Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow we zitten in week 2 en samen al 11 kg afgevallen!!
Goed bezig meiden! Erg blij

Welkom Saraa en Maira!
Oei, jouw verhaal klinkt me te bekend in de oren Maira. Hopelijk kunnen we elkaar hier motiveren. En de 100 voor altijd achter ons laten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi iedereen, ik doe ook mee.

Na een verhuizing (tijdens een burn out is dat geen aanrader!!!) en veel binnen zitten door vermoeidheid, ga ik weer aan de slag.
Als eerste stap wil ik weer onder de 100 komen. Daarna volgen er meer stappen.
Voor mij is het ook belangrijk om weer een ritme te vinden in het dagelijks leven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 15:12    
Vrouw Weeggegevens   debro14vimi
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oeps,
De 1e week helemaal nergens opgelet. Veel gebakjes met Moederdag gehad en eigenlijk ook een beetje vergeten dat ik met dit sprintte meedoe.
Even weer in het gareel zien te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Welkom Saraa, Maira en ooitdicipline. Veel succes!

Herkenbaar wat ik las , ik ben al een paar keer goed afgevallen en toch ook binnen en haar alles er weer bij.
Het gaat bij mij goed tot er een moment komt van compliment een dan is het gebeurd. Er komt wat laten vieren van de lijn. Iets meer ruimte geeft steeds meer vrijheid en dan gaat het fout en kan ik het niet oppakken.
Ik ben en nu ook steeds aan het worstelen, gaat een paar dagen goed en danweer compleet mis.

Maar ooit........ ik hoop weer in de flow te komen, maar dat kan ik zelf alleen maar voor zorgden dat dat gebeurt.

Goed weekend allemaal

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Nog een vraag, willen jullie de sprint ook gesloten hebben of open laten staan?

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 12:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Nog een vraag, willen jullie de sprint ook gesloten hebben of open laten staan?

Het maakt mij niet zoveel uit.
Wat mij betreft mag hij nog wel open blijven, om zoveel mogelijk 100 plussers mee te laten doen.
Maar als anderen de groep te groot vinden worden, mag hij ook dicht hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi iedereen!

Hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het goed, straks lekker eten en dan nog een wandeling maken buiten. Ik zie bijna nooit iemand buiten, sinds de corona crisis. Gaan jullie nog wel naar buiten? Of liever niet?

Ik ben in 2015 super veel afgevallen voor mijn bruiloft. Vorig jaar ook best veel afgevallen voor de bruiloft van mijn zusje. Maar vorig jaar ging het ZO makkelijk, omdat ik borstvoeding gaf.

Ik verbied mezelf niets. Maar let wel op de kcal en de verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten. Eiwitten probeer ik altijd hoog te houden. Dat houdt me langer vol. Dus ik ben van plan om een leefstijl te krijgen waarmee ik gezond kan afvallen en alsnog kan genieten.

Hoe doen jullie het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal!
Leuk nog meer medestanders! Van mij mag het sprintje openblijven hoor, hoe meer zielen... hoe meer vreugd!
De weegschaal was weer lief vanmorgen! 1,2kg eraf!
Ben de week prima doorgekomen... de squats laat ik op dit moment voor wat het is. We hebben naast onze gewone tuin ook nog 300m2 moestuin en daar ga ik op dit moment meeeeerrrrr dan genoeg door de knietjes om te wieden, te zaaien, te harken en te schoffelen. Heb afgelopen week wél 3 x 45/50 min gespind. Dus mijn calorietjes verbrand ik op dit moment wel. Het hoeft ook niet te gek allemaal! Heb wel 2 dagen wat koppijn gehad, maar op dit moment gaat het allemaal weer prima!
@Saraa: ik woon behoorlijk landelijk in het buitengebied, ik loop dus ook gewoon lekker buiten hier met de honden, daarnaast hebben we een flinke tuin van 800m2 (buiten de moestuin om want die hebben we elders) en daar vermaak ik me ook prima in. Fietsen in de omgeving is hier ook goed te doen omdat het zo rustig is. Daarnaast ga ik wel gewoon maar mijn werk, maar zorg dat het daar wel safe is.. eigenlijk is alles hier bijna hetzelfde gebleven... op de sociale contacten na dan. Hier (in het noorden) is het relatief rustig en zijn er weinig besmettingen.. dus ben niet heel angstig.. maar ik let wel op uiteraard en ik zoek geen winkelstraten op.
Vandaag een dagje aanpielen in en om het huis... de oopsies liggen in de oven, zo maar eens een ontbijtje nuttigen en dan kunnen we volgende week de 4e week weer in! Boodschappenlijstje maken en me daaraan houden! Dat werkt nog steeds het allerbeste voor mij!
Hopelijk voor jullie allemaal ook een mooie week en natuurlijk met een groen vakje! Zet ‘m op allemaal! We kunnen het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 10:17    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het (halve) ritme in de week doet me weer goed, jammer dat ik het zwemmen nog niet op kan pakken, hier moet je een baan voor een half uur reserveren om te gaan baantjes trekken, tegen het volle tarief , ja daaaaag.
Deze week 2 kilo eraf, we staan weer op 100 kilo, hoop deze week er onder te zitten, maar dat moet toch wel lukken lijkt mij.

Woensdag weer heerlijk naar de camping tot zondag, lekker er weer even uit en lekker aan de wandel daar.

Iedereen een fijne en goede week gewenst
Bye (Nederlands=Dag) Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 11:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi!

Hier gaat het ook goed. Ben benieuwd of de weegschaal dat morgen ook vindt Lachen Het is alleen niet de goede tijd van de maand voor mij, dus misschien smokkel ik een dagje (of 2).

Ik doe het een beetje zoals jij Saraa. Op de kh en de eiwitten letten. Ik neem in het weekend wat extra's. Zo houd ik het door de week beter vol. Het is een lange weg te gaan en als ik mezelf alles ontzeg, sla ik vroeg of laat door en eet dan veel teveel. Als ik nu ergens zin in heb, denk ik gewoon: komend weekend mag het. Maar nog steeds met mate natuurlijk.

Ik woon ook landelijk in het Noorden, dus kan ook rustig naar buiten om te wandelen of te fietsen.
En ik heb ook een moestuintje Hatseflats, leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 15:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14