Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
Auteur |
Bericht |
Ritamaria Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-11-2007 Berichten: 2692 Dieet: Cohen Woonplaats: Tegelen
|
|
Ik had al een foto'tje uitgeprobeerd, maar die was teveel uitvergroot... komt nog wel een keer..
groetjes Ritamaria_________________ ...
wat is lekkerder dan slank zijn....? |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: do 15 nov 2007 17:41 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41400 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
het lukte mij ook niet hoor,Ellen heeft het voor mij gedaan_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 nov 2007 17:54 |
|
 |
Netje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-4-2009 Berichten: 922 Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet Woonplaats: Apeldoorn
|
|
Dipinipi schreef: | Om te beginnen zal ik even kort samenvatten wie ik ben en hoe m'n lijnverleden eruit ziet
ik ben 58 jaar en eigenlijk heb ik altijd al tegen de kilo's gevochten,ik bleef daardoor altijd wel redelijk op gewicht,tot het 13 jaar geleden echt uit de hand liep,toen ben ik naar de Weight Watchers gegaan en ben daar snel en goed afgevallen tot m'n streef van 63 kilo
dat heb ik een paar jaar vast kunnen houden en toen helaas....
nou ja daar komt de overgang overheen en het lukte niet meer
nu ben ik in augustus weer begonnen en ben 8 kilo kwijt,ik woog 90.2 en wil naar de 68 voor de zomer,nog een eindje te gaan dus maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken,het MOET gewoon |
Beste Dpinini,
Wat ben jij goed bezig, top! Je bent strijdbaar en hebt een duidelijk streef gewicht voor jezelf Ik hoop en verwacht dat je het gaat lukken met jouw instelling! Top!
Ik ben wel een tikje jaloers ??, bij mij zit de overgang me hoorlijk in de weg, alles is lekker..Niet fijn.
Samen met de restverschijnselen van een herseninfarct, alweer ruim 3 jaar geleden ben ik aan het Jo jo’en gegaan... Das echt zo balen en doe het allemaal mezelf aan. 2018 gaat vernieuwend voor me zijn. In veel opzichten; flink wat kg’s er af lijnen en zorgen dat ik nooit meer boven de 78 kg kom! Die afspraak staat met mezelf ??.
Ik ben lid geworden van Weight Watchers op 1 januar 2018. Ik ben me aan in het inlezen en start as maandag. Waarom dàn pas, nou, omdat de kasten hier nog aardig gevuld zijn. Zo zie ik dagelijks de smulwaar liggen met heerlijke, maar vooral onweerstaanbare, etenswaren voor mij.
Die gaan eerst op, en anders worden as maandag de laatste dingen weggegeven en wanneer over datum,weggegooid.
Het lukt me niet om af te vallen als er een heerlijke kerststol ligt, lekkere kerst koekjes, borrelhapjes, etc.. Wel ernstig dat ik de beheersing niet heb en er van af vanaf kan blijven).
Na mijn herseninfarct okt 2014, zijn er meer dingen moeilijk geworden en met regelmaat blijven dr dingen onmogelijk ??
Ik wil vooruit komen, vandaar de positieve schop tegen mn billen en vanaf maandag terug naar de basis van Cohen, met wat hulp en ondersteuning van de Weight Watchers!
Ik wil heel graag de nodige kg’s eraf hebben. Zo’n ruim 15 kg nu. Gaat me lukken! Ik wil het zó graag!
Succes Dipinin!
Tot schrijfs ??
Groetjes, Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 jan 2018 15:02 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41400 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
leuk dat je even langs kwam in m'n voorsteldraadje  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 jan 2018 15:27 |
|
 |
|
|
 |
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|