Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dipinipi eet kh bewust en suikervrij

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
vanmorgen zomaar weer een kilo minder,ik wist natuurlijk wel dat het vooral vocht was maar toch leuk als je weer eens gelijk krijgt
nog een paar dagen dan hoop ik onder de 74 te knallen

gister gegeten
yoghurt met een appel

roerbak met kip

gordon bleu met broccoli en 1 aardappeltje+ half lepeltje jus

appel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 nov 2008 10:53    
Moderator

Reageer met quote
vrijdagmorgen was ik precie 74
vrijdag naar Luxemburg gereden en daar niet helemaal braaf geweest,vandaar dat ik maar een pondje meer heb neergezet,ik kon me niet wegen daar,morgen zal ik wel wat zwaarder zijn,ik ga voor ONDER de 74 eind van de week Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Hoi

Zet 'm op deze week dan kom je zeker onder de 74.

Liefs Ingrid

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2008 15:30    
Moderator

Reageer met quote
vanmorgen weer een paar onsjes lichter terwijl ik toch een beetje zuurkoolstamp en magere rookworst heb gegeten Geschokt
kennelijk kan ik gewoon wat aardappelen eten bij coen,dat heb ik vorige week ook gedaan en toen ben ik 2 kilo afgevallen
smiddags een gourcettesoepje gegeten met kipfilet
smorgens een appel,2 fjordjes met huttekase en tomaat en savonds laat nog een grote appel met kaneel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 10:03    
Moderator

Reageer met quote
gister iets te royaal geweest en dat was te merken op de weegschaal,ik voelde me vanmorgen ook wat vol

vandaag weer lekker naar de sportschool geweest,ik ga zo lekker!!!
ik heb natuurlijk m'n rondje krachtapparaten gedaan,heel secuur,en daarna 15 min op de ongelijke loopband á 4 km per uur,geen centje pijn,nou ja wel een beetje gevoel dat ik wat had gedaan maar het ging toch goed,als ik zo doorga loop ik in mei de 4daagse van Odoorn mee
over een paar weken ga ik mezelf belonen met een verwendagje sauna in de Zwaluwhoeve,dat had ik mezelf beloofd als ik op m'n streef ben maar ik vind eigenlijk dat ik het nu ook wel verdien,er is al 17 kilo af,eens kijken of ik de 20 haal voor 10 december

menu van vandaag

fordjes met huttekase en tomaat

soep van tomaat,paprika en phili,stukje gegrild mager vlees(mag niet)

iets van roerbak met mager gehakt en pikante saus met een "wrap"(mag niet)misschien laat ik die wel weg,ik wil immers afvallen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Nieke
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Oh wat heerlijk,dat je zo lekker gaat Erg blij
Kijk en zo een dagje zwaluwhoeve,dat is pas een heerlijk vooruitzicht,doe je goed.

Liefs,Nieke

"Try not!Do,or do not!There is no try!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 16:01    
Vrouw Weeggegevens   AnneBelle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Hmmm klinkt lekker zo`n verwendagje, die ga ik mezelf ook maar eens beloven als ik 5 kg kwijt ben.

Ik vraag me weleens af je of je voldoende binnenkrijgt om ook nog te gaan sporten. Kan me voorstellen dat je dan even niet lekker wordt ;-). Of eet je iets extra`s voor of na het sporten?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 18:45    
Moderator

Reageer met quote
AnneBelle schreef:
Hmmm klinkt lekker zo`n verwendagje, die ga ik mezelf ook maar eens beloven als ik 5 kg kwijt ben.

Ik vraag me weleens af je of je voldoende binnenkrijgt om ook nog te gaan sporten. Kan me voorstellen dat je dan even niet lekker wordt ;-). Of eet je iets extra`s voor of na het sporten?

ik sport niet zo zwaar hoor,als ik zou tennissen of lange wandeltochten zou maken zoals voorheen zou ik wel wat extra koolhydraten eten denk ik,ik sport al zolang ik me an herinneren,m'n lichaam hoeft niet veel extra spiermassa aan te maken,kwestie van onderhouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 19:12    
Moderator

Reageer met quote
vanmorgen was de weegschaal weer lief voor me,m'n weekend is weer goed gemaakt,wel balen dat het nu weer bijna weekend is met een etentje dat ik niet echt in de hand heb Verward
nou ja ik zal maar zo braaf mogelijk blijven dan zal de schade wel meevallen
vandaag en morgen kan ik in ieder geval nog scoren en zondag is ook weer een gewone dag

net even wat kleding doorgepast die nog te klein was....jaja die past ook weer cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 nov 2008 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Ietje

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
lekker dipini dat je weer te kleine kleding past goed hoor

Ik ben bereid mijn ideale gewicht te bereiken!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 20:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Pagina 9 van 1448