Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Deel 4, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
NicoleH schreef:
Het ging tergend langzaam de afgelopen weken, maarik ben er. Onder de 100 Disco Disco Disco

Dus ik ga door naar het volgende sprintje en hoop jullie snel daar te zien. Succes allemaal!

Super gedaan Nicole cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Eindelijk die twee cijfertjes.... dat is toch al een overwinning op zich... het kersje op de taart

Hopelijk tot volgende week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 8:13    
Vrouw Weeggegevens   debro14vimi
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
marina132 schreef:
Ik hoop hier volgende week verwijderd te worden... om mee te doen aan de andere sprint Erg blij

Ik was vanmorgen weer lichter dan het gewicht dat ik heb doorgegeven... dus dat moet haalbaar zijn Smile

Inmiddels wel twee van deze zakken van 5 kilo aardappels afgevallen cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Goed van je dat je al 10kg. Kwijt bent.
Het gaat Je vast lukken om in de volgende sprint terecht te komen en hopelijk zie ik je daar snel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 9:44    

Reageer met quote
debro14vimi schreef:
marina132 schreef:
Ik hoop hier volgende week verwijderd te worden... om mee te doen aan de andere sprint Erg blij

Ik was vanmorgen weer lichter dan het gewicht dat ik heb doorgegeven... dus dat moet haalbaar zijn Smile

Inmiddels wel twee van deze zakken van 5 kilo aardappels afgevallen cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Goed van je dat je al 10kg. Kwijt bent.
Het gaat Je vast lukken om in de volgende sprint terecht te komen en hopelijk zie ik je daar snel

Dank je wel debro14vimi Erg blij

Zelf hoop ik volgende week in de volgende sprint terecht te komen... en op die twee cijfertjes te zitten.

En uiteraard zie ik jou daar snel.... het gaat jou ook vast lukken... hier snel af te zwaaien Bye (Nederlands=Dag) en je eigen aan te melden in de volgende sprint Hi (Nederlands=Hallo)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Welkom Veva en Debro!
Het maakt niet uit dat het misschien nog een tijd duurt voordat je onder de 100 komt.. de instelling in goed! Ieder kilootje minder is er één! Ik zit tussen KHA en KHB in, dat bevalt mij supergoed!
Al had ik afgelopen week even een wat mindere week.. wat zich uitte in een rood vakje, maar we gaan niet bij de pakken neerzitten en we gaan er gewoon weer stevig tegen aan de komende week!
Leuk debro dat je toch weer aansluit! Ik merk voor mezelf dat het toch wel motiveert... je wil graag voor dat groene vakje gaan.. en proberen je doel van het sprintje te halen. Ik ben ook niet super actief, maar plaats wel wekelijks even een update. Ook voor je medestrijders leuk om te lezen en een goede stok achter de deur voor jezelf.. het is natuurlijk harstikke confronterend!
@Marina: ja grappig hè die zakken aardappels die je nu minder mee hoeft te sjouwen! Ik doe dat altijd met pakjes boter!
@Nicole: wil je dat ik je uit dit sprintje verwijder of wil je er graag in blijven? Laat maar even weten
Heb inmiddels een winkelmandje vol verloren!
54 pakjes boter minder aan mijn lijf!!
Nou lieve allemaal! Zet ‘m op deze week! En hopelijk doen jullie het beter dan mij hahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee dames.

Succes iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 11:49    
Vrouw Weeggegevens   OlgaR81
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Dag allemaal,
Ik start vandaag met een ‘nieuwe’ poging.
Al jaren bezig met mijn gewicht en een gezondere levensstijl, maar 4 maanden thuis zitten en regelmaat die weg is, was ook voor mij niet goed! 8 kilo erbij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote

Dit is dus mijn lunch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 12:54    

Reageer met quote
@hatseflats.... in het begin deed ik het ook vergelijken met pakjes boter maar nu maar zakken aardappel van 5 kilo Lachen en iedereen weet hoe tyfus zwaar een zak alleen al is Grap Grap Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 16:29    
Vrouw Weeggegevens   tijgerinnetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik doe ook mee dames.

Succes iedereen.

Ik wens jou ook veel succes leuk dat je mee doet.

Groetjes Gerda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 20:29    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Marina wat ga je goed!!!
Vandaag weer een volle dag gewerkt en het ging lekker. Tandarts afspraak ging niet door, opzich niet erg. Bij iemand van de kerk wat vijgen gehaald, die heeft vijgenboom in de tuin maar houdt er niet van.
Ik wel dus heb net al van wat vijgen genoten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 19:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11