Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
ja,zo gaat het op de goede dagen hé,mijn valkuil,het weekend...
Dan eet ik smiddags ook brood,wat lekkers tussendoor en s Avonds een wijntje,en daar moet ik vanaf!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
ja maar iets moet kunnen toch,maar jij slaat in ieder geval niet zo door dan mij!!

Ik moet van het idee af om snel af te vallen,en het stapje voor stapje te doen!!

En geen smoesjes verzinnen om maar te eten,O er is bij mij nog veel werk aan de winkel,maar te moet me gewoon lukken nu!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 19:53    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik eet toch wel iets meer als ik dat zo lees Schaam Schaam Ontbijt yogurt met havermout en fruit er door heen, tussendoor sultna, lunch 3 boterhammen en komkommer of iets, dan tussendoor iets van een koek of soepstengel met fruit, avond eten en dan nog toetje.
Heb wel een lopend beroep loop een dag zn 15.000 stappen als het er niet meer zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 6:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het scheelt wel dat je meer loopt tijdens je werk,dan is je verbranding ook hoger.

@Deeltje,als je ff bij google kijkt en invoert wat is mijn calorieenbehoefte,dan kun je lengte/gewicht/beweging enz invullen en rekent die tabel uit hoeveel je "mag"eten om af te kunnen vallen,heel handig.

Rustig aan vandaag meiden(als je kunt natuurlijk) Cool Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 7:07    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik zit even helemaal niet lekker in mijn vel door die rot hitte.

IK moet meer drinken maar heb geen dorst en door de verveling eet ik weer alles wat fout is en zag alweer de 72,2 staan vanmorgen .

Binnen gisteren 27,5 en de nachten zijn tropisch .

3 dagen dan is het voorbij ,

ik kan jullie nu geen raad geven want afvallen het lukt gewoon even niet .

succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 7:22    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Eliza knuffel... kan je niet met jezelf afspreken dat je elk half uur een glaasje water pakt. Of water met een smaakje?.

Hier gaat de weegschaal terug komen want katten moeten worden gewogen. Heb er wel gemixte gevoelens door want want houd in of ook zelf mee wegen of katten door middel van in de reismand stoppen te wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 7:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook nooit dorst,heb een app op mn telefoon maar ja,die kun je ook zo uitzetten pfff
Gisteren wel veel water gedronken,moet nu ook wel.
Vanmorgen op verjaardags visite,toch gezwicht voor een stukje kwarktaart,tussen de middag 1 boterham minder genomen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 11:29    

Reageer met quote
Maar dat doe je goed Guusje jij maakt een keuze,door dan die ene boterham te laten staan,,ik zal is kijken op Google volgens mij heb ik dat al eens gedaan,als ik onder de 1500 kcal blijf moet ik afvallen

Eliza,zo vaak zondig jij niet dat komt wel weer goed,ik heb vandaag ook niet genoeg gedronken, zit achter mijn laptop het zweet loopt me langs de oren ba ba Rollende ogen

Gelukszoeker je hebt toch ook zulke netjes met een haak eraan deden ze vroeger de baby,s in wegen wel handig voor je katten Lachen

Pfff hier ook een slechte nacht achter de rug,zo,n pijn in mijn nek en schouder,was er misselijk van,ik heb dat nu ongeveer 7 weken,dacht zal ook wel slijtage zijn heb ik ook aan de rechterkant,
Ben er voor twee weken maar mee naar therapie gegaan zij zei het zit allemaal vast en in plaats dat het beter werd word het slimmer,dus de dokter maar gebeld vanmorgen geweest,moest een foto laten maken van de schouder,als daar niks uitkomt moet ik naar een neuroloog,kan wel een maand deuren voor ik daar dan terecht kan,,als ik ook niet altijd wat heb Rollende ogen

vandaag een slechte dag gehad,ben naar de Lidl geweest kom ik bijna nooit noten halen,en dan neem ik steeds een hand vol heb al een halve zak op,daar gaan we weer,en heb luxe broodjes meegenomen ook al te veel van gegeten Rollende ogen ,maar niet meer naar de Lidl gaan in vervolg

Morgen word het ook uitkijken ben dan Jarig,
Vrijdag alles weer normaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 14:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zoooo herkenbaar Deeltje,tis ook allemaal zo lekker hé.
Ik drink wel veel maar hou veel vocht vast,heb net als Deeltje van die klompvoeten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 15:26    

Reageer met quote
Haha Guusje klompvoeten,je kunt het mooi zeggen Lachen
Maar ik heb zo wie zo al stevige benen,geen mooie slanke voeten en enkels ,weet nog wel toen onze jongste klein was,weet je wat hij zei?Mama jij heb vierkante voeten Lachen nou en bedankt hé Lachen
En zo heeft iedereen weer een ander Figuur,we moeten het er toch maar mee doen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 15:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 13 van 63