Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Hwin en Kralenpot een halve kilo eraf! Toppers!! Klappervandeweek Deesjedees! Superknap! Lekker
Zo’n grote hap in 1 keer! Wat eraf is, is eraf moet je maar denken!
Anbe helaas een wat mindere week? Maar laat je niet uit het veld slaan hoor! Volgende week weer gewoon lekker groen!
Ik mag morgen weer! Ben benieuwd! Afgelopen week ging eigenlijk best goed, gisteren alleen wat teveel aardbeien gegeten, maar aan de andere kant, beter een schaaltje aardbeien dan een schaaltje chips... toch?!
Nou allemaal, op naar een nieuwe ronde met allemaal nieuwe kansen! Zet ‘m op de komende week!
Aangepast na 5 min: ik zie dat Fini de klappervandeweek heeft!! Sorry, zag hetbnetbte laat.... maar dat mag wel een megaklapper genoemd worden! Jeeeetje! Super!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow dat is echt een megaklapper Fini, lekker hoor!! Geschokt

En er zijn meer die supergoed gaan, wat fijn!

Voor bij wie het wat minder gaat: gewoon doorzetten! Dan gaat die weegschaal vanzelf weer omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 16:59    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Allemaal goed bezig !!!!

Bij mij is er deze week precies 2 kilo af.... het begin is er

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Fini
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hatseflats schreef:
Aangepast na 5 min: ik zie dat Fini de klappervandeweek heeft!! Sorry, zag hetbnetbte laat.... maar dat mag wel een megaklapper genoemd worden! Jeeeetje! Super!!

Eigenlijk was dit in 2 weken en aanleiding niet zo leuk. Mijn man wil mogelijk scheiden dus krijg geen hap meer door mijn keel.
Enige voordeel is dat afvallen nu vanzelf gaat...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 8:16    
Vrouw Weeggegevens   kralenpot

Reageer met quote
Anbe je bent er stil van?
Oh wacht er was nog een pagina Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 13:01    
Vrouw Weeggegevens   kralenpot

Reageer met quote
Hatseflats, teveel aardbeien? Hoe kan dat nou teveel zijn? Dat begrijp ik echt niet...Wat is er "fout" aan aardbeien?

Fini wat vreselijk, sterkte Sip

3,3 kg is dat van 1 week deesjedees?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 13:05    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ach wat een triest nieuws Fini, kun je nagaan wat spanning met je lichaam doet he bah. Een vriendin van mij gaat juist bij spanning veel en fout eten , gelukkig heb ik daar ook geen last van .
Ik wens je heel erg veel sterkte in de moeilijk en onzekere tijd, ik hoop dat er nog iets is wat hem op andere gedachte kan brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte Fini!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Ach wat ontzettend verdrietig Fini! Heel erg veel sterkte de komende tijd...!
@Kralenpot: ik eet kha/khb... dat betekend ook dat ik maar weinig fruit “mag” eten. Er zitten stiekem best veel koolhydraatjes in verstopt. Maar zo nu en dan neem ik het er wel lekker van hoor!
Deze week iig wel een mooi felgroen vakje! Maar liefst 1,8kg! Zal volgende week dan wel minimaal zijn want zoveel in 1 keer is haast niet geloofwaardig toch? Heb wel 5 x op de weegschaal gestaan... maar het werd echt niet anders.
Heb nu even wat weinig tijd om alles en iedereen even langs te lopen, hoop dat een dezer dagen wel te kunnen gaan doen.
Voor nu alvast lekker slapen! Dromen van groene vakjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 22:34    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Hwin schreef:
Ik ben gelijk gebleven, moest er een keer van komen. 
Hopelijk volgende week beter. 
Kom nu ook op een gewicht waar ik heel lang niet onder geweest ben. In ieder geval niet sinds 2015, dus het zal nu ook wel moeilijker gaan. 
Komend weekend maar wat strenger dan normaal.

Hallo Hwin

Ik zie dat jij moeite heb met jezelf alles ontzeggen, als jij naar mijn profiel kijkt.... zie je dat ik een paar jaar geleden flink ben afgevallen, maar het zit er helaas weer bij... maar daar ga ik nu weer wat aan doen.

Ik ben al jaren een jojo.... dan slank en dan weer voller, wat ik altijd heb gedaan. Is .... zaterdag is mijn zondagdag.... dan eet ik juist die dingen die ik de hele week niet mag.

En omdat je dat een dag in de week doet... zet dat niet om in vet... probeer dat maar eens... en je zal zien dat dan diëten juist veel makkelijker vol te houden is.

Alleen jij moet de volgende dag zo sterk in jouw schoenen staan dat jij jou dieet weer oppakt.

Succes !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 22:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14