Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dit is Shanti!

Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   shanti
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vandaag is een nieuwe start! Nadat ik vorig jaar ziek ben geweest ben ik niet meer wezen sporten. Ook niet zo meer opgelet, en dan op een gegeven moment..... WAAAAAT!! Mijn weegschaal gaf vanochtend 68,4 kg aan, een alltime high.

Ik ben vandaag begonnen met fase 1 van South Beach. Dat heb ik een paar jaar eerder ook gedaan en het bevalt goed. Gewoon koolhydraten laten staan, lekker makkelijk ook in een restaurant. Wel even een gepuzzel met recepten enzo, maarja, het is maar voor twee weekjes.

Ook ga ik weer beginnen met hardlopen. Het sporten is er finaal bij in geschoten. En op een gegeven moment zit je liever thuis op de bank dan naar de sportschool gaan. Het zal wel weer vies tegenvallen, maar ik begin rustig aan te dribbelen (meer veredeld wandelen, maar goed).

Mijn doel is 60 kg. Met een lengte van 165cm zit ik met 63kg op een gezonde BMI, daar ben ik ook al blij mee!

Dusss, dat is mijn voorstelpraatje. Ik hoop hier wekelijks een mooie afvalprestatie te kunnen melden.

Groetjes, Shanti
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 17:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom op deze leuke site en succes

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 22:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1