Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Denk iets positiefs!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Annelientje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (na Cambridge)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Omdat we hier allemaal bezig zijn met het veranderen van onszelf dacht ik, misschien is het een goed idee om iets positiefs over onszelf te zeggen wat niet veranderd hoeft te worden. Al is het iets in je karakter, iets aan je lichaam of wat dan ook waar je trots op bent dat je het hebt. Zodoende zien we ook de positieve dingen en blijven we niet hangen in wat veranderd "moet" worden.
Deel het hier Erg blij

Ik zal de spits afbijten:

Ik ben trots op de vriendin die ik voor mensen kan zijn, ik deel graag (plezier, tijd, spullen etc) en geef ook graag, daarnaast sta ik altijd voor mijn vrienden klaar!

Groetjes!

Ann

Mijn eetdagboekje
Groetjes Anne!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 12:13    
Vrouw Weeggegevens   melkmeisje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Frank (low-carb)

Reageer met quote
Wat een goed idee!!

Ik ben trots op mezelf omdat ik het afgelopen jaar geleerd heb minder te moeten van mezelf. En tegenwoordig kan ik al eerder bij mezelf merken als ik weer in mijn oude gewoonte verval en kan dit corrigeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Whiteangel1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten/Obesimed

Reageer met quote
Ik ben trots op mezelf dat ik zo goed en snel kan leren. Ook vind ik het goed van mezelf dat ik me zo flexibel kan opstellen. En ik ben ontzettend blij met mijn mooie ogen Erg blij

Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Knap van jullie dat je iets positief over jezelf durf neer te zetten Applaus

Schaam Schaam ik kan dat niet Schaam Schaam

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Whiteangel1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten/Obesimed

Reageer met quote
Corrie schreef:

Corrie, ik heb wel even serieus na moeten denken hoor Schaam Schaam iets negatiefs was net wat makkelijker....

Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Whiteangel1986 schreef:
Corrie schreef:

Corrie, ik heb wel even serieus na moeten denken hoor Schaam Schaam iets negatiefs was net wat makkelijker....
maar het staat er wel, stom he dat negatief over jezelf zijn veel makkelijker is.
Maar ik vind jullie kanjers cheerleader

mijn babbels

Laatst aangepast door Corrie op za 29 aug 2009 20:52, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 18:07    
Onbekend Weeggegevens   Bamboo
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond verstand

Reageer met quote
ah wat een goed initiatief zeg!

uhm tja altijd moeilijk om niet bescheiden te zijn hea.

Ik ben trots op mijn intelligentie en creativiteit Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 20:27    
Vrouw Weeggegevens   xPetra
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik ben trots op de verandering die ik het afgelopen jaar heb doorgemaakt.
Ik vind het geweldig dat ik zo uit mijn schulp ben gekropen en nu ook van me laat horen.
Dat ik niet langer dag in dag uit op de achtergrond sta en meer en veel beter contact durf te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 23:08    
Vrouw   Spookje-mazzeltof
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten bewegen en letten op Kcal en Koolhydraten

Reageer met quote
Ik ben trots op mijn doorzettings vermogen om van 135 kg naar 86 kg terug te zijn ''gevallen'', ook al duurde dat met ups en downs en een hersenbloeding later..... 25 jaar.
Heb best wel eens de moed laten zakken maar krabbelde altijd weer op. Heb ook zo vaak mun kop in het zand gestoken maar haalde die er altijd weer uit.

Nee ik vind dat wij, mag ik ''dikkerdjes'' zeggen BEST TROTS OP ONS ZELF MOGEN ZIJN Want het heeft voor vele een positieve kijk op het leven gegeven in ons doen en laten.

En het positieve, misschien zien jullie dat anders is.......dat als ik ''flinke'' Dames en ook wel Heren zie, ik wel zou willen schreeuwen ''kom probeer er wat aan te doen voordat het te laat is''

Want die kleine ''negatieve'' kant die ik nog heb is ......dat ik vroeger nooit naar iemand wilde luisteren die het goed met mij voor had.

Dan was mijn hele leven heeeeeel anders verlopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 1:17    
Vrouw Weeggegevens   Annelientje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (na Cambridge)

Reageer met quote
Corrie schreef:
Whiteangel1986 schreef:
Corrie schreef:

maar het staat er wel, stom he dat negatief over jezelf zijn veel makkelijker is.
Maar ik vind jullie kanjers cheerleader

Corrie kom op! Er is genoeg positiefs over je te vinden!! Je kan ons bijv. heel goed complimentjes geven, wat betekent dat je anderen graag steunt en beloond voor hun goede gedrag! Dat is ook iets positiefs! Misschien vind je je haar heel mooi, of je ogen, of misschien ben je heel trots op een karaktertrekje van je?? Of iets wat je heel goed kunt?
iedereen kan wel iets positiefs over zichzelf zeggen Erg blij je moet het alleen even doen Erg blij

@de rest, allemaal goed gedaan Erg blij het helpt mij altijd als ik positieve dingen over mezelf denk Erg blij dan voel ik me een stuk weerbaarder tegen de dingen die gedurende de dag over me heen komen Erg blij

Mijn eetdagboekje
Groetjes Anne!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 12:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2