Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Bllll ik ben weer terug op het gewicht waar ik gestart was bah bah bah. Ik snap er werkelijk niks van, Ik baal er zo van dat ik niet meer lekker me baantjes kan trekken in het zwembad, een rondje lopen met de hond kan ook niet meer, want die is helaas overleden, een stuk zelf lopen doe ik ook niet zo snel. Wel fiets ik elke dag 12 kilometer, ik doe alle boodschappen ook op de fiets. Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts, toch al me waardes maar weer eens na laten kijken, ik word er zo moedeloos van. Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat is inderdaad frustrerend eeuwige jojo.
Als de huisarts niets kan vinden, zou je een afspraak bij de diëtiste kunnen maken. Om eens samen te kijken naar je eetpatroon. Soms is iets zo'n gewoonte, dat je er zelf niet aan denkt het te veranderen.

Zo nam ik in de middag een schaaltje kwark, om snaaien te voorkomen. Tot de diëtiste me erop wees, dat ik daarmee eigenlijk 4 maaltijden at. Nu neem ik het als ontbijt en eet daarmee 2 boterhammen minder. En ik maar denken dat ik goed bezig was. Lachen

Houd je hier ook een eetdagboekje bij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 11:47    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hwin ik heb een jaar lang bij de diëtiste gelopen ook hier ging het op en af, er hoeft maar iets te gebeuren en me lijf reageert daar op. Wel kreeg ik het advies om wat meer te eten, in mijn afval woede at ik veel te weinig.Ik heb me deze week gelukkig weer goed herpakt, we gaan er maar weer hard tegen aan Schaam Schaam
Me eetdagboekje doe ik eerlijk gezegd niet meer mee, zou het maar weer eens oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo'n lijf heb ik ook. Ik val heel gemakkelijk af, zelfs nu op mn 45e nog, maar kom net zo gemakkelijk weer aan. Rollende ogen

Een eetdagboekje kan handig zijn, om goede tips van anderen te krijgen. Ik doe het zelf ook niet, dan ben ik er veels teveel mee bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 22:45    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hwin schreef:
Zo'n lijf heb ik ook. Ik val heel gemakkelijk af, zelfs nu op mn 45e nog, maar kom net zo gemakkelijk weer aan. Rollende ogen

Een eetdagboekje kan handig zijn, om goede tips van anderen te krijgen. Ik doe het zelf ook niet, dan ben ik er veels teveel mee bezig.

Ik ook Hwin..... ik doe mee met een sprintje van Elisabeth1... niet alleen moeten wij die kilo’s kwijt.... maar tegelijkertijd moeten wij ook werken aan ons bovenkamertje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 19:53    

Reageer met quote
Hwin schreef:

Ik ook Hwin..... ik doe mee met een sprintje van Elisabeth1... niet alleen moeten wij die kilo’s kwijt.... maar tegelijkertijd moeten wij ook werken aan ons bovenkamertje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmm, vorige berichtje is blijkbaar in bitsheaven verdwenen.

Helaas heb ik deze week een rood vakje. Valt reuze mee, maar toch. Ik heb deze laatste weken ook zo raar aan het jojo-en. Geen pijl meer op te trekken. Eet ik een paar dagen keurig zit ik opeens op 106,1. Gisteravond eet ik fiks wat Mexicaanse notenmix is het 105,0 ?!?? Uhhhh.....
Nu ben ik wel begonnen met aardig wat voedingssupplementen om mijn fibromyalgie aan te pakken. En aan mijn opvliegers te merken gebeurd er wel wat in mijn lichaam. Dus ja, ik denk dat ik geduld moet hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 9:17    
Man Weeggegevens   Johan2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ooitdicipline schreef:

Helaas heb ik deze week een rood vakje. Valt reuze mee, maar toch. Ik heb deze laatste weken ook zo raar aan het jojo-en. Geen pijl meer op te trekken. Eet ik een paar dagen keurig zit ik opeens op 106,1. Gisteravond eet ik fiks wat Mexicaanse notenmix is het 105,0 ?!?? Uhhhh.....

Dat is je vochtbalans die dagelijks kan schommelen en niks om zorgen over te maken. Beter zou het zijn om dat te meten met weegschalen die meer aangeven als alleen kg.
Zo kan het zijn dat je na het nuttigen van een flinke hoeveelheid alcohol de volgende dag ook een kilo bent 'afgevallen' Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 13:53    

Reageer met quote
Johan2 schreef:
Ooitdicipline schreef:

Dat is je vochtbalans die dagelijks kan schommelen en niks om zorgen over te maken. Beter zou het zijn om dat te meten met weegschalen die meer aangeven als alleen kg.
Zo kan het zijn dat je na het nuttigen van een flinke hoeveelheid alcohol de volgende dag ook een kilo bent 'afgevallen' Lach

Weegschalen zijn eigenlijk gewoon ondingen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 14:08    

Reageer met quote
Voor mij deze week weer een mooi groen hokje, ik ben er blij mee Erg blij

De kop is er een beetje af.... en dat is altijd een lekker begin voor een dieet, ik zit er weer lekker in Erg blij

Allemaal succes aankomende week cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 4:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 11 van 14