 |
|
 |
|
 |
eliza10 Mega Weegclubfan

|
|
Hoi pien jammer dat je je niet zo lekker voelt en toch fijn dat je weer iets laat weten .
Geniet nog van de vrije dagen met je dochter en erna ga jij het weer oppakken . Beterschap en succes. _________________ [
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 13:37 |
|
 |

Geregistreerd op: 27-10-2015 Berichten: 3509 Dieet: Gezonder leven (bewust eten)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 14:49 |
|
 |
Guusje66 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 1635 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Lieve deeltje
Waarom probeer je niet om door de week wat op te letten en in het weekend wat meer wat je lekker vind,en dan niet doorslaan natuurlijk.
Je wilt niet naar een diëtist ofzo omdat die je gaat zeggen wat je allemaal niet meer mag,snap ik helemaal hoor. Maar misschien is dit gewicht gewoon jouw gewicht.
Anders ben je straks een leven lang aan het vechten,en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Is echt lief bedoeld hé x _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 15:55 |
|
 |
|
 |

|
|
Bedankt voor je lieve reactie,Guusje
Natuurlijk weet ik dat je het goed bedoeld meid
Ik snap zelf ook niet waarom ik me dit allemaal aan doe,nu voel ik me helemaal beroerd,en ik leer en ook nog eens niet van,ik zou het zo morgen weer kunnen doen
Ik moet me zelf leren accepteren,ik had het er vanmorgen nog over met mijn schoondochter,die snapt ook niet waarom ik het mezelf altijd zo moeilijk maak,zij zegt ook niks meer thuis halen,en normaal eten!!
En toen zij ze nog je bent mooi zoals je bent,wel lief natuurlijk,
Toch wel fijn om het hier van me af te schrijven_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 16:15 |
|
 |
Guusje66 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-10-2015 Berichten: 1635 Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag Woonplaats: Loppersum
|
|
Precies,we zijn allemaal mooi zoals we zijn,maar zo is het hoe ik het nu doe,wil in het t gewoon wat lekkers en door de week opletten. Dan heb je ook iets om naar uit te kijken en hou je (ik) het beter vol
Xx _________________ What goes around, comes around
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 16:20 |
|
 |

|
|
Je hebt gelijk Guusje,
Bedankt ik ga het zo dan maar eens proberen!!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 aug 2018 16:22 |
|
 |
|
|