Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Diana's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marliese
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Hee lieverd!!

Lucht maar lekker wat je wil hoor in je eigen boekje! (In die van mij mag het trouwens ook hoor, zo bedoel ik het niet, haha).

Voelt misschien als een extra complicatie als mensen trekjes van een bepaalde aandoening bij D. bespeuren maar wie weet is het de moeite waard om het te onderzoeken... kan het juist de sleutel naar een oplossing zijn! Hoop dat de huisarts goed met je meedenkt.

Gelukkig dat je weer even klaar bent met invallen, als je werk je qua sfeer etc. al zoveel energie kost is het wel HEEL erg doorbijten om nog meer te moeten werken. Maar het levert ook wat extra's op, toch? Of krijg je tijd voor tijd?

Naar die toestanden met beugels zat ik laatst ook met open mond te kijken bij een van die consumentenprogramma's, ze proberen van alles die verzekeringen. Zeker niet bij laten zitten! Maar ja, je moet wel weer reageren en argumenten verzamelen en in de tussentijd ligt die rekening daar. Dat is niet fijn natuurlijk.
(Ben stiekem blij dat L. vooralsnog geen beugel nodig heeft, van de andere twee duurt het nog even).

Fijn weekend lieffie, je hebt het VERDIEND!!

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 apr 2012 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Marie8
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hoe gaat ie hier ?? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 13:44    
Vrouw Weeggegevens   Karmicgirl

Dieet: Paleo (GOK)

Reageer met quote
He Diana, gaat het een beetje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 20:57    
Vrouw Weeggegevens   dvo78

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb wel een idee van hoe het hier gaat, maar dat is niet om vrolijk van te worden Cool. Ik moet eigenlijk weer wat strenger gaan zijn voor mezelf, weer de teugels wat strakker want ik ben vorige week niet afgevallen en nu eigenlijk nog steeds niet Rollende ogen. Ga nu wel netjes op de fiets naar mijn werk, mits het kan, en dat is maar goed ook wat de rest van de beweging staat op een ontzettend laag pitje (hoewel ik mijn werk ook als beweging tel, en daar heb ik gister weer anderhalf uur extra gelopen Gemeen). Ik kom er niet aan toe om jullie dagboekjes te lezen, sorry daarvoor... de energie ontbreekt me op het moment gewoon een beetje (heel erg)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Reageer met quote
succes en laat niet over je heen lopen hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012 15:24    

Reageer met quote
Even mijn neus laten zien Cool. Inmiddels heb ik gelukkig een invalcollega, dus de druk is eindelijk van mijn schouders af... mag ook wel ben nog kapot moe omdat ik vorige week 3 dagen helemaal alleen heb gelopen Schaam Schaam. Volgende week een relaxed weekje, ik hoef alleen mijn kantoorpandje maar te doen op woensdag en vrijdag, en waarschijnlijk op vrijdag een naloop op school.... en de rest ben ik lekker vrij Erg blij. Daar ben ik zo aan toe he Cool.

Qua gewicht gaat het nog steeds op en neer. Afgelopen weekend iets te erg uit de band gesprongen met als gevolg dat ik weer het een en ander weg moest werken... vanochtend zat ik pas weer op het gewicht van afgelopen vrijdag, tja jammer maar helaas. En hoe je het ook went of keert... mijn gewicht zakt wel, al is het heel langzaam Cool.

Nu snel even wat eten, en dan op de fiets naar mijn werk Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 11:22    

Reageer met quote
Het "probleem" met onze kat kan zijn opgelost... Hubby vertelde dat de kat van mijn schoonvader was weggelopen en dat hij een nieuwe wilde... Hij zou dan wel binnen de familie blijven, en ik weet dat ze er goed voor zijn... Maar toch... Het blijft een moeilijke beslissing...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoe vervelend ook, het is toch god nieuws Diana, zo zie je hem/haar? ook nog eens en je kunt er in elk geval op vertrouwen dat-ie/ze het goed krijgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 14:15    

Reageer met quote
Daar heb je wel gelijk in ja... en ik moet ook zeggen dat ik vanaf het moment dat ik het hoorde zoiets heb van ja dat moeten we misschien maar gewoon doen. Maar ik zal hem wel ontzettend missen hoor, hij is mijn persoonlijke stalker Lachen... waar ik ga gaat hij ook, en hij drentelt zo'n beetje de hele dag achter mijn kont aan (dat is als hij niet ligt te pitten dan he Lachen)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Reageer met quote
Diaan wat een goede optie is dat gelijk doen, en dan ga je maar wat vaker op visite bij je schoonvader.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 14:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Volgende
Pagina 153 van 154