Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dieetdagboek kleine80, terug van weg geweest (weight care)

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleine80
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Vorig jaar juli was ik hier ook te vinden. Ik was 4 maanden daarvoor bevallen van een mooie zoon en wilden graag de extra kilos kwijt. Ik ben toen begonnen aan Camebridge 500. De kilos vlogen eraf en al snel woog ik minder dan voor mijn zwangerschap. Ik wilde graag naar mijn streefgewicht 72 kilo. Na een maand was ik al meer dan 10 kilo kwijt! Cambridge was goed vol te houden, ik had genoeg energie. Ik heb die periode niet gesmokkeld. Alleen het gemis van een colatje viel mij zwaar. Ik deed twee keer in de week thuis aan aerobics.

Helaas werd ik na een maand ziek en kwam ik in het ziekenhuis terecht. Na een tweede opname bleek mijn galblaas er uit te moeten. Deze was chronisch ontstoken. Niet het resultaat van het lijnen, maar waarschijnlijk al langer een probleem. Helaas bleef het daar niet bij en heb ik mijn nog tot februari niet goed gevoeld. Langzaam aan ging het beter. In het jaar dat ik gestopt ben ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen en dat vond ik zonde! Dus dit keer opnieuw beginnen en goed afbouwen.

In juli ben ik begonnen met hardlopen. Ik volg het schema van de Belgische Evi. Ik loop nu ongeveer 2 keer in de week en zit bijna aan de 5 kilometer hardlopen.

Sinds zaterdag ben ik begonnen aan Weight Care. Vergelijkbaar met Camebridge. Ik ben begonnen met plan a. Twee shakes en een reep. Plus mijn fruit en rauwkost! Ik wil deze 3 weken doen en dan naar plan b overstappen. Ik vind het goed te doen. Vooral omdat je hier nog iets bij mag, zonder dat dat verleiding brengt!

De reden dat ik Weight Care doe ipv Camebridge is de prijs en dat ik niet meer naar de consulente hoef. Deze stok achter de deur heb ik niet nodig.

Laatst aangepast door kleine80 op wo 03 okt 2012 13:03, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 12:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag 29 september ben ik begonnen met de shakes. Ik had een vroege dienst dus hoopten dat de dag een beetje snel zou gaan.

De Weight care shakes mogen aangemaakt worden met yoghurt en dat is een hele verbetering dan de cambridge shake. Ik moest mij erzelf toe zetten om s middags wat te eten (een choco crisp reep), want had gewoon geen trek. Tussen door lekker een banaan gegeten en s middags wat wortels. Na de avond shake nog komkommer. Dag een viel reuze mee.

De volgende dagen mij netjes aan hetzelfde regime gehouden. Met gister als tussendoortje een soepstengel met sesam. Wat hebben mijn kleine man en ik gesmult! Ik blijf wel mijn cola light drinken en daarnaast water.

Tussenstand op woensdag: 78.1 kilo jihaaa!!!!

Ik heb wel een paar keer aan eten gedacht, niet omdat ik honger c.q. trek had. Maar gewoon omdat het tussen mijn oren zit. Ik ga er voor!! Op naar twee verjaardagen dit weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 12:47    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Super, je klinkt lekker gemotiveerd! Erg blij Succes!
Mieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 17:22    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Je hebt er zin in dus dat komt wel goed.
Wat schrijf je trouwens op een leuke, vrolijke wijze Erg blij

Veel succes!

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 22:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister een lange dag op het werk gehad (7-18.00 uur). Helemaal gaar thuis gekomen. Daar ging mijn voornemen om hard te lopen. Dus maar lekker even met de hond naar buiten geweest.

Na nog een bakkie bij de buuf, lekker soepstengels gegeten. De kleine man was niet thuis, dus hoefde niet te delen. Heerlijk genoten en dat van een soepstengel!

De shakes gaan er nog steeds in en de weegschaal geeft na bijna een week (op twee ons na) al min 3 aan. Trots op mijzelf!

Nog bedankt voor de support!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 5:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Al het lekkere eten af kunnen slaan vanavond. Dus geen surinaamse soep, geen taart, geen chips, geen koekjes, geen kaas worst augurk spies. Ik heb uit beleefheid een (1) banaan chipje op. MMMMMMM! Morgen avond ben ik een week bezig, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft.

Mijn moeder gaat morgen ook beginnen. Ben benieuwd wat zij er van vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 20:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even naar het nieuwe winkelcentrum geweest bij ons in de wijk. Heerlijk om de Jumbo zo dicht in de buurt te hebben. Wat een fijne winkel is het toch. Weight care hadden ze ook, dus dat komt goed uit. Terug ben ik met de kleine man lekker gaan lopen. Papa reed de auto met aankopen er in terug.

De boodschapjes waren niet duur, want ik eet niet met de jongens mee. Dieeten is ook nog eens goed voor de portemonnee. Een dun lijf en een dikke portemonnee. Wat een lacher!

Als ik nog fut heb ga ik zo nog even hardlopen, anders is er morgen weer een dag.

Heb vandaag ook nog de deluxe reep uitgeprobeerd, die was te doen. Maar choco chrisp heb ik liever. Vanavond mijn hartige snack verorberen. Het is immer WEEKEND!!!!

Morgen weegdag. Maar aangezien ik vorige week zaterdag ben begonnen hierbij de tussenstand na een week:
29-9 80.5 kilo
6-10 77.3 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 12:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het lopen is gelukt. Alleen de laatste 3 minuten ging ik stuk. Denk te weinig brandstof. 4.7 kilometer in 35 minuten gehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 15:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag de dag bank hangen afgesloten met 5.7 kilometer op de fiets. Even samen met de kleine man achter zijn papa aangefietst, die aan het hardlopen was.

We waren hem meteen al kwijt, want hij was alvast gaan lopen toen wij nog in de schuur stonden. Na 1 kilometer kwam die in zicht en hebben we het met een sprint bij getrokken.

Was echt super weer om op de fiets te zitten.

Vandaag twee shakes en een reep op. Verder heerlijk meloen gegeten en een stuk komkommer. Straks met man lief even een filmpje kijken met een zakje weight care chips.

Mijn moeder heeft na dag 1 ook al een mooi resultaat geboekt. min 400 gram!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012 19:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even na een kennis making op mijn tijdelijke nieuwe werkplek naar de Haagsche Markt geweest. Al kouwend op mijn reep langs alle heerlijke kramen gelopen. De gebakken vis zit nog in mijn neus mmmmm. In ieder geval lekker fruit gekocht, bananen, ananas en passie fruit. Dat wordt smullen geblazen!!

Vanochtend leek ik niks te zijn afgevallen. De eerste week ging ook zo hard. Benieuwd wat de resulataten de rest vd week worden!! Met een halve tot hele kilo in een week ben ik al blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2012 13:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3