Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dipinipi stelt zich voor

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ik had al een foto'tje uitgeprobeerd, maar die was teveel uitvergroot... komt nog wel een keer..

groetjes Ritamaria

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
het lukte mij ook niet hoor,Ellen heeft het voor mij gedaan

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Om te beginnen zal ik even kort samenvatten wie ik ben en hoe m'n lijnverleden eruit ziet
ik ben 58 jaar en eigenlijk heb ik altijd al tegen de kilo's gevochten,ik bleef daardoor altijd wel redelijk op gewicht,tot het 13 jaar geleden echt uit de hand liep,toen ben ik naar de Weight Watchers gegaan en ben daar snel en goed afgevallen tot m'n streef van 63 kilo
dat heb ik een paar jaar vast kunnen houden en toen helaas.... Verward
nou ja daar komt de overgang overheen en het lukte niet meer
nu ben ik in augustus weer begonnen en ben 8 kilo kwijt,ik woog 90.2 en wil naar de 68 voor de zomer,nog een eindje te gaan dus maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken,het MOET gewoon

Beste Dpinini,

Wat ben jij goed bezig, top! Je bent strijdbaar en hebt een duidelijk streef gewicht voor jezelf Ik hoop en verwacht dat je het gaat lukken met jouw instelling! Top!

Ik ben wel een tikje jaloers ??, bij mij zit de overgang me hoorlijk in de weg, alles is lekker..Niet fijn.

Samen met de restverschijnselen van een herseninfarct, alweer ruim 3 jaar geleden ben ik aan het Jo jo’en gegaan... Das echt zo balen en doe het allemaal mezelf aan. 2018 gaat vernieuwend voor me zijn. In veel opzichten; flink wat kg’s er af lijnen en zorgen dat ik nooit meer boven de 78 kg kom! Die afspraak staat met mezelf ??.

Ik ben lid geworden van Weight Watchers op 1 januar 2018. Ik ben me aan in het inlezen en start as maandag. Waarom dàn pas, nou, omdat de kasten hier nog aardig gevuld zijn. Zo zie ik dagelijks de smulwaar liggen met heerlijke, maar vooral onweerstaanbare, etenswaren voor mij.

Die gaan eerst op, en anders worden as maandag de laatste dingen weggegeven en wanneer over datum,weggegooid.
Het lukt me niet om af te vallen als er een heerlijke kerststol ligt, lekkere kerst koekjes, borrelhapjes, etc.. Wel ernstig dat ik de beheersing niet heb en er van af vanaf kan blijven).

Na mijn herseninfarct okt 2014, zijn er meer dingen moeilijk geworden en met regelmaat blijven dr dingen onmogelijk ??

Ik wil vooruit komen, vandaar de positieve schop tegen mn billen en vanaf maandag terug naar de basis van Cohen, met wat hulp en ondersteuning van de Weight Watchers!
Ik wil heel graag de nodige kg’s eraf hebben. Zo’n ruim 15 kg nu. Gaat me lukken! Ik wil het zó graag!

Succes Dipinin!

Tot schrijfs ??

Groetjes, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 15:02    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
leuk dat je even langs kwam in m'n voorsteldraadje Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 15:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3