Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Dit jaar wil ik eindelijk eens mijn streefgewicht behalen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Alice63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,
Ik ben Alice ,getrouwd , al 32 jaar en we hebben 1 dochter die al samenwoont.

En ik ben …al 16 jaar bezig mijn streefgewicht te behalen ,telkens als ik er dichtbij was moest ik weer aan de prednison ,de laatste x was ik met Sonja bakker bijna bij mijn 85 kilo, hoefde er nog maar 4 >grgr mijn bezinking was torenhoog en jawel weer aan de prednison. Ondanks alle kwaaltjes nooit opgegeven ,mijn motto was dan ook> maandag begin ik weer..Lach

Maar…op deze site heb ik (denk ik>hoop ik ) een stok achter de deur om bij mijn streefgewicht te komen en elke week mijn gewicht door te geven dat geeft met wel wat meer motivatie..> hier kijken jullie vast wel mee!

We zijn bezig met verhuizen (mijn man en ik ) en rond 20 februari pak ik 1 van de boeken van Sonja Bakker weer op (zit nu ergens in een doos> maar welke Erg blij

Wil ook weer meer gaan wandelen en of op de Wii gaan staan (haha en natuurlijk erop bewegen )

Ik ga hier even verder neuzen ,hoe alles werkt hier> én als jullie nog wat willen weten>gewoon vragen.

Groetjes,
Alice
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Welkom! Veel succes gewenst! Volgens mij zijn er hier wel meer mensen bezig met Sonja Bakker.
Kijk bijvoorbeeld eens op dit subforum:
https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-sonja-bakker-f121.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2022 23:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Alice, van harte welkom bij de weegclub.
ik zie dat ik je geen welkomsberichtje heb gestuurd...sorrie daar voor
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Laatst aangepast door Dipinipi op vr 01 jul 2022 15:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo Alice,

Hoe is het ermee? Zijn de boeken van Sonja al uitgepakt? Ben heel nieuwsgierig hoe het je vergaat.

Laat gauw wat van je horen, je was zo positief. Maak anders een gezellig dagboekje aan of schrijf je in, in een sprintje. Zo gezellig.

Groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 jul 2022 14:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Als je vragen hebt....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jul 2022 7:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
'Hoi hoi, Daar was ik alweer , helemaal ontschoten ( eum zeggen we dat zo ) om hier mijn ervaringen op te schrijven >typen .. Maar ja qua gewicht kan ik weer opnieuw beginnen, met de vakantie met zere nek gelopen , flinke ontsteking , want de bezinking was weer ver omhoog , balen dat ik van een halve na andere halve moest en hoppa kilootjes weer boven de 100.. We zitten inmiddels al wel in ons nieuwe huis> daar ook al plat gelegen met een vreselijke zeur in mijn zij ,maar alles nu afkloppen, gaat nu weer de goede richting op en ik ben al weer aan het wandelen geslagen >dat gaat goed , nu nog een Watch voor mijn stappen en wat ik in huis nog doe .. En ondanks alle tegen slagen blijf ik positief ,ook in het afvallen , Nee geen Sonja bakker, had geen zin meer in menuutjes , houd nu de food app aan en dat gaat goed , alhoewel ik vandaaag. Vet in het rood stond voor vetten , dus? Morgen gelijk de hele dag indeling erin zetten .. Volgens mij had ik ergens nog een dagboekje staan , even weer op zoeken ,ga daar dan wel in verder … Toch wel fijn om hier weer te zijn , fijne avond , Alice Enne Dipinipi (hoop dat ik het goed getypt heb ) ik struikelde al over de letters bedankt nog voor je berichtje ,
Nou ik ga al gelijk de fout in sorry Rollende ogen had de smiley van de iPad gepakt en natuurlijk gaf het erop aan ,Pff kon gelukkig nog kopiëren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2022 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo Alice,

Fijn dat je weer schrijft. Leuk hoor. Ik hou ook een Eetmeter bij van voedingscentrum. Ik plan wat ik ga eten allemaal vooraf in, zodat ik kan schuiven met voeding als het teveel of te weinig wordt.

Goed dat je lekker beweegt, altijd blijven doen hoor. Al is het maar een half uur per dag wandelen. Mocht je pijn ervaren, neem wat in, zodat je blijft bewegen. Doe ik ook altijd. Rust roest en dat moeten we helemaal niet hebben.

Zet um op joh, weet dat we je steunen.

Warme groet van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2022 23:12    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Reageer met quote
Hoi Alice,

Succes met afvallen!
Even gekeken in je boekje, welkom!!

Groetjes en liefs tante Zon Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2022 10:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi zonnetje ,

Ik typ nu hier> https://www.weegclub.nl/forum/gezond-dagboek-samen-met-food-app-t57466-30.html Als het goed gaat haha

Zal jou ook even opzoeken, altijd leuke nieuwe mensen te leren kennen met wat ze doen en hoe het lijnen en afvallen gaat

Alvast fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jul 2022 11:12    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hoi Alice
Ik bem ook steeds ziek. Maar door consequent zijn blijf ik redelijk op de rails. Geef niet op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jul 2022 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1