Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Yesss Guusje daar ben je Erg blij ik heb de sprint gesloten,
We zijn nu met een mooi klein groepje,dat elkaar ook altijd heeft gesteund,en daar ben ik erg blij om!!
Zoals jullie hebben begrepen Van Gelukszoeker vind zij het even niet prettig om haar gewicht in te vullen,ik heb gezegd dat het goed was,
het is lekker overzichtelijk zo,iedereen zit met hetzelfde probleem,
Ik hoop zo dat we veel aan elkaar mogen hebben!!
Met mij gaat het lijnen even helemaal niet,heb net weer een pak koekjes op Schaam Schaam O ik weet dat het zo niet goed is,maar het is gebeurd!!
Morgen weer een nieuwe poging!!
Kom op meiden we kunnen het,Samen staan we sterk Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:52    

Reageer met quote
ZO IS HET WEL!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:56    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik vind het geen probleem dat gelukszoeker niet elke week weegt.
Misschien een idee om iedere week hetzelfde gewicht in te voeren?
Dan heb je tenminste geen leeg hokje.

Deeltje, ik hoop echt dat je een methode gaat vinden die voor jou werkt. Ga je je kcal ergens bijhouden?
Zolang je zoet blijft eten, zul je die zoetbehoefte houden.
De eerste dag is het moeilijkst om eraf te blijven, daarna gaat het steeds makkelijker.
En alles noteren wat je eet.
Ik dacht na bv 3 koekjes ook wel eens, nu is de dag toch al verpest, maar toen ik naar de kcal/punten (Weight Watchers) keek, bleek het nog best mee te vallen.

Samen gaat het ons lukken! Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 21:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Guusje, jij zit al bijna onder de 90 Geschokt
Dat gaat je deze week vast lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 21:32    

Reageer met quote
Dionbi doe jij Weight Watchers dan?
Goed voorstel voor Gelukszoeker het zelfde gewicht invullen,net wat jij zegt!!
O dat snoepen ik denk de hele dag aan lekkere dingen,ik wou net al weer een gevulde koek pakken,mijn man zij al je had er vanmorgen toch ook al een gehad Schaam Schaam hij moest eens weten wat ik vanmiddag allemaal wl niet naar binnen heb gewerkt Schaam Schaam maar dat moet echt veranderen hoor want anders ben ik eerder bij de 90 kilo dan ik zelf denk Schaam Schaam O wat erg hé,ik moet nodig een schop onder mijn ??? hebben Lachen
Maar morgen wil ik het weer proberen,Nee ik ga geen kcal tellen,k weet heel goed wat ik mag eten ongeveer 1500 kcal en dat is best veel hoor!!
Hoe vergaat het jou dan Dionbi wat doe jij nu precies dan?
Voor straks iedereen welterusten ZZzz.. ZZzz.. ZZzz.. Schaapjes tellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 21:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker,
Goed dat je de cijfers van de weegschaal even loslaat.
Soms is dat gewoon even het beste.
Iedere dag dat je gezond eet, is er 1.
En lukt het eens een dag niet, niets aan de hand.
Kijk naar de dagen die wél goed gaan.
Of desnoods naar de dagdelen die goed gaan.

Pien,
Jou ken ik nog niet zo goed.
Ik zag op jouw profiel dat je een tijdje je gewicht niet hebt ingevuld.
Ga je het lijnen nu weer oppakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 21:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje,
Ik doe nu Weight Watchers. Dat had ik al eens eerder gedaan, maar ben begin juni daar weer mee begonnen. Ik ga niet naar de cursus, maar doe het online.
Zoals je aan mijn ingevulde gewichten kunt zien, blijf ik ook schommelen, maar het gaat nu al 3 dagen goed.
Als ik vantevoren mijn dag plan, merk ik dat het gemakkelijker gaat.

Weet je ook waarom je gaat snoepen?
Want als je gewoon goede maaltijden eet, kan het geen honger zijn.
Misschien toch eens een paar dagen alles bijhouden wat je eet, om even de puntjes op de i te zetten? Soort van bewustwording?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ojee Deeltje. Dat is niet echt de bedoeling. Maar als ik de oplossing voor je had zou ik je die geven.
Het beste is om op moeilijke momenten afleiding te zoeken.
Wat je wel zou kunnen doen is eiwitrijk te ontbijten en lunchen. Dat helpt bij mij wel, veel minder snaaidrang. Maar zodra ik mezelf iets toestand is vaak ook het hek van de dam.

Dionbi, wij hebben wel vaker in dezelfde sprintjes geschreven. Ik hoop dat het me nu lukt om blijvend af te vallen. Ik let op de koolhydraten maar het is de eerste dagen best wel lastig. Maar ik ga door.

Deeltje, je gaat het morgen niet opnieuw proberen maar je vervolgt je afvalplan. Maak voor jezelf een plan van aanpak en kom erachter wat er voor zorgt dat je gaat snaaien. En evt je plan bespreken met je man of iemand anders zodat je er niet alleen voor staat.
Hoe ontbijt je nu? Zou je evt eiwitrijk kunnen ontbijten? Als ik 's ochtends Griekse yoghurt met kaneel en fruit neem en wat muesli dan zit ik tot het middaguur voelen ook geen drang tot snoepen. Tussen de middag volkoren brood of cracker met ei en wat rauwkost en of een eigen gemaakt soepje dat vult ook goed.

Gelukszoeker, fijn om van je te lezen. Wegen kan leuk zijn maar ook heel frustrerend. Eerst maar eens lekker in je vel komen te zitten, later maar weer wegen. Probeer wel op de suikers te letten want die kunnen heel wat aan je gemoedstoestand doen.

Ik ga nu slapen. Kom morgen weer en dan schrijf ik vanaf de laptop, dat gaat toch wat makkelijker.

Welterusten allemaal.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Nou Dionbi,ik weet nou niet meer zeker of ik het goede gewicht heb doorgegeven haha,volgens mij was het 91.1,weeg me vrijdag dan zullen we het zien

succes allemaal Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 5:42    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dionbi zo was ik het ook van plan zodra ik niet weeg voer ik het zelfde gewicht in staat wel zo netjes.
Dionbi wel knap dat je Weight Watchers weer heb op gepakt en op zich ook wel ee fijne methode om mee af te vallen. Zet hem op vandaag dag 4 van gezond eten gaat je lukken!

Deeltje vandaag een nieuwe dag nieuwe kansen is bodieboost dan niet iets voor je? Heb je 2 jokers per en scheelt je enorm in tellen.

Guusje lekker bezig zeg! Zo door gaan!

Ik heb noodgedwongen een nieuwe hobby gevonden om tot rust te komen. Daimond painten vind dat wel erg fijn om te doen en ik bezig ben vergeet ik de eetbuien en alles en ontspan ik echt even.
Ook ben ik bezig mij te verdiepen in katten gedrag.
Juist dingen doen die niks met eten te maken hebben dat in combinatie met 1 keer per week boodschappen doen moet en de rust laten terug keren en voorkomen dat ik aankom.

Dames we kunnen dit!! Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 6:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 2 van 63