Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1069, 1070, 1071 ... 1090, 1091, 1092  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
oh heerlijk!! zondag nog op het strand geweest en heerlijk in de zee gezwommen/ge-bodyboard en in de tuin gerommeld. In de vakantie veel buiten geweest met kamperen en wandelen!

Degene na mij let op dat hij/zij genoeg drinkt op een dag..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 14:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Absoluut. Ik drink na iedere plas een glas water. Dit drink ik naast wat ik verder nog drink op een dag. Bij warm weer zweet ik extra dus ook dan extra drinken. Dat geldt ook voor sporten.

De gene na mij heeft dit jaar het op vakantie gaan voorbij laten gaan maar heeft er iets anders voor in de plaats gedaan.

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 15:34    

Reageer met quote
@yvonne..mooie tactiek!

Hier vakantie aangepast..zouden naa rschotland. zijn nu een week naar texel geweest en ervoor en erna thuis vakantie gehouden. En ervan genoten!

Degena na mij weet wat LARP-en is Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 10:25    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik weet zeker wat LARP-en is, ik ken iemand die dat zo nu en dan doet Lach

Degene na mij geniet lekker buiten van het zonnetje... ☀️

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 12:38    

Reageer met quote
blauwe komkommer schreef:
Ik weet zeker wat LARP-en is, ik ken iemand die dat zo nu en dan doet Lach

leuk!! Heb wel eens overwogen om dat ook te doen..Lach Voor nu af en toe castlefest vind ik genoeg..

Jazeker..heerlijk geluncht in het zonnetje!

Degene na mij is de afgelopen jaren minder brood gaan eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Heel lang bijna geen brood gegeten, maar nu ik geen vlees meer eet is er weer meer (khd arm vaak) brood bij gekomen. En het maakt voor mijn gewicht nu niets meer uit blijkbaar. Lach

Degene na mij weet wat migraine is? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik weet wat migraine is maar gelukkig niet uit eigen ervaring. Wel heb ik in mijn pubertijd veel last van spanningshoofdpijnen gehad die gerelateerd waren aan hormonale problemen. Ook erg vervelend. De medicijnen die ik daarvoor kreeg werden toen ook vaak bij migraine voorgeschreven. Ik weet niet meer wat ik toen slikte. Hormonale problemen zijn gebleven maar de hoofdpijnen zijn gelukkig gestopt. Nu heb ik nog maar zelden hoofdpijn. Wel last van intens licht of geluid, iets wat bij migraine ook vaak voor komt, maar dat schijnt bij mijn hooggevoeligheid te horen. Als ik moe ben of heel intens met iets bezig geweest ben dan kan ik geen licht of geluid verdragen. Even een uurtje in het donker op een stille kamer liggen en ik kan weer verder. Twee jaar geleden nog met een giga hoofdpijn op de EHBO beland in het ziekenhuis. Torenhoge bloeddruk. Zelf al pijnstilling op maar niets hielp. Ook morfine in het ziekenhuis hielp niet kroop nog over het bed van de pijn. Ook daar gedimd licht op de kamer en bordje stilte op de deur. Door de morfine zakte de bloeddruk wel. Uiteindelijk met nog steeds knallende hoofdpijn naar huis gestuurd met de melding dat het misschien een migraine aanval zou zijn en moest maar in een donkere stille kamer gaan liggen een afwachten. Volgende ochtend gelukkig van de hoofdpijn af. Daarna geen last meer gehad. Ik weet dat migraine je leven flink in de war kan schoppen.

Degene na mij heeft iets bijzonders meegemaakt dat grote invloed op het leven heeft gehad (positief of negatief)

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 11:13    

Reageer met quote
jazeker...zelfmoordpoging van iemand die me erg lief is was de plons die de emmer deed overlopen. Ik kwam thuis te zitten met een burnout. Je wenst dat je ergste vijand niet toe, maar wel een enorme leerzame periode. Erg blij met de begeleiding die ik via mijn toenmalige werkgever kreeg. Veel geleerd! En ik blijf leren!

Degene na mij doet wel eens een workshop of cursus om zijn/haar persooniljke ontwikkeling te werken (via werk of prive)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 8:38    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik doe geen cursussen meer die werk gerelateerd zijn, of ze moeten me verplichten......... ik vind het mooi geweest.
Voor mezelf ben ik nog met muziek en fotografie bezig. Daar heb ik nog altijd les/cursus voor. Lach

Degene na mij deelt een tip om de warmte dragelijk door te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 0:46    

Reageer met quote
water met ijsblokjes nemen. Je op het warmst van de dag zo rustig mogelijk houden ..en 's avonds iets leuks doen..

degene na mij gaat ivm het warme weer dit weekend.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 9:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1069, 1070, 1071 ... 1090, 1091, 1092  Volgende
Pagina 1070 van 1092