Auteur |
Bericht |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38995 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
vanmorgen zomaar weer een kilo minder,ik wist natuurlijk wel dat het vooral vocht was maar toch leuk als je weer eens gelijk krijgt
nog een paar dagen dan hoop ik onder de 74 te knallen
gister gegeten
yoghurt met een appel
roerbak met kip
gordon bleu met broccoli en 1 aardappeltje+ half lepeltje jus
appel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 nov 2008 10:53 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38995 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
vrijdagmorgen was ik precie 74
vrijdag naar Luxemburg gereden en daar niet helemaal braaf geweest,vandaar dat ik maar een pondje meer heb neergezet,ik kon me niet wegen daar,morgen zal ik wel wat zwaarder zijn,ik ga voor ONDER de 74 eind van de week  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 nov 2008 22:33 |
|
 |
Ingrid2509 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 6447 Dieet: Gezond eten met WW Woonplaats: bollenstreek
|
|
Hoi
Zet 'm op deze week dan kom je zeker onder de 74.
Liefs Ingrid |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 nov 2008 15:30 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
vanmorgen weer een paar onsjes lichter terwijl ik toch een beetje zuurkoolstamp en magere rookworst heb gegeten
kennelijk kan ik gewoon wat aardappelen eten bij coen,dat heb ik vorige week ook gedaan en toen ben ik 2 kilo afgevallen
smiddags een gourcettesoepje gegeten met kipfilet
smorgens een appel,2 fjordjes met huttekase en tomaat en savonds laat nog een grote appel met kaneel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 nov 2008 10:03 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
gister iets te royaal geweest en dat was te merken op de weegschaal,ik voelde me vanmorgen ook wat vol
vandaag weer lekker naar de sportschool geweest,ik ga zo lekker!!!
ik heb natuurlijk m'n rondje krachtapparaten gedaan,heel secuur,en daarna 15 min op de ongelijke loopband á 4 km per uur,geen centje pijn,nou ja wel een beetje gevoel dat ik wat had gedaan maar het ging toch goed,als ik zo doorga loop ik in mei de 4daagse van Odoorn mee
over een paar weken ga ik mezelf belonen met een verwendagje sauna in de Zwaluwhoeve,dat had ik mezelf beloofd als ik op m'n streef ben maar ik vind eigenlijk dat ik het nu ook wel verdien,er is al 17 kilo af,eens kijken of ik de 20 haal voor 10 december
menu van vandaag
fordjes met huttekase en tomaat
soep van tomaat,paprika en phili,stukje gegrild mager vlees(mag niet)
iets van roerbak met mager gehakt en pikante saus met een "wrap"(mag niet)misschien laat ik die wel weg,ik wil immers afvallen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2008 15:54 |
|
 |
Nieke Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-8-2008 Berichten: 1247 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Oh wat heerlijk,dat je zo lekker gaat
Kijk en zo een dagje zwaluwhoeve,dat is pas een heerlijk vooruitzicht,doe je goed.
Liefs,Nieke_________________  [/url]
"Try not!Do,or do not!There is no try! |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: wo 19 nov 2008 16:01 |
|
 |
AnneBelle Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-11-2008 Berichten: 93 Dieet: Dr. Cohen Woonplaats: Noord Holland
|
|
Hmmm klinkt lekker zo`n verwendagje, die ga ik mezelf ook maar eens beloven als ik 5 kg kwijt ben.
Ik vraag me weleens af je of je voldoende binnenkrijgt om ook nog te gaan sporten. Kan me voorstellen dat je dan even niet lekker wordt ;-). Of eet je iets extra`s voor of na het sporten?
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2008 18:45 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
AnneBelle schreef: | Hmmm klinkt lekker zo`n verwendagje, die ga ik mezelf ook maar eens beloven als ik 5 kg kwijt ben.
Ik vraag me weleens af je of je voldoende binnenkrijgt om ook nog te gaan sporten. Kan me voorstellen dat je dan even niet lekker wordt ;-). Of eet je iets extra`s voor of na het sporten?
 |
ik sport niet zo zwaar hoor,als ik zou tennissen of lange wandeltochten zou maken zoals voorheen zou ik wel wat extra koolhydraten eten denk ik,ik sport al zolang ik me an herinneren,m'n lichaam hoeft niet veel extra spiermassa aan te maken,kwestie van onderhouden_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2008 19:12 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 nov 2008 12:02 |
|
 |
Ietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-10-2008 Berichten: 2960 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
lekker dipini dat je weer te kleine kleding past goed hoor_________________
Ik ben bereid mijn ideale gewicht te bereiken!!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 nov 2008 20:31 |
|
 |
|
|