Auteur |
Bericht |
Linda Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-9-2007 Berichten: 2254 Dieet: bakker/eet beter leef beter Woonplaats: venlo
|
|
hoi dini
van harte welkom op de weegclub en veel succes
liefs loentje_________________
Groetjes Linda |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 9:05 |
|
 |
|
 |
Marij Weegclubfan voor het leven

|
|
Succes Dini |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 9:21 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41400 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
dank jullie wel voor het hartelijke welkom,dat voelt echt heel goed_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 9:34 |
|
 |
Irene1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-10-2007 Berichten: 1400 Dieet: weight watchers Woonplaats: Zwolle
|
|
Hoi Dini,
ook van harte welkom en bedankt voor je opmerkingen alvast! Je bent al een eind op weg kwa gewicht. Het blijft toch altijd iets om rekening mee te houden, ben ik bang. De valkuilen blijven ook hetzelfde, maar het voordeel is dat je weet dat je het kunt. Nu gaat het ook weer lukken! Het wekelijks wegen, de anderen die meekijken en je een hart onder de riem steken als het tegenzit. Ga je ook nog naar bijeenkomsten? Ik schrijf hier in een eetboekje ook nog mijn punten en beweging, in mijn points calculator en mijn boekje, driedubbel op, maar het went... ('t werkt wel!).
Veel succes met afvallen!_________________ Irène
Op 1 mei 72 kg wegen: 0,5 a 1 kg per week! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 16:05 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
Nee Irene ik ga niet meer naar de kursus,vorig jaar na de vakantie wel weer gegaan maar de coach daar kon me niet inspireren/motiveren
ik ben nu weer zelf begonnen met de cd-rom en dat gaat prima,ik wil in mei 68 wegen dus ik heb nog even te gaan,dan is m'n BMI 25 en weer gezond  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 16:12 |
|
 |
Meeri Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 13760 Dieet: low carb Woonplaats: Aruba
|
|
Heel veel succes met je nieuwe start met de Weight Watchers methode. Met de hulp van ons hier gaat het je vast en zeker lukken. Gewoon meedoen met het forum ook als het eventjes tegen zit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 16:31 |
|
 |
Irene1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-10-2007 Berichten: 1400 Dieet: weight watchers Woonplaats: Zwolle
|
|
Hoi Dini,
Herkenbaar van coaches die niet inspireren. Hier gelukkig wel allerlei mensen die je willen helpen en je steunen. Ik vind het tot nu toe erg geslaagd! Goed van je om de stapjes naar je "ideale" gewicht klein te maken, zo wordt de kans groter dat je het haalt.
Een wijs man (Lao Tse) zei eens: elke 1000 mijl begint met de eerste stap(pen).
De clou zit em in blijven geloven in jezelf, dat je het kunt en mild zijn voor jezelf als het even tegenzit.
Samen komen we er wel!_________________ Irène
Op 1 mei 72 kg wegen: 0,5 a 1 kg per week! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 17:11 |
|
 |
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/534-1587.gif[/img] Dini!
Ik ben het met mijn voorgangers eens! Heel veel succes, die kilo's raak je met onze steun en adviezen wel kwijt hoor!
Groetjes,
Bianca |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 nov 2007 17:14 |
|
 |
Ritamaria Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-11-2007 Berichten: 2692 Dieet: Cohen Woonplaats: Tegelen
|
|
Dini, van mij ook nog veel succes gewenst
Ritamaria_________________ ...
wat is lekkerder dan slank zijn....? |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: do 15 nov 2007 16:03 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
dank jullie wel allemaal
leuk Ritamaria dat we hier samen schrijven,jammer dat je geen foto'tje hebt staan dan was her nog leuker  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 nov 2007 17:31 |
|
 |
|
|