Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1012, 1013, 1014, 1015  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
nou dat gaat wel goed..(denk ik) en ik neem vezels sinds ik gok..

degene na mij heeft de 1e koffie van de dag alweer op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ja ik start de dag met 2 kopjes altijd. Lach

Degene na mij gaat lekker naar buiten vandaag. (Laatste mooie dag waarschijnlijk).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ben er al op uit geweest: naar de kapper om mijn dunne, grijze sluike haar Heel heel boos weer een beetje meer in het fatsoen te laten brengen. Het was acht graden toen ik weg ging, en toen ik net thuis kwam, ook nog. Heb daarna een kopje koffie genomen om op te warmen (koude handen!).

Degene na mij gaat ook nog een stukje 'werken' in de tuin (omdat het vandaag de laatste mooie dag is - voorlopig althans, volgens de voorspellingen, maar je weet het echt nooit zeker. Gelukkig maar! Erg blij

Laatst aangepast door Dymphie op vr 09 nov 2018 12:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 10:31    

Reageer met quote
Nee..wel lekker buiten vandaag met woon/werk fietsen (60 km totaal)...

degene na mij geniet van het zonnetje vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 10:39    

Reageer met quote
Al weer ruim een halve week verder...

Tusele, pluim: 60 km!

Vanmiddag heb ik ook genoten van het zonnetje: in een fleece dekentje lekker in de zon uit de wind gezeten. Na drie uur ging de zon achter de boom van de buren...

Degene na mij is ook trots op de Nederlandse voetbalvrouwen - al speelden ze gisteren niet 'denderend'...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2018 19:42    

Reageer met quote
Ben geen voetballiefhebber..dus ik zie alleen de berichten in de krant/op het journaal. Dus ik heb al helmaal geen mening over de kwaliteit van het voetbal. Maar ik ben zeker trots op de meiden..Tof dat ze het zo goed doen en de focus laten verschuvien vanaf het herenvoetbal naar hen... En bespreekbaar maken wat de ongelijkheid in beloning is!

Ben wel enorm voorstander van de nieuwe golf emancipatie gericht op vrouwelijk leiderschap. Dus geen kopietje worden van de macho mannen....En gelijk beloond worden!

Heb zo her en der opgvangen dat vrouwenvoetbal heel anders is qua techniek/tactiek..minder op kracht..meer op samenspel ..Mooi om te laten zien dat op een andere manier ook goede (en misschien betere?) resultaten bereikt kunenn worden..

Vorige week nog een artikel in de krant dat vrouwen in gelijkwaardige banen met mannen ca 300.000 eur minder verdienen in hun leven. Mi zit dat ook voor een groot deel op minder goed onder handelen!

@dymphy dank..ik vind het heerlijk even lekker inspannen en buiten zijn..Ik ga niet superhard hoor en zet bij veel wind de trapondersteuning aan. Maar gewoon lekker stevig doorfietsen.

Degene na mij heeft een goede balans gevonden met de nieuwe media in haar leven..(facebook, whatsapp e.d.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 nov 2018 10:20    

Reageer met quote
Tusele, wat heb je dat goed verwoord, over 'vrouwen' en gelijkheid. Toen ik de eerste wedstrijden van de vrouwen afgelopen keer zag (dus vóór deze gang naar het WK) vond ik inderdaad dat ze veel minder voor de 'ik' gingen, goed naar elkaar overspeelden, hard sprintten en elkaar ook de bal - en dus soms een doelpunt - gunden. Juist het niet macho-gedrag en het plezier dat er ze in hebben, spatte er die keren meestal enorm vanaf. Dan vind ik het pas echt leuk om naar te kijken: als mensen zóveel plezier in hun sport hebben, dat het er af spat.

Degene na mij vond de uitspraak over het sinterklaasfeest (gisteren) door de rechter, ook duidelijk, betrokken, een verademing en oproep tot verbinding!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 nov 2018 17:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik was voornamelijk blij dat de landelijke intocht toch door kon gaan, voor de kindertjes. Stom geruzie van grote mensen. Daar baal ik toch zo van. Rollende ogen

Degene na mij schrikt ook wel eens erg van het nieuws op tv. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2018 0:44    

Reageer met quote
jazeeker..

die trump, noord korea met de kernproeven, de onmenselijke dingen de gebeuren in oorlogen mensenhadnel ed..

Maar toch..goed om te weten dat dat speelt in de wereld. Ik kijk af en toe jeugdjournaal voor het leuke nieuws Lach

Degenen na mij ...zie mijn eerder vraag mbt nieuwe media..die as even in de vrouwenvoetbal/leiderschap discussei tussen wal en schip gevallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2018 15:38    

Reageer met quote
O ja, helemaal 'ondergesneeuwd'...

Ik vind zelf dat ik een aardig evenwicht heb. Zit bewust niet op Facebook,Twitter en Pinterest. Ik heb echt genoeg aan de Weegclub (druk genoeg). En eerlijk gezegd zit ik hier ook nog wel eens te lang hier, maar ik vind het ook leuk om bepaalde boekjes en 'draadjes' een beetje bij te houden.

En Missy, ja, ik maak me ook vaak zorgen om wat er allemaal gebeurt in de wereld om ons heen. Bepaalde dingen kunnen we niet tegenhouden, al heb ik wel het idee dat er toch zachtere, maar wel stevigere tegenbewegingen op gang komen, omdat men het 'zat' is dat er zo gezeurd wordt!

Degene na mij probeert ook elke dag een stukje 'zon' mee te pakken voor de nodige vitamientjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2018 15:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1012, 1013, 1014, 1015  Volgende
Pagina 1013 van 1015