Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Deel 4, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   NicoleH
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
marina132 schreef:
Wauw Erg blij er is weer 1,3 kg af cheerleader

Ik ben er zo blij mee... Erg blij nog 2,7 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus Applaus

Iedereen heel veel succes de aankomende week... een nieuwe week met nieuwe kansen Kampioen

Jij gaat wel heel lekker! Super zeg Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Na een week radiostilte van mijn kant ben ik ook weer boven water. De schrik van mijn leven gehad met een erg zieke hond en toen die storm geluwd was kwam de spanning eruit dmv een migraineaanval... jippie! #not
Maar goed, vanmorgen weer redelijk fit, dus tijd om op de weegschaal te gaan staan... ik vermoed wel een beetje een vertekend beeld doordat ik 2 dagen amper gegeten en gedronken heb (alles kwam er weer uit) dus met een lege maag en darmen gewogen.
Voor nu; onder de 100!! En hopelijk is dat volgende week ook nog zo. Ik schuif dus door naar het volgende sprintje! Maar hoop jullie daar ook snel te zien! En zal af en toe ook hier mijn gezicht wel even laten zien!
Succes allemaal deze week, hopelijk tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
NicoleH schreef:
marina132 schreef:
Wauw Erg blij er is weer 1,3 kg af cheerleader

Ik ben er zo blij mee... Erg blij nog 2,7 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus Applaus

Iedereen heel veel succes de aankomende week... een nieuwe week met nieuwe kansen Kampioen

Jij gaat wel heel lekker! Super zeg Erg blij

Dank je wel Nicole Erg blij eerst maar eens naar die 2 cijfertjes cheerleader en een lekker beginnetje maken in het dieet.... dan wordt je vanzelf enorm gemotiveerd om door te gaan Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 12:17    

Reageer met quote
Hatseflats schreef:
Na een week radiostilte van mijn kant ben ik ook weer boven water. De schrik van mijn leven gehad met een erg zieke hond en toen die storm geluwd was kwam de spanning eruit dmv een migraineaanval... jippie! #not
Maar goed, vanmorgen weer redelijk fit, dus tijd om op de weegschaal te gaan staan... ik vermoed wel een beetje een vertekend beeld doordat ik 2 dagen amper gegeten en gedronken heb (alles kwam er weer uit) dus met een lege maag en darmen gewogen.
Voor nu; onder de 100!! En hopelijk is dat volgende week ook nog zo. Ik schuif dus door naar het volgende sprintje! Maar hoop jullie daar ook snel te zien! En zal af en toe ook hier mijn gezicht wel even laten zien!
Succes allemaal deze week, hopelijk tot gauw!
.

Het is altijd enorm naar als huisdieren flink ziek zijn Huil huil

Maar gelukkig voelt jouw doggie zich weer wat beter en jij ook na alle stress een migraine aanval pff
Stress lokt altijd zo’n aanval uit... ik heb er zelf gelukkig geen last van... maar zie het om mij heen vaak fout gaan.

En onder de honderd cheerleader super.... en volgende week zal jij ook nog die twee cijfertjes zien... want jij heb nog een hele week de tijd om dit gewicht te behouden.

Tot snel in het volgende sprintje.... en gezellig dat jij hier nog af en toe komt buurten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 12:24    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Top hatseflats lekker bezig!!
Vandaag van 7-12 gewerkt. Ging wel goed, voelde aan het einde mijn rugje wel, maar niet echt pijnlijk.
Nog even bij mijn eigen filiaal wezen buurten, was ook even gezellig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 19:42    

Reageer met quote
En weer deze week 1.3 kg eraf... cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Nog 1.4 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus

Super blij dat mijn inspanningen worden beloond Erg blij

Iedereen succes aankomende week... nieuwe week... nieuwe kansen !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 3:53    
Vrouw Weeggegevens   Veva
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hallo beste medelijners.... ik doe ook graag mee.... al zal het nog lang duren voor ik de 100 heb bereikt.
Maar ieder kilootje er af is winst! Ik probeer vooral koolhydraatarm en gezond te eten.
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   debro14vimi
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik wil ook graag nog een keer meedoen. Ik heb ook met de vorige sprint meegedaan, alleen was ik op een gegeven moment er niet zo actief meer mee bezig.
Ik wil nu meer hier aanwezig zijn en ook berichtjes plaatsen, dat is wel zo gezellig.
Ik hoop voor iedereen op een mooi resultaat en dat we snel kunnen overstappen naar een volgend sprintje.
Succes allen,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 8:56    

Reageer met quote
Ik hoop hier volgende week verwijderd te worden... om mee te doen aan de andere sprint Erg blij

Ik was vanmorgen weer lichter dan het gewicht dat ik heb doorgegeven... dus dat moet haalbaar zijn Smile

Inmiddels wel twee van deze zakken van 5 kilo aardappels afgevallen cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 9:44    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH

Reageer met quote
Het ging tergend langzaam de afgelopen weken, maarik ben er. Onder de 100 Disco Disco Disco

Dus ik ga door naar het volgende sprintje en hoop jullie snel daar te zien. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 6:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11